klepání uvnitř palubovky i40SW
Moderátor: Moderátoři
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
UPDATE:
Včera som absolvoval 2. opravu "palubovky". Schválne som dal palubovku do úvodzoviek, pretože sa palubovka vôbec nerozoberala. Ťukanie pri ľavom A stĺpiku, ktoré sa mi vrátilo cca 3 týždne po prvej oprave, nebolo spôsobené v mieste úchytu palubovky o karosériu, ale káblovým konektorom ktorý sa nachádza v A stĺpiku. Takže prvá oprava palubovky bola urobené dobre a ak som sa hneval na servis za nie najlepšie urobenú prácu, tak som sa hneval neoprávnene. Ak si túto správu prečíta niekto z Autopolisu na Panónskej, týmto sa ospravedlňujem.
Popri vytlmeniu konektora v A stĺpiku som si nechal vytlminť aj vŕzgajúci stredový panel, ktorý už vytlmený bol, ale pri rozoberaní palubovky sa silikon, ktorý som použil na vytlmenie pred prvou opravou palubovky potrhal. Bol som pri celej oprave pri aute a sledoval som prácu servisáka, ktorý si inak pevne stál za svojou prácou (on mi vytlmoval palubovku pri prvej oprave) a musím povedať, že je to naozaj odborník. Stredový panel už navydá ani zvuk a to nesrandujem a neskreslujem, naozaj super práca.
Som veľmi spokojný a v aute je opäť radosť sa voziť.
Včera som absolvoval 2. opravu "palubovky". Schválne som dal palubovku do úvodzoviek, pretože sa palubovka vôbec nerozoberala. Ťukanie pri ľavom A stĺpiku, ktoré sa mi vrátilo cca 3 týždne po prvej oprave, nebolo spôsobené v mieste úchytu palubovky o karosériu, ale káblovým konektorom ktorý sa nachádza v A stĺpiku. Takže prvá oprava palubovky bola urobené dobre a ak som sa hneval na servis za nie najlepšie urobenú prácu, tak som sa hneval neoprávnene. Ak si túto správu prečíta niekto z Autopolisu na Panónskej, týmto sa ospravedlňujem.
Popri vytlmeniu konektora v A stĺpiku som si nechal vytlminť aj vŕzgajúci stredový panel, ktorý už vytlmený bol, ale pri rozoberaní palubovky sa silikon, ktorý som použil na vytlmenie pred prvou opravou palubovky potrhal. Bol som pri celej oprave pri aute a sledoval som prácu servisáka, ktorý si inak pevne stál za svojou prácou (on mi vytlmoval palubovku pri prvej oprave) a musím povedať, že je to naozaj odborník. Stredový panel už navydá ani zvuk a to nesrandujem a neskreslujem, naozaj super práca.
Som veľmi spokojný a v aute je opäť radosť sa voziť.
Naposledy upravil(a) robertbulko dne 30 pro 2014, 10:19, celkem upraveno 4 x.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
- Reklama
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
No, teď už chybí jen šamani, zaříkávači a vymítači. Možná to bude jezdit bez problémů!robertbulko píše:Plne ťa chápem, aj ja mám k môjmu autu vzťah a chcem s ním byť dobrý kamarát. Je jasné, že od nového auta by som očakával, že mi bude robiť radosť a ak sa radosť nedostaví, pre hocijaký dôvod, je to hodne zlé.
Dám ti radu. Nečakaj na to, kedy to auto začne hrdzavieť. Ak sa rozhodneš, že si na to počkáš, určite to príde. Máš vo svojich rukách obrovskú moc, o ktorej možno ani nevieš.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Ahoj....kluci
V lednu jdu na demontáž palubky(ten samý problém) tak se chci zeptat jestli po opravě máte opravdu klid nebo je v tom něco jiného? Po případě nějaká rada co nahlásit v servisu aby práci odvedli dobře a napoprvé Je to otravný zvuk
Díky za radu
V lednu jdu na demontáž palubky(ten samý problém) tak se chci zeptat jestli po opravě máte opravdu klid nebo je v tom něco jiného? Po případě nějaká rada co nahlásit v servisu aby práci odvedli dobře a napoprvé Je to otravný zvuk
Díky za radu
Hyundai i40 CW 1.7 CRDi Style
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Taky se už hlásím do klubu s klepající palubovkou. Ozývá se mi to někde od spolujezdce. Zatím to nechám být, ale časem to do servisu odvezu. Zdá se mi, že to dělá hlavně v zimě kdy nějaká guma či tmel ztvrdne a začne to klepat. Přes léto mi to nedělalo. Tak uvidím jak se to bude zhoršovat, ale každopádně by mě zajímalo, jestli to následná oprava definitivně odstraní.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Mě už to začalo v létě a už se to fakt nedá poslouchat
Hyundai i40 CW 1.7 CRDi Style
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Zdravim mam i40 sw najaz.15.000 a tiez riesim klepanie a vibrovanie z pravej strany pristr.dosky .Podlepovali mi predne sklo a uz mi to nerobi ale z casu na cas sa nieco ozyva.
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Mám poznatek od přijímacího technika z ČL, který se zde asi ještě nezmiňoval. Prý se to dá taky vyřešit při výměně čelního skla, že je pak přístup k těm problematickým vrzajícím místům. Toto se mi zdá jako méně drastičtější metoda než tahat celou palubku ven. Na jaře ho nechám vyměnit, protože je křáplé od kamenu a už dost poškrábané, tak uvidíme jak se při tom zadaří s palubkou.
i40 CRDi Style + Navi
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Prístup k tým miestam je určite lepší, ale palubovka bude musieť isť tak či tak minimálne von zo svoriek na ktorých je nasunutá. Takže ju bude treba aj tak celú uvolniť a povytiahnuť.hanz.1 píše:Mám poznatek od přijímacího technika z ČL, který se zde asi ještě nezmiňoval. Prý se to dá taky vyřešit při výměně čelního skla, že je pak přístup k těm problematickým vrzajícím místům.....
- Přílohy
-
- fotka 4.JPG (208.42 KiB) Zobrazeno 3229 x
-
- fotka 2.JPG (174.85 KiB) Zobrazeno 3229 x
Naposledy upravil(a) robertbulko dne 29 bře 2015, 21:18, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
UPDATE: Dneska mi začala opäť vrzgať palubovka. Už som si myslel, že takéto niečo nebudem musieť riešiť. V marci idem na 3. garančku a vyzerá to tak, že budem mať auto ako naposledy 2 dni v servise.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Mam 20 dní po vyndání palubky a už opět klepu na druhém koncirobertbulko píše:UPDATE: Dneska mi začala opäť vrzgať palubovka. Už som si myslel, že takéto niečo nebudem musieť riešiť. V marci idem na 3. garančku a vyzerá to tak, že budem mať auto ako naposledy 2 dni v servise.
Hyundai i40 CW 1.7 CRDi Style
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Tak já jsem si ji nechal po dlouhém váhání nechat vytáhnout a opravit asi před 2 měsíci taky.Véna81 píše:Mam 20 dní po vyndání palubky a už opět klepu na druhém koncirobertbulko píše:UPDATE: Dneska mi začala opäť vrzgať palubovka. Už som si myslel, že takéto niečo nebudem musieť riešiť. V marci idem na 3. garančku a vyzerá to tak, že budem mať auto ako naposledy 2 dni v servise.
Jsem rád, že jsem to udělal, protože od té doby je v autě absolutní ticho a klid.
Dělali mi to v C&K Brno, a i přes jejich ne příliš kvalitní reference na tomto fóru, musím říct, že jsem maximálně spokojen. Říkali, že už jich pár spravili, takže to asi umí
Hyundai i40cw - 2013, Style + Navi, 1.7 CRDi 100kW, white crystal
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Pri absolvovaní 2. opravy "palubovky" (naschvál som použil úvodzovky, pretože sa palubovka vôbec nerobila) sa technik dušoval, že si svoju prácu urobil perfektne a že ťukanie čo vychádza z palubovky nie je palubovka. V tom čase mal pravdu a naozaj ťukanie vychádzalo z A stĺpika na vodičovej strane. Palubovka nemusela isť dole a ja som bol rád.
Ubehlo niekoľko mesiacov a palubovka, tento krát na 100% palubovka sa začala opäť ozývať. Neťuká, ale vŕzga z jednej strany na druhú. Nemám už vôbec chuť to dávať rozoberať v servise a pomaly sa chystám na operáciu doma.
Ubehlo niekoľko mesiacov a palubovka, tento krát na 100% palubovka sa začala opäť ozývať. Neťuká, ale vŕzga z jednej strany na druhú. Nemám už vôbec chuť to dávať rozoberať v servise a pomaly sa chystám na operáciu doma.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
Já už mám naštěstí od klepání palubovky rok pokoj.
Sice byla palubovka venku z vozu 3x, ale už je klid. Při třetí demontáži jsem celé opravě asistoval a byla použita mnou navržená oprava, která není standartní opravou dle .
Sice byla palubovka venku z vozu 3x, ale už je klid. Při třetí demontáži jsem celé opravě asistoval a byla použita mnou navržená oprava, která není standartní opravou dle .
Hyundai i40 CW, Experience Premium + Navi, 1,7 CRDi, 100kw, manuál
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
A jakou si jim navrhl opravu,kterou oni nepoužívají? Půjdu na druhou demontáž tak že bych jim to ulehčil ať tam nemusím po třetídraslik píše:Já už mám naštěstí od klepání palubovky rok pokoj.
Sice byla palubovka venku z vozu 3x, ale už je klid. Při třetí demontáži jsem celé opravě asistoval a byla použita mnou navržená oprava, která není standartní opravou dle .
Hyundai i40 CW 1.7 CRDi Style
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: klepání uvnitř palubovky i40SW
UPDATE:
Minulý víkend som sa rozhodol rozobrať palubovku doma sám. Povedal som si, že si to urobím po svojom a bude to urobené najlepšie ako viem. Stalo sa. Palubovku som zhodil dole. Všetko som demontoval sám, ale samotnú palubovku sme dávali von dvaja a naspäť tiež. Bolo to dosť komplikované. Musel som zhodiť celý stredový panel.... Počas rozoberania som si robil priebežne fotky, aby som vedel ako to potom zložiť, ale prišiel som na to, že je v palubovke použitý len jeden druh šróbov a teda prestal som fotiť. Potom ako sme palubovku vytiahli von, oblepil som všetky miesta, ktoré som považoval za "sporné" samolepiacou penou a potom som to celé zložil naspäť. Musím povedať, že mi to trvalo dlhšie ako v servise. Robil som to 1. krát. Keď som potom testoval, či je všetko v poriadku prišlo sklamanie. Vrzganie, ktoré som plánoval odstrániť som neodstránil a vŕzgalo to ďalej. Celeee zleee. Palubovka je vytlmená na 100%, ale vŕganie pretrváva. Nezostalo mi nič iné len sklopiť uši a len dúmať či som predsa len neurobil niečo zle......
Dneska večer som sa do toho započúval. Do dvora to máme trošku dole kopcom a pomaly na neutrále som púšťal auto dole a počuval som. Samozrejme to vŕzgalo. Zastavil som a skúšal som hýbať palubovkou a chcel som nasimulovať ten vŕzgavý tón, ale nič. Posunul som auto dopredu a dozadu a vŕzgalo to. Zasa som pohýbal palubovkou a nič. Nedávalo mi to zmysel. Palubovka bola kompletne ticho pri akomkoľvek pohybe, ale napriek tomu to vŕzgalo počas jazdy. Jediné miesto čo zostalo nepreskúmané bol exteriér. Vyšiel som von z auta a skúšal som hýbať plastami okolo čelného skla a....... našiel som to! Vŕzgajúci tón vychádzal z plastu na spodnom okraji čelného skla.
Minulý víkend som sa rozhodol rozobrať palubovku doma sám. Povedal som si, že si to urobím po svojom a bude to urobené najlepšie ako viem. Stalo sa. Palubovku som zhodil dole. Všetko som demontoval sám, ale samotnú palubovku sme dávali von dvaja a naspäť tiež. Bolo to dosť komplikované. Musel som zhodiť celý stredový panel.... Počas rozoberania som si robil priebežne fotky, aby som vedel ako to potom zložiť, ale prišiel som na to, že je v palubovke použitý len jeden druh šróbov a teda prestal som fotiť. Potom ako sme palubovku vytiahli von, oblepil som všetky miesta, ktoré som považoval za "sporné" samolepiacou penou a potom som to celé zložil naspäť. Musím povedať, že mi to trvalo dlhšie ako v servise. Robil som to 1. krát. Keď som potom testoval, či je všetko v poriadku prišlo sklamanie. Vrzganie, ktoré som plánoval odstrániť som neodstránil a vŕzgalo to ďalej. Celeee zleee. Palubovka je vytlmená na 100%, ale vŕganie pretrváva. Nezostalo mi nič iné len sklopiť uši a len dúmať či som predsa len neurobil niečo zle......
Dneska večer som sa do toho započúval. Do dvora to máme trošku dole kopcom a pomaly na neutrále som púšťal auto dole a počuval som. Samozrejme to vŕzgalo. Zastavil som a skúšal som hýbať palubovkou a chcel som nasimulovať ten vŕzgavý tón, ale nič. Posunul som auto dopredu a dozadu a vŕzgalo to. Zasa som pohýbal palubovkou a nič. Nedávalo mi to zmysel. Palubovka bola kompletne ticho pri akomkoľvek pohybe, ale napriek tomu to vŕzgalo počas jazdy. Jediné miesto čo zostalo nepreskúmané bol exteriér. Vyšiel som von z auta a skúšal som hýbať plastami okolo čelného skla a....... našiel som to! Vŕzgajúci tón vychádzal z plastu na spodnom okraji čelného skla.
Naposledy upravil(a) robertbulko dne 29 bře 2015, 21:23, celkem upraveno 2 x.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T