LPG
Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři
Re: LPG
100000 to je pěkný a vše originál ? Musí se to hlídat mám stanoveno olej po 15000 po 30000 kontrola vůli ventilu a kontrola kataku . A serizovat plyn u toho kdo to umí a ne v H.
Hyundai 1.4 cvvt 2011 lpg
Felicie 1.4
Fiat stilo 1.9- zvrakovano
Fiat weekend 1.6 -prodáno
Fiat marea 1.8 -prodáno
Škoda favorit pick-up -prodáno
wv polo r.v.1988 -prodano
Ford Escort 1.8zetec -zvrakovano
Škoda 125 -prodano
Auto je nejhorší investice.
Felicie 1.4
Fiat stilo 1.9- zvrakovano
Fiat weekend 1.6 -prodáno
Fiat marea 1.8 -prodáno
Škoda favorit pick-up -prodáno
wv polo r.v.1988 -prodano
Ford Escort 1.8zetec -zvrakovano
Škoda 125 -prodano
Auto je nejhorší investice.
- Reklama
Re: LPG
Ahoj prosím kdo z vas ještě jezdí na plyn a kolik máte najeto? ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hyundai 1.4 cvvt 2011 lpg
Felicie 1.4
Fiat stilo 1.9- zvrakovano
Fiat weekend 1.6 -prodáno
Fiat marea 1.8 -prodáno
Škoda favorit pick-up -prodáno
wv polo r.v.1988 -prodano
Ford Escort 1.8zetec -zvrakovano
Škoda 125 -prodano
Auto je nejhorší investice.
Felicie 1.4
Fiat stilo 1.9- zvrakovano
Fiat weekend 1.6 -prodáno
Fiat marea 1.8 -prodáno
Škoda favorit pick-up -prodáno
wv polo r.v.1988 -prodano
Ford Escort 1.8zetec -zvrakovano
Škoda 125 -prodano
Auto je nejhorší investice.
Re: LPG
Máš úplně vymyšlené argumenty. "Na tajňáka?" - k tomu jen, že když jsem se ptal do fóra, někdy jsi odpověděl, jindy ne, tj. s tím tajňákem to bude naopak
Pak už jsem se vždy ptal vzkazem, pak jsme si zavolali a pak se viděli, to mi připadá docela normální postup.
Že jsem se ptal, jaké díly a kolik tě oprava stála? Jsem prostě zvědavý a to není charakterová vada.
Možná osobnostní rys, "řešit" věci v hlavě předem, než nastanou. Pokud se ptáš na příčinu, tak je to prostě mými koníčky, kde věci nemusí dopadnout dobře, pokud je nepromýšlíš předem.
K mému dotazu na nový motor - auto mám rád, chci si ho nechat, dokud se nepromění v prach Fe2O3 a od přestavby (za 23 tisíc) už mi LPG ušetřilo 70-80 tisíc Kč. Takže mám na.... 5-6 motorů i s přehozením v kámošově dílně?![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pak už jsem se vždy ptal vzkazem, pak jsme si zavolali a pak se viděli, to mi připadá docela normální postup.
Že jsem se ptal, jaké díly a kolik tě oprava stála? Jsem prostě zvědavý a to není charakterová vada.
Možná osobnostní rys, "řešit" věci v hlavě předem, než nastanou. Pokud se ptáš na příčinu, tak je to prostě mými koníčky, kde věci nemusí dopadnout dobře, pokud je nepromýšlíš předem.
K mému dotazu na nový motor - auto mám rád, chci si ho nechat, dokud se nepromění v prach Fe2O3 a od přestavby (za 23 tisíc) už mi LPG ušetřilo 70-80 tisíc Kč. Takže mám na.... 5-6 motorů i s přehozením v kámošově dílně?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: LPG
103km nevypovida o nicem, bez poruchy na motoru tyto km najede imho 99% aut.
Mimochodem, me hlasas o "prestavbe" motoru a sam jsi mi kvuli ni dvakrat volal, ze chces taky, kde jsem to delal, co to stalo? Ale neeeeeee
za prve, ne prestavba, ale oprava - a ta je zde verejna a xkrat zminena a za druhe ano, opravil a prodal, myslim, ze lepsi, nez kdybych neopravil a prodal. Ty bys to asi 100x lamal pres koleno a opravoval, ja nechtel, proto jsem koupil novy.
Ted me ale vrta hlavou, proc tady tak mlzis o svym motoru, kdyz me se na tajnaka vyptavas uplne v jinym stylu, nez tady jedes verejne![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mimochodem, me hlasas o "prestavbe" motoru a sam jsi mi kvuli ni dvakrat volal, ze chces taky, kde jsem to delal, co to stalo? Ale neeeeeee
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ted me ale vrta hlavou, proc tady tak mlzis o svym motoru, kdyz me se na tajnaka vyptavas uplne v jinym stylu, nez tady jedes verejne
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Ale vypovídá. Najel jsem to bez jediného problému, nutnosti seřizování, placení v autorizáku atd.Hardcam píše:severtom. porad jen 103tkm...sry, ale to o nicem nevypovida...
Kolik žes to najel ty, než jsi musel "přestavět motor s použitím kvalitnějších dílů" a pak jsi rovnou dal auto do bazaru?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
V klidu, chlape - jsem rád za filtry, matroš na čištění klimy i barvu od tebe - jen si stojím za svým.
Další kritici "garážové přestavby" - jednou byla MD vydáno hromadné schválení, tj. není co řešit. Dotyčný ma na rozdíl od stále se měnících "mechaniků" (ve skutečnosti vyměňovačů dílů) v autorizácích svých 15 let zkušeností, dělá jen LPG a dobře ví, jak to dělat.
Hyu s LPG nemělo zkušenosti ŽÁDNÉ a podle toho ty experimenty na autech zákazníků dopadly
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: LPG
Taky jsem na to zabrušování zvědav. Zvládnutelné to je, tak proč to nezkusit. Určitě by stálo za to udělat si na soustruhu přípravek na fixaci zdvihátka a následné upnutí přípravku ke stolu. Škoda, že u toho motoru nejsou hydroštěly nebo alespoň vymezovací podložky.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Re: LPG
Normálně se zabrušuje. Nejčastěji podložky. Nic tím nepokazíš.severtom píše:Řekl bych, že vvvvotom to jeKdo má LPG od Hyu, "bojuje s tím".
Já si od prakticky nového auta (přestavba NE od Hyu, po ujetí 5000 km na benzín) jen občas před vrcholem kopce nebo po 50-100 km na dálnici přepnu (na chvíli) na benzín, do kterého přidávám olej k tomu určený (ochrana sedel a gufer ventilů, NE Flashlube).
Mám ujeto 103 000 km, na kontrole/seřízení vůlí v autorizáku motor nikdy nebyl, volím cestu měření komprese a řešení v okamžiku, kdy to bude třeba.
Zajímavý nápad, s tím broušením hrníčků, jenže není to náhodou tak, že je povrch zušlechtěn? Obroušením o tu vrstvu přijdeš a pak se nedivím, že to musíš dělat každých 20 000 km.
Re: LPG
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale podle spritmonitoru to zas tak zázračnej kočár nebude, průměrný elantřan jak koukám, jezdí v benzínu za víc, jak já v plynu
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
... Přeji šťastný Nový rok
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Na Elantru je LPG blbost a to same by bylo pořizovat Elu v nafte. Navratnost ´díky její spotřebě je v nedohlednu.
Nastesti má i Elantra D-CVVT ( dualni casování jak na strane sacich, tak i výfukových ventilu), takže si nenasava bordel prez sání a tím není náchylná k usazování karbonu. To same platí u nove i30. Vy co máte pouze verzi s CVVT - benzin u "starších" i20 a i30( casování pouze na strane sacich ventilu), tak vám jdou spaliny prez sání a to je stejnej pruser jako klasickej EGR
.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nastesti má i Elantra D-CVVT ( dualni casování jak na strane sacich, tak i výfukových ventilu), takže si nenasava bordel prez sání a tím není náchylná k usazování karbonu. To same platí u nove i30. Vy co máte pouze verzi s CVVT - benzin u "starších" i20 a i30( casování pouze na strane sacich ventilu), tak vám jdou spaliny prez sání a to je stejnej pruser jako klasickej EGR
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp