Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Ale tvoje fotky neodpovídají momentálně vyráběným i30
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
- Reklama
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Hmm, no je pravda, ze ja mam korejca, ale podla mna bude problem v tom teste a nie v tom, ze i30 toci viac. Najlepsie bude asi naozaj ako pisal Mexican, skusit si jazdu priamo u predajcu a presvedcit sa, ze ako to toci "po cesky"...
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
1.4 mi taky ukazuje 4000 pri 130 tacho. 1.6 ma asi stejne zprevodovani. V 1.4 by se mi sestka, tezsi nez petka libila, ale nejsem si jistej, jestli by se s tim vubec dalo jezdit. Clovek by mel pri 120 tendenci jet na sestu, se kterou by uz ale nevyjel dalnicni stoupani. Jelikoz moc rychle nejezdim, tak mi to nevadi. Nejlepsi rada je projet se s tim u prodejce.
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Převodovku jsem taky řešil, protože točím při 130 km/h tacho (cca 128 GPS) taky lehce přes 4000 ot./min. Připadá mi to, jakoby mi tam dali převodovku z 1.4ky (má jiný stálý převod a 1. a 2. stupeň), protože ty motory jsou, až na zdvih, zcela shodné. Vyrobeno mám v prosinci 2008. Taky hodně záleží na gumách. Např. 185/65R15 má o nějaké procento menší obvod než 195/65 R15. Já jsem pořídil zimáky a je to zase trochu jinak.
Do Ceeda konečně začali cpát převodovky s delším stálým převodem.
Do Ceeda konečně začali cpát převodovky s delším stálým převodem.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Markus, za nestastnika sa zatial nepovazujem. A sprevodovane to tak divne maju vsetky 1,6 v benzinu.markus78 píše:Testy beru taky s rezervou. Zkoušel jsem hledat po internetu a našel jsem nešťastníka, který to má přesně takhle divně spřevodované http://moje.auto.cz/zello/hyugo-1.html? ... 7444b457a8
Na oficiálních stránkách Hyundaie byl kontakt na dotazy, tak jsem zvědavý, jestli a co mi odpoví.
Holt s tym nic nenarobis. Na zaciaktu ked som to auto kupil tak mi to fakt prislo trochu hlucnejsie ale casom som si bud zvykol
alebo som to prestal vnimat, pripadne mam radio hlasnejsie ako zvuk motora.
To preco som to spomenul v tej recenzii je ten ze pravidelne mam moznost vozit sa aj v accente a ten je o poznanie tichsi pri rychlosti okolo 130km/h. Aby som bol presny ten accent je 1,4 benzin.
Co sa auta tyka na tu patku som s tym isiel cez 190 a to co si napisal ty ze by sa to mozno dalo aj na stvorke som si nie celkom isty.
Jednoznacne by tomu motoru viac sadla este jedna rychlost na skludnenie otacok a aj spotreby vpre dialnicne rychlosti.
Ale na druhu stranu do 100km/h zase o tom ze mas pod kapotou beziaci motor bez pohladu na otackomer vacsinou nezistis
A ako pisali dalsi kolegovia, chod na skusobnu jazdu otestuj sam a rozhodni sa na zaklade toho, a nie podla toho co kde napise nejaky pisalek na auto.cz
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Tak já na tohle reagovat budu .....pinokio110 píše:Mexikan-tim kopáčem jsem nechtěl urazit majitele těchto vozu ,ale horší brzdy,šíleně náchylný na boční vítr ,v zatáčkách katastrofa.30ka se dělá chvíli,Accent už nákej pátek,tak to zas tak nejde srovnávat
Víš co, Pinokio, příště radši važ slova, než něco napíšeš ... podle toho, jak si se tady rozplíval nad spotřebou, tak máš benzín a patrně si poprvé řídil SEDAN a navíc s naftovým agregátem Nevím, kolik kilometrů si s Accentem najel, ale určitě to nebylo tolik, aby si tady mohl vypouštět nějaká moudra o jeho jízdních vlastnostech. Taky jsem měl tu čest řídit i30ku a proti Accentovi se mi zdála být dost neposedná - nervozní .... samozřejmě byla kratší než Accent a její jízdní vlastnosti jsou prostě jiné .... ale určitě jsem si hned nesedl a nenapsal, že i30ka je uskákaná koza a že jsem byl rád, že jsem s ní vystoupil !! Taky co se týče brzd, tak auto s naftovým motorem samozřejmě brzdí trochu jinak než benzín, protože má mnohem těžší předek a taky jízdní vlastnosti vozu, jsou někde jinde .... Je tady spousta majitelů, kteří mají mnohem starší a zastaralé modely a nikdy jsem si nedovolil, se jim vysmívat, nebo jim jejich miláčky nějak hanit !! Osobně si myslím, že i30ka není žádný super moderní výstřelek, ale je to vůz, který má své klady, ale taky zápory a těch není zrovna málo ..... a na slovo "kopáč" jsem dost alergickej
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Vildo, proč se nervuješ? Sám by jsi měl vědět, proč máš Accenta a názor jiných lidí by ti přece neměl vadit. Mě taky hodně lidí říkalo proč Hyundai a proč Elantru a bylo mi to jedno, vybral jsem si to sám a věděl jsem proč
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
tak, tak... presadnut po dlhsom case z jedneho do ineho je vzdy o kompromisoch, mne sa napriklad ta 1,6 u i30 vobec nepozdavala, ale vela z toho je to ze som zvyknuty na Accenta (jeho prevodove a motoricke charakteristiky) - teda v momentoch kedy Accent leti z pripajacieho pruhu z 80 na 140 ako vietor na 5-ke bolo u i30 CW na tom istom prevodovom stupni badat len velmi letargicke zrychlovanie.markus78 píše:Vildo, proč se nervuješ? Sám by jsi měl vědět, proč máš Accenta a názor jiných lidí by ti přece neměl vadit. Mě taky hodně lidí říkalo proč Hyundai a proč Elantru a bylo mi to jedno, vybral jsem si to sám a věděl jsem proč
Osobny nazor tu ale kazdemu treba nechat, ale treba sa asi zdrzat vyrokov "plecka" a pod... BTW ja som sa teda vyroku "kopac" neurazil, pretoze mi nejak uteka vyznam toho slova u auta
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Člověče půjčili ti vůbec Accenta 1.6nafta bez komentářepinokio110 píše:Minule mi pujčili Accenta1,6naftu na 14dní,spotřebově o 3litry níž,když se jede stejně-dálnice160-180.Jinak to je hroznej kopáč proti30ce,ale ten motor se povedl
Můžeš mě poradit kde dá u nás po dálnici jezdit 160-180.Ty musíš být velkej střelec
HYUNDAI TUCSON 1.6 T-GDI 4WD White Polar Best of Czech 2018
HYUNDAI ACCENT 1.6i CVVT Elegance Extreme Blue
koupeno 11-2008 věnováno synovi na dojetí
HYUNDAI ACCENT 1.6i CVVT Elegance Extreme Blue
koupeno 11-2008 věnováno synovi na dojetí
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
toz tych 180 sa da na D1 od Vyskova po Kromeriz.. sice to clovek preleti za 10 minut, ale jazdit sa tam da ci to je bezpecne si odpovieme kazdy sam, jazdit Accentom 160-180 mno to je daleko od pohodoveho cestovania (huci to, je to nestabilne) - ine to ale nebude ani u i30. Sme proste u nizsej strednej triedy a nie u Lexusu LS460 (napriklad) - tam cestovna 180 vyzera ako u Accenta stovka - pohoda & ticho .... a tych 1,6 diesel u Accenta tiez udrelo do ocijarik65 píše:Člověče půjčili ti vůbec Accenta 1.6nafta bez komentářepinokio110 píše:Minule mi pujčili Accenta1,6naftu na 14dní,spotřebově o 3litry níž,když se jede stejně-dálnice160-180.Jinak to je hroznej kopáč proti30ce,ale ten motor se povedl
Můžeš mě poradit kde dá u nás po dálnici jezdit 160-180.Ty musíš být velkej střelec
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Mexican: z toho si nic nedelej, ja taky nevim, co je kopac. Pinokio to vi nejlip, mohl by nam to prozradit...
jarik65: no na D1 takovy mista nehledej to driv budes stat v kolone, nez se na tu rychlost dostanes. Ale jako mlady zvrhlik se udam, ze touto rychlosti se pohybuju casto. A celkem me mrzi, ze zvyseni rychlosti na urcitych usecich neproslo parlamentem - napr. Rozvadov - Plzen, dokoncena cast rychlostni silnice R6, dalnice D8 exit Nova Ves - exit Lukavec.
jarik65: no na D1 takovy mista nehledej to driv budes stat v kolone, nez se na tu rychlost dostanes. Ale jako mlady zvrhlik se udam, ze touto rychlosti se pohybuju casto. A celkem me mrzi, ze zvyseni rychlosti na urcitych usecich neproslo parlamentem - napr. Rozvadov - Plzen, dokoncena cast rychlostni silnice R6, dalnice D8 exit Nova Ves - exit Lukavec.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Jj z Plzně na Rozvadov se jezdí pěkně je to nová část dálnice a jak píšeš i některý "R" jsou na tom líp než naše páteř republiky
HYUNDAI TUCSON 1.6 T-GDI 4WD White Polar Best of Czech 2018
HYUNDAI ACCENT 1.6i CVVT Elegance Extreme Blue
koupeno 11-2008 věnováno synovi na dojetí
HYUNDAI ACCENT 1.6i CVVT Elegance Extreme Blue
koupeno 11-2008 věnováno synovi na dojetí
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Víš co, on je velký rozdíl mezi názorem a pomluvou .... kdyby Pinokio napsal svůj názor a slušnou formou, tak si toho nikdo nebude všímat, ale napsat " To je strašnej kopáč " to, už je trochu mimo mísu ..... a to mě dost nas.....lo a jak je vidět, tak nejenom mě ..markus78 píše:Vildo, proč se nervuješ? Sám by jsi měl vědět, proč máš Accenta a názor jiných lidí by ti přece neměl vadit. Mě taky hodně lidí říkalo proč Hyundai a proč Elantru a bylo mi to jedno, vybral jsem si to sám a věděl jsem proč
Ale, abych nebyl OT, tak Accent taky točí při 130 km/h 3 650 - 700 otáček ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Tak já mám 1.6 z Nošovic a ty otáčky z testu jsou trošku vyšší než v reálu. Ale 100-200 rozptyl nic neznamená.
Jak tu někdo psal, vezmi auto na testovací jízdu a pak uvidíš.
Problém i30 je právě to, co z testu vyznělo. Do 100km/h motor nevnímáš. Jakmile jedeš rychleji,
je hlučnější a proto si toho člověk více všimne. Záleží na tobě, kde budeš jezdit častěji. To je ale dáno kategorií
vozu a konkurence v této třídě na tom o moc lepší není. Pokud jezdím jinými vozy, pak mě spíše otravuje vyšší hluk při nižších rychlostech.
Jinak u i30 1.6 vidím problém spíš s otáčkami kolem 3900, kdy to auto mírně rezonuje a je hlučnější.
Pod nebo nad 3900 je to lepší. Takže po dálnici pak jezdím 140 (cca 4200 ot/min) nebo 150 (cca 4500 ot/min).
Maximálně jsem zkusil 170 a docela v pohodě. 6tka tomu opravdu chybí kvůli spotřebě.
S klimou v rychlostech 140-150 si to bere tak 8.6l/100.
Osobně po 1/2 roce považuji hlučnost na dálnici spíše za podřadnou, auto jede super, hluku přidávají hlavně
schody na D1/D2 a aerodynamický hluk než motor. Na nové dálnici kolem Hranic na Moravě to jede 160 úplně klidně
a bez problémů můžeš komunikovat s posádkou i s hrajícím rádiem.
Jak tu někdo psal, vezmi auto na testovací jízdu a pak uvidíš.
Problém i30 je právě to, co z testu vyznělo. Do 100km/h motor nevnímáš. Jakmile jedeš rychleji,
je hlučnější a proto si toho člověk více všimne. Záleží na tobě, kde budeš jezdit častěji. To je ale dáno kategorií
vozu a konkurence v této třídě na tom o moc lepší není. Pokud jezdím jinými vozy, pak mě spíše otravuje vyšší hluk při nižších rychlostech.
Jinak u i30 1.6 vidím problém spíš s otáčkami kolem 3900, kdy to auto mírně rezonuje a je hlučnější.
Pod nebo nad 3900 je to lepší. Takže po dálnici pak jezdím 140 (cca 4200 ot/min) nebo 150 (cca 4500 ot/min).
Maximálně jsem zkusil 170 a docela v pohodě. 6tka tomu opravdu chybí kvůli spotřebě.
S klimou v rychlostech 140-150 si to bere tak 8.6l/100.
Osobně po 1/2 roce považuji hlučnost na dálnici spíše za podřadnou, auto jede super, hluku přidávají hlavně
schody na D1/D2 a aerodynamický hluk než motor. Na nové dálnici kolem Hranic na Moravě to jede 160 úplně klidně
a bez problémů můžeš komunikovat s posádkou i s hrajícím rádiem.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Vilda toci to super, tych 400 otacok navyse pre i30 moze znamenat narast postreby pri identickom motore asi 0,3-0,5 l navyse
Ona by sa ta sestka tomu i30 vyplatila len vtedy len ak by tu prevodovku poriadne preskladali, ale ako pisal Radim v tejto triede si clovek proste moc vyberat nemoze.
Ludia, je to auto asi za 400 000 ponukane vlastnosti musite brat realne a s nadhladom
FYI tu je kolko toci Accent 1,5 CRDi, tiez 5 st. manual pri cca 125km/h
tu je este 160 km/h
tych 4000 toci pri cca 180, do takych rychlosti sa ale uz trochu bojim :-0
Ona by sa ta sestka tomu i30 vyplatila len vtedy len ak by tu prevodovku poriadne preskladali, ale ako pisal Radim v tejto triede si clovek proste moc vyberat nemoze.
Ludia, je to auto asi za 400 000 ponukane vlastnosti musite brat realne a s nadhladom
FYI tu je kolko toci Accent 1,5 CRDi, tiez 5 st. manual pri cca 125km/h
tu je este 160 km/h
tych 4000 toci pri cca 180, do takych rychlosti sa ale uz trochu bojim :-0
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023