Synchronizace
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Synchronizace
Mám problémy při přeřazení mezi 1. a 2. Je to zapříčiněno nejspíše synchronizací, protože spojka je v poho. Dalo by se to nějak opravit. Poslední dobou to začíná zadrhávat víc a víc. Zvuky co vychází z převodovky taky nic moc ...
Accent 1.3 rv.2004
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Problém se zařazením prvního a zejména drhuhého převodového stupňe je nejšastěji příznakem odcházejících synchronizačních kroužků to platí takřka ve všech případech kdy auto nevykazuje ještě jiné nepřirozené aspekty a jsou náplně v idelálním stavu. Jestliže ti při řazení těchto rychlostí přeskakují zuby tak je to buď už dlouhodobější záležitost problémů kdy jsi tento problém měl již delší dobu nebo v případě náhlého výskytu tohoto problému možnost poškození kroužku. Jen ti povím že jestliže už to zašlo tak daleko že ti při normálním pomalém řazení při plně vyšlápnuté spojce přeskakují zuby (pouze na těchto dvou rychlostech) tak to řeš pokud možno co nejrychleji protože doposud by ti stačilo pro opravu již nefunkčních synchronů pouze jejich výměna ale jestliže o sebe omlátíš a nedejbože vyštípeš zuby převodových kol tak tě čeká repas celé převodovky. Takže zkontroluj a popřípadě vyměň olejovou náplň v převodovce a pokud nepoznáš rozdíl tak tě oprava bohužel nemine. A myslím že by jsi se měl učit jezdit s mezi plynem ulehčíš a urychlíš tím práci synchronům. Nerad píšu takové věci ale už to tak bývá. Tak doufám že máš jen málo oleje v převodovce a po doplnění to pomůže i když jen na čas než se to vrátí a pak už to bude na opravu.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
A kolik to přibližně stojí ty kroužky + výměna??? Se obávám, že olej to nespasí, protože to má nalítáno teprve 42tis. Je to totiž docela poděl, když chce člověk rychle z jedničky hodit dvojku a ono se to přidře. Potom už to auto zase skoro stojí. Tak to musím na jedničku točit, no a to vypadá, že jezdím jak krypl.
Accent 1.3 rv.2004
-.
tak jazdi stylom 1 a hned 3. inak kolegovia maju asi pravdu.. Synchrony budu v cudu a cim skor to opravis tym lepsie lebo sa ti moze vysypat cela prevodovka
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
To samé
Já mám podobný problém,když vytočím víc 1 a dám na 2 tak to dost zadrhne,ale když dám z 1 na 2 tak při 1500 otáčkách,tak je to v pohodě.A také se mi stává,že když stojím a dám 1 tak to drhne jako čuně !! Takže nejdřív zkusit vyměnit olej?
- Laďa
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 08 pro 2007, 08:17
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: To samé
Já mám taky ten samý problém. Mám pocit, že při vyšších otáčkách mi tam ta dvojka špatně zapadává. Mám rád rychlé rozjíždění a tak když vytočím jedničku a dávám tam pak dvojku a ona nezapadne připadám si jak ko..t který neumí řadit.hammarby píše:Já mám podobný problém,když vytočím víc 1 a dám na 2 tak to dost zadrhne,ale když dám z 1 na 2 tak při 1500 otáčkách,tak je to v pohodě.A také se mi stává,že když stojím a dám 1 tak to drhne jako čuně !! Takže nejdřív zkusit vyměnit olej?
- Laďa
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 08 pro 2007, 08:17
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Pokud při rozjezdu nepospíchám a tu dvojku tam silově vklidu dám tak to bývá v pohodě, ale já sem rád jezdíval na tuning-srazech na sprinty s předešlým autem a s Getzem bych si je taky rád zajel, jenže kvůli tomu řazení t nemá smysl. A jestli je to závada od výroby spravila by to výměna těch synchroních kroužků, nebo by to bylo to samé?dedecko píše:Mi to dělá od novoty a beru to jako nedokonalou konstrukční záležitost některých kousků, které vyjely z výrobní linkdy. Jen to chce cit a čas při řázení. Někdy bohužel ani to nepomůže.
..
tak ked je auto v zaruke tak by som inak bojoval aby sa to opravilo. je jasne, ze moderne auto nemoze radit cez zuby. reklamovat a hotovo.
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ..
Nezapomeň te na to že k autům dostáváte manuál a když si ho pročtete tak tam najdete i část o řazení kde bude psané že mátě řadit v klidu pomalu a lehce. Takže když tam příjdete s tím že jste jeli sprint a ono vám tak skákali zuby při rychlém řazený tak váš pošlou dopryč protože jsme a autěm nezacházeli dle pokynů výrobce (kdyby jste při tom zničili zuby ozubených kol a řekli jak se to stalo tak by jste i mohli přijít o záruku protože jste s autem nezacházeli jak máte).zhrado píše:tak ked je auto v zaruke tak by som inak bojoval aby sa to opravilo. je jasne, ze moderne auto nemoze radit cez zuby. reklamovat a hotovo.
Samozřejmě pokud máte auto v záruce a tyto problémy máte při normálním i o něco zarantnějším řazením tak už to je na minimálně pováženou zdali to je v pořádku a já osobně bych to řešil tak že bych si zahrál na zájemce v autosalonu a šel bych si patřičnou motorizaci projed a zkusit jak je to má chovat a pak máte jistotu jestli to jak vám auto řadí je v pořádku.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005