Koupit coupe 1.6 ???
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
u mého motoru najdeš původní jen blok motoru (převrtaný snížený) a hlavu (i ta je snížená) jinak všechno jinak ze 170koní jsem na cca 300 (Borek promine brzda příjde) nez Z350 tak raději S14a
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sklokeramická spojka? kdyby kovokeramická tak budiš turbo kit na tvůj motor se dá sehnat a zase tak složité to není jen měmíš motor od základu ono měnit atmosféru na turbo je složitá práce to si raděj pořit turbo motor a ten posilujMildy píše:taky planuji upravy, chtěl by tak dát sklokeramickou spojku, a uvažoval jsem o turbu s blow ventilem, ale je to složitý zasah protože to není diesel, chtěl jsem turbičko přímo na vypinač jako je např. u imprezy WRX N14. jeden mi nabizel i dusík ale to by musel cely motor překopat kované písty a pod, to by byla tak investice na 100 000. ale na to kašlu to raději mám v planu si ještě koupit nisan 350Z. ale na to si počkam ještě.. jinak máte tady někdo upravené motory??
Jinak 100 000,- není tak moc na úpravu jen pro přiblížení :
turbo 28-45tis
písty 18-18tis
oinice 15-25tis
vačky tak 20tis
ECU tak 20tis
Spojka 12-18tis
IC tak 3-15tis
BOV 1,5-9tis
+ samozřejmě komplet GO motoru a hlavy
a te třeba posílit samozřejmě brzdnou soustavu a spousty dalších dílů
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
u ty 1.6 a 2.0 a 1.5T je to asi dost podobne:) zalezi na startu ikdyz na 1.6 85kW je dost to je pekny vykon ale v docela bych se podival na naky sprint 1.6 a 1.5T protoze papirove maj stejny vykon:) ale nismo 35OZ jeeeejeeeee to bych bral paradicka!!!!! jdi do toho:) jen budu tise zavidet:(
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
to Mildy: Nechci rejpat a možná jsem to taky blbě přečetl, ale 108kW z jednašestky čipem a výfukem nedostaneš, ani kdyby ses rozkrájel na ty nejmenší nudličky na světě. Přeprogramování ŘJ má smysl u turbomotoru, tam to těch až 25kW dá, ale u atmosféry maximálně 10kW a to jsem ještě hodně velkej optimista. Výfuk ti něco málo dá, jen pokud máš laděné sběrné potrubí. Jakejkoliv koncový tlumič přidá nula nula nic. Nahrazenej katalyzátor už drobet přidá. Pokud budeš mít laděný sběrný potrubí a vyndanej katalyzátor, tak to je dohromady maximálně 5-10kW.
Zajeď na dynamometr a uveď výsledky, taky netrpělivě stejně jako Borek čekám na výsledky kolegy Vl.Bureše s jeho 200SX.
Zajeď na dynamometr a uveď výsledky, taky netrpělivě stejně jako Borek čekám na výsledky kolegy Vl.Bureše s jeho 200SX.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
kdybych chtěl rejpat tak řeknu že jsou 200SX s 500koněma na zahraničních forech je toho dost i u poláků.
u atmosférického motoru čip moc práce neudělá ono i u turba jen čip moc nepomůže pořád to je o mechanice už takový ostrý vačkový hřídel dá hodně protože benzíny mají výkon právě ve vysokých otáčkách kde má ta vačka velký vliv ale to už bych byl jinde. Faktem je že pokud má dobrý čip tak mu to dá 96kW/130hp (u 1,6 16V 84kW) samo o sobě (vycházím z tabulek http://www.bitpower.cz kteří před a po úpravě ukáží na brzdě rozdíl a dají na to záruku) takže pokud má k tomu upravené sání a výfuk tak může být teoreticky v rozmezí 101-106kW
Odkaz na patřičnou stránku BIT POWER-Hyundai
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... ie=Hyundai
u atmosférického motoru čip moc práce neudělá ono i u turba jen čip moc nepomůže pořád to je o mechanice už takový ostrý vačkový hřídel dá hodně protože benzíny mají výkon právě ve vysokých otáčkách kde má ta vačka velký vliv ale to už bych byl jinde. Faktem je že pokud má dobrý čip tak mu to dá 96kW/130hp (u 1,6 16V 84kW) samo o sobě (vycházím z tabulek http://www.bitpower.cz kteří před a po úpravě ukáží na brzdě rozdíl a dají na to záruku) takže pokud má k tomu upravené sání a výfuk tak může být teoreticky v rozmezí 101-106kW
Odkaz na patřičnou stránku BIT POWER-Hyundai
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... ie=Hyundai
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Mirpie,máš v příspěvku chybu-Vláďa má typ 300 SX a možná víc. Vláďo to jsme šťourové,ale když to stále dole píšeš,nezaškodilo by zajet na brzdu,ať si z tebe neděláme legraci a máš klid. Hele Hyundai Coupe GK má také nějaký borec naladěné na 480hp i s grafem z brzdy.Dokonce to mám i někde v PC uložené.Ale nech změřit toho svého bzuka.
Jinak souhlas s Mirpiem-horko,těžko z 1,6l o 5-10kW,ale o nějakých 23kW určitě ne.Mildy,ty nemusíš vyhazovat peníze za brzdu,stačí,když se zúčastníš srazu a tam to přeměříme.
Jinak souhlas s Mirpiem-horko,těžko z 1,6l o 5-10kW,ale o nějakých 23kW určitě ne.Mildy,ty nemusíš vyhazovat peníze za brzdu,stačí,když se zúčastníš srazu a tam to přeměříme.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Ja si myslim ze udelame vyjimku a dovolime Vladovi aby prijel taky na sraz,i kdyz ted nema Hcko!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Klidne ja i kdyz vim ze vitez je uz znamej!mirpie píše:to jo, ale kdo s ním bude závodit....
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)