zvysenie vykonu

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Jo právě ten je fakt že já to mám moc překopané ale při úpravě na těch 220 je to sranda ze série.
Chip 1500
větší IC 1500-3000
palivové čerpadlo 3000
pak už jen upravit sání 1100 a výfuk nerez materiál cca 2000 (nejsou třeba závodní svody bohatě postačují sériové)
A pro turbo BOV ventil 2500
kdyžtak napiš na ICQ tady to nebudeme rozebírat to sem nepatří
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Reklama
 

Grey
Příspěvky: 9
Registrován: 11 bře 2008, 21:34

Příspěvek od Grey »

ok, necham si to prejst hlavou. Ale kazdopadne velmi lakave. Vdaka za ochotu aj za cenne rady.Ozvem sa. Zatial zdar.
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry159 »

je pravda že když čipnu atmosferu že bych třeba pak potřeboval nový vstřikovače já byl za chlapkem od kterého mam bývalé auto on děla do chip tuningu do zavodních aut no a říkal mi že bych je musel vyměnit a tdál a dál co bych musel udělat :roll:
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

i střiky při nárůstu jen třeba o 30hp? při větší úpravě ano ale i při tak malé? Je fakt že je to lepší určitě ví co říká
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

Pokud do toho chces vrazit tyhle prachy tak se na chip uplne vys** a kup si do toho turbinu nebo kompresor. nic jineho nema vyznam!! uz jsem to tu psal tisickrat, ostatni veci ti sice trosku zlepsi chod, ale zadne zazraky neucitis, a rozhodne bych uz nesel do chipu...
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

nojo turbo kit to mě napadlo jako první ale psal nenáročné úpravy a toto je jedna z nejnáročnějších
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... undai.html

tady je nabidka a zvyseni budes mit tak okolo 40KW mozna vic, podle toho co tam vsechno vrazis, jinak ten intercooler si muzes sehnat levneji doma, staci koupit zakladni verzi ta stoji asi 2700 dolacu
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

Vladislav Bureš píše:nojo turbo kit to mě napadlo jako první ale psal nenáročné úpravy a toto je jedna z nejnáročnějších
no kdyz si koupis ten hotovej kit tak je to vicemene LEGO... trochu narocnejsi a na delsi dobu :D
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

pěkný stavebnice
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Vím že je to potom jen skládačka ale i tak náročnější než vyndání vzduchového boxu a dání přímého sání
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

mirpie píše:pěkný stavebnice
Tohle je lepší než lego :lol:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

jo, ale není to na jedno odpoledne, i když mnohdy je to i výhoda :D . Osobně mít teď zbytečný peníze na úpravy, šel bych do kompresoru. To tlaší vzduch už pěkně "odspodu", akorát to sežere víc výkonu no... Někde jsem četl, že u Mercedes Benz AMG ten kompresor (u AMG použit Lysholmův kompresor, jinak klasické Rootsovo) při 6100ot/min sežere 44kW z klikové hřídele, ale ve výsledku dá samozřejmě víc. Otáčky dmychadla jsou 3,3x vyšší než otáčky klik. hřídele, jeden z rotorů pokryt vrstvou teflonu. Zas se nemusíš starat o nějaké chlazení turba a tak...

Mám slabost pro BMW M3 řady 46, bez přeplňování 3,2 R6 343PS, co s tím udělal ještě kompresor je tady
http://www.youtube.com/watch?v=2VwWXdFP6ZA

škoda, že tam nejsou ještě čísla.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

stale si nemozem pomoct cupe V6 s kompresorom ma ovela krajsi zvuk ako toto BMW :)
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

tyhle auta jsou krapet nekde jinde! ale priklanim se k tomu ze cupe ma lepsi zvuk!! nicmene bmw mergl ferarko pro me nejsou nic!! asi nejsem klasik:)
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Taky jsem jednoznačně pro kit kompresoru, akorát to nebude jediná investice, vzhledem k docela drastickému nárůstu výkonu bys měl pořešit i brzdy, podvozek a možná i spojku.

Investice do laděného výfuku přinese zvýšení výkonu, ale musí to být opravdu laděný výfuk speciálně na toto auto a motorizaci, což bude záležitost min 20t Kč. Nahodit tam rouru odpředu dozadu nebo nějak univerzál není řešení a koně ti to spíše srazí, i výfuk totiž musí mít nějaký odpor pro plyny, aby se spalovací prostor dokonale vyprazdňoval a to je pro každý auto/motor rozdílný. Když uděláš výfuk blbě, tak buď nebude stačit odvádět spaliny, anebo ti budou zůstávat v trubkách. Prostě to musí být spočítáno přesně, aby to ze svodů vylítlo pod správným tlakem a potrubím to jen proletělo.

Např. na mýho Santíka stojí takový laděný lauf od katu po konec cca 22t Kč bez dopravy
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Odpovědět

Zpět na „COUPE“