zvysenie vykonu
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo právě ten je fakt že já to mám moc překopané ale při úpravě na těch 220 je to sranda ze série.
Chip 1500
větší IC 1500-3000
palivové čerpadlo 3000
pak už jen upravit sání 1100 a výfuk nerez materiál cca 2000 (nejsou třeba závodní svody bohatě postačují sériové)
A pro turbo BOV ventil 2500
kdyžtak napiš na ICQ tady to nebudeme rozebírat to sem nepatří
Chip 1500
větší IC 1500-3000
palivové čerpadlo 3000
pak už jen upravit sání 1100 a výfuk nerez materiál cca 2000 (nejsou třeba závodní svody bohatě postačují sériové)
A pro turbo BOV ventil 2500
kdyžtak napiš na ICQ tady to nebudeme rozebírat to sem nepatří
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
i střiky při nárůstu jen třeba o 30hp? při větší úpravě ano ale i při tak malé? Je fakt že je to lepší určitě ví co říká
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Pokud do toho chces vrazit tyhle prachy tak se na chip uplne vys** a kup si do toho turbinu nebo kompresor. nic jineho nema vyznam!! uz jsem to tu psal tisickrat, ostatni veci ti sice trosku zlepsi chod, ale zadne zazraky neucitis, a rozhodne bych uz nesel do chipu...
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... undai.html
tady je nabidka a zvyseni budes mit tak okolo 40KW mozna vic, podle toho co tam vsechno vrazis, jinak ten intercooler si muzes sehnat levneji doma, staci koupit zakladni verzi ta stoji asi 2700 dolacu
tady je nabidka a zvyseni budes mit tak okolo 40KW mozna vic, podle toho co tam vsechno vrazis, jinak ten intercooler si muzes sehnat levneji doma, staci koupit zakladni verzi ta stoji asi 2700 dolacu
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
no kdyz si koupis ten hotovej kit tak je to vicemene LEGO... trochu narocnejsi a na delsi dobuVladislav Bureš píše:nojo turbo kit to mě napadlo jako první ale psal nenáročné úpravy a toto je jedna z nejnáročnějších
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jo, ale není to na jedno odpoledne, i když mnohdy je to i výhoda . Osobně mít teď zbytečný peníze na úpravy, šel bych do kompresoru. To tlaší vzduch už pěkně "odspodu", akorát to sežere víc výkonu no... Někde jsem četl, že u Mercedes Benz AMG ten kompresor (u AMG použit Lysholmův kompresor, jinak klasické Rootsovo) při 6100ot/min sežere 44kW z klikové hřídele, ale ve výsledku dá samozřejmě víc. Otáčky dmychadla jsou 3,3x vyšší než otáčky klik. hřídele, jeden z rotorů pokryt vrstvou teflonu. Zas se nemusíš starat o nějaké chlazení turba a tak...
Mám slabost pro BMW M3 řady 46, bez přeplňování 3,2 R6 343PS, co s tím udělal ještě kompresor je tady
http://www.youtube.com/watch?v=2VwWXdFP6ZA
škoda, že tam nejsou ještě čísla.
Mám slabost pro BMW M3 řady 46, bez přeplňování 3,2 R6 343PS, co s tím udělal ještě kompresor je tady
http://www.youtube.com/watch?v=2VwWXdFP6ZA
škoda, že tam nejsou ještě čísla.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Taky jsem jednoznačně pro kit kompresoru, akorát to nebude jediná investice, vzhledem k docela drastickému nárůstu výkonu bys měl pořešit i brzdy, podvozek a možná i spojku.
Investice do laděného výfuku přinese zvýšení výkonu, ale musí to být opravdu laděný výfuk speciálně na toto auto a motorizaci, což bude záležitost min 20t Kč. Nahodit tam rouru odpředu dozadu nebo nějak univerzál není řešení a koně ti to spíše srazí, i výfuk totiž musí mít nějaký odpor pro plyny, aby se spalovací prostor dokonale vyprazdňoval a to je pro každý auto/motor rozdílný. Když uděláš výfuk blbě, tak buď nebude stačit odvádět spaliny, anebo ti budou zůstávat v trubkách. Prostě to musí být spočítáno přesně, aby to ze svodů vylítlo pod správným tlakem a potrubím to jen proletělo.
Např. na mýho Santíka stojí takový laděný lauf od katu po konec cca 22t Kč bez dopravy
Investice do laděného výfuku přinese zvýšení výkonu, ale musí to být opravdu laděný výfuk speciálně na toto auto a motorizaci, což bude záležitost min 20t Kč. Nahodit tam rouru odpředu dozadu nebo nějak univerzál není řešení a koně ti to spíše srazí, i výfuk totiž musí mít nějaký odpor pro plyny, aby se spalovací prostor dokonale vyprazdňoval a to je pro každý auto/motor rozdílný. Když uděláš výfuk blbě, tak buď nebude stačit odvádět spaliny, anebo ti budou zůstávat v trubkách. Prostě to musí být spočítáno přesně, aby to ze svodů vylítlo pod správným tlakem a potrubím to jen proletělo.
Např. na mýho Santíka stojí takový laděný lauf od katu po konec cca 22t Kč bez dopravy
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz