zvysenie vykonu

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

LongStar píše:tyhle auta jsou krapet nekde jinde! ale priklanim se k tomu ze cupe ma lepsi zvuk!! nicmene bmw mergl ferarko pro me nejsou nic!! asi nejsem klasik:)
jste ho*no klasici :D


U toho laděnýho potrubí je kromě patřičného optimálního průměru/průřezu důležitá délka jednotlivých větví sběrného potrubí. Všechny musí mít stejnou délku a zároveň zahnutý bez malých rádiusů, není to sranda. Jinak to laděné sběrné potrubí se nikdy nepodaří naladit na celé spektrum otáček. V praxi se "ladí" jen u sportovních/závodních aut a to jen na nejvyšší otáčky, resp. na otáčky maximálního výkonu. Mít laděný svody na autě, s jímž jezdíš po silnici není moc přínosný, protože naopak v nižších otáčkách to není ku prospěchu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

zdenek76 píše:Taky jsem jednoznačně pro kit kompresoru, akorát to nebude jediná investice, vzhledem k docela drastickému nárůstu výkonu bys měl pořešit i brzdy, podvozek a možná i spojku.
Řekl bych že při nahození kompresoru či turba je spojka první věc kterou musí udělat. Tam už je nárůst výkonu takový že by ta tu původní spojku jezdil možná měsíc než by začala klouzat a to by na to musel být ten měsíc ještě mírnější :lol:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry159 »

Když jsem koukal na odkazi na youtube když ukazovali kompresor a turbo tak já bych šel asi do kompresoru 8) koukal jsem jak to slušně tahá takže paráda, to by se mi líbilo taková akcelerace :lol: tam mužete juknout stačí zadat hyundai tíburon supercharge a nadhera :P
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry159 »

myslím že to je i jednoduší tam dát kompresor než turodmychadlo když jsem koukal jak to vypadá tak jsem prostě neviděl kde chtějí vzít mazaní na turbo? jak tam je přivedené ? nevítě? já teda ne! tak se chci přiučit
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

no podle me by se tam dala nasroubovat ta redukce nad filtr, ztoho pak jdou 4 linky.
Co myslis lado?
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

pener_jack píše:http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... undai.html

tady je nabidka a zvyseni budes mit tak okolo 40KW mozna vic, podle toho co tam vsechno vrazis, jinak ten intercooler si muzes sehnat levneji doma, staci koupit zakladni verzi ta stoji asi 2700 dolacu
Tak penere uz nemaji,sem se ptal! :( Nemas jeste nejakej jinej odkaz kdo to prodava?
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

jen až bude vybýrat kompresor tak rovnou kit s ECU nebo Chipem pro ECU jinak je to k ničemu nejsem teda moc dobrý angličtinář ale také jsem přehlídl AFM v kitech to by mě zajímalo čím ten průtok chtějí měřit :?: nevím ale příjde mi to že k tomu kitu budou třeba dodělávky možná se pletu ale když si vemu co je všechno třeba pro úpravu přeplňovaného motoru a tady se dělá z AT tak mi tam chybí spousta věcí.
Jinak co jsem koukal tak plnící tlak je max 8psi =0,54baru to je tak na hranici snesitelnosti střev AT motoru a při takových úpravě je třeba počítat se spojkou a většímu nároku na převodovku a nápravy.
Další věcí je kroucení karosérie při úpravách jednoho BMW se musela přestužit protože jse kroutila je fakt že tady není výkon takový ale i tak to je změna na vše.
Jinak kompresor je ezká věc ale málo kdo už ví že krom toho že výkon i ubírá tak způsobuje velikou zátěž ve vysokých otáčkách kde už kompresor není vhodný. Ideální kombynací je turbo a kompresor ale to už pak brutalita.
i kompresory potřebují mazání a chlazení takže použitím kompresoru zůstává nutnost mazat a chladit není to tak drastické jako u turba.
pener_jack: myslím že by to šlo ale lepčí by bylo si prohlédnout mazací systém a pak teprve volit správné místo pro dostatečný tlak ale také aby jsi neubýral tlak z místa kde je zapotřebí není to jen o tom někde se napojit jako u zásuvky elektřiny
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Airfan
*
Příspěvky: 41
Registrován: 04 črc 2007, 11:11

Příspěvek od Airfan »

pěkné, ale co se spojkou? Ta už je mírně poddimenzovaná v originále. Pokud zvednu výkon o cca 20%, odhaduji, že snížím její životnost na polovic :roll:
Tiburon 2.0 FX , model 2002 , Žatec , Most
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

jak jsem psal ta je nutná také poupravit.
Jde to že směrodatný údaj je hodnota kroutícího momentu. V podstatě u malého nárůstu výkonu by měl stačit silnější přítlačný talíř a případně lepší organický segment na spojkové lamele.
Spojkové úpravy jsou dány požadavky na provoz a rozličujeme několik typů spojkových sad tzn spojkové sady keramické/ polokeramické , organické (ty se také dělí ale tem je toho více a jde jen o složení směsy která určuje teplotní a mechanickou odolnost) pak máme lamely s odpruženým středem a s pevným také jsou lamely jak se segmenten po celém obvodu tak dělěné od 3 do tuším 8 kusů segmentů na obvodu. To by k základnímu rozdělení mohlo stačit ale jde o to že prakticky vše to jsem psal plně kombinovatelné tzn vychází spousty kombinací a každá s jinýma vlastnostma a různými výkony. některé se hodí do města na popojíždění a jsou pro provoz pohodlnější a jiné jsou ryze závodní. Každé má něco a něco neco nemá neexistuje ideál pro vše tak je nutné si rozmyslet co od spojky chceš a při tak malém výkonu a krouťáku jakým coupe disponuje (neuraž te se to není myšleno špatně ale při srovnání třeba s 800koňovou suprou která potřebuje 3lamelovou keramiku má směšné hodnoty)je možností mnohem vícenež mám třeba já
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry159 »

Vladislav Bureš píše:jak jsem psal ta je nutná také poupravit.
Jde to že směrodatný údaj je hodnota kroutícího momentu. V podstatě u malého nárůstu výkonu by měl stačit silnější přítlačný talíř a případně lepší organický segment na spojkové lamele.
Spojkové úpravy jsou dány požadavky na provoz a rozličujeme několik typů spojkových sad tzn spojkové sady keramické/ polokeramické , organické (ty se také dělí ale tem je toho více a jde jen o složení směsy která určuje teplotní a mechanickou odolnost) pak máme lamely s odpruženým středem a s pevným také jsou lamely jak se segmenten po celém obvodu tak dělěné od 3 do tuším 8 kusů segmentů na obvodu. To by k základnímu rozdělení mohlo stačit ale jde o to že prakticky vše to jsem psal plně kombinovatelné tzn vychází spousty kombinací a každá s jinýma vlastnostma a různými výkony. některé se hodí do města na popojíždění a jsou pro provoz pohodlnější a jiné jsou ryze závodní. Každé má něco a něco neco nemá neexistuje ideál pro vše tak je nutné si rozmyslet co od spojky chceš a při tak malém výkonu a krouťáku jakým coupe disponuje (neuraž te se to není myšleno špatně ale při srovnání třeba s 800koňovou suprou která potřebuje 3lamelovou keramiku má směšné hodnoty)je možností mnohem vícenež mám třeba já
Obdivuji tě jak se v tom vyznáš !!! :shock: :)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Zas to nepřeháněj jak možná někdo ví řešil jsem svou spojku nedávno a protože se o auta zajímám tak jsem to řešil (jako jakou spojku) s několika firmama a jedna mi k tomu dala něco druhá něco tak jsem si to pospojoval a vím že takový nová spojková lamela vyjde několika násobně dráž (o tisíce) než renovace lamely která mě vyšla kvalitnějším závodním obložením s poštovným na 720kč. Prostě když se o něco zajímáš a zjišťuješ si tak se ti hromadí informace a víš že jsou tak si podle potřeby vyhledáváš. Vše jsem nepsal z hlavy některé detaily jsem použil z emailů když jsem to řešil pro sebe. To jen vypadá že něco znám (umým to maskovat) :wink:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry159 »

Vladislav Bureš píše:Zas to nepřeháněj jak možná někdo ví řešil jsem svou spojku nedávno a protože se o auta zajímám tak jsem to řešil (jako jakou spojku) s několika firmama a jedna mi k tomu dala něco druhá něco tak jsem si to pospojoval a vím že takový nová spojková lamela vyjde několika násobně dráž (o tisíce) než renovace lamely která mě vyšla kvalitnějším závodním obložením s poštovným na 720kč. Prostě když se o něco zajímáš a zjišťuješ si tak se ti hromadí informace a víš že jsou tak si podle potřeby vyhledáváš. Vše jsem nepsal z hlavy některé detaily jsem použil z emailů když jsem to řešil pro sebe. To jen vypadá že něco znám (umým to maskovat) :wink:
To je jedno aspoň že jsou tady lidi kteří znají od něčeho trochu a poradí když je to zapotřebí :lol:
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

přesně tak nikdo nezná vše
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „COUPE“