vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Zdravicko, nevite jaky by byl problem prehodit vacku z 1.8 do 2.0? ted jsem cetl ze F2 evo mela jeden ze zasadnich zmen ze tam hodili prave tuhle vacku.. a spotreba vicemene stejna a vykon vyssi to se mi libi..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
Re: vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Tohle me taky zajima uz jsem o tom taky neco cetl. vacku z 1,8 uz mam doma ale bojim se to tam kuchnout chtelo by to nejake overene info ze to opravdu funguje...black_sheep píše:Zdravicko, nevite jaky by byl problem prehodit vacku z 1.8 do 2.0? ted jsem cetl ze F2 evo mela jeden ze zasadnich zmen ze tam hodili prave tuhle vacku.. a spotreba vicemene stejna a vykon vyssi to se mi libi..
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
myslíš asi jen sací vačku. Výfukovou necháš původní? Takhle pokus omyl to dělat je dost nebezpečný.. Chce to mít detailní info o průměru ložisek té vačky, počet zubů na kole a i řemenici, úhly, vše porovnané s motorem 1,8. Osobně bych se ale také přikláněl k variantě, že hlavy u těch motorů budou stejný, tedy i včetně vaček, ale samozřejmě to může být vše jinak...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ono by to mělo být stejné vyjma geometrie vačky kdy a na to pozor může být jiný zdvyh ventilu aby se ti to nepotkalo přeci jenom 2.0 a 1.8 můžou mít rozdílné kompresní poměry které by na toto měli mít vliv. Jinak já mám sací vačku z atmosvéráka 1,6 (CA16DE) a funguje vítečně
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to záleží co bereš může stát 10 000,- 20 000,- (tomei) nebo se může vačka poslat do anglie kde ti z ní udělají ostrou nanitridují ji a pošlou z5 za cca 13 000 (to mám od Hujera doufám že si to dobře pamatuju)mirpie píše:moc
Nebo ji koupíš z jiného modelu jako já mám já či jak chce on a cena je výrazně nižší řekl bych okolo 1000,- (ale to mluvím o mé )
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
hihi z ceho ze to mas vacku?:DVladislav Bureš píše:ono by to mělo být stejné vyjma geometrie vačky kdy a na to pozor může být jiný zdvyh ventilu aby se ti to nepotkalo přeci jenom 2.0 a 1.8 můžou mít rozdílné kompresní poměry které by na toto měli mít vliv. Jinak já mám sací vačku z atmosvéráka 1,6 (CA16DE) a funguje vítečně
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
myslis jako ze tam neni stejna? sem to nejak nepochopilblack_sheep píše:spatna domenka fakt to tam pujde.. tak hura na to a votestovat, at nejde black_sheep do neceho, co neni vyzkouseny..
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- tom.rockys
- **
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05 zář 2007, 12:22
- Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
- Kontaktovat uživatele:
z nějakýho Nissana s motorem 1.6LongStar píše:hihi z ceho ze to mas vacku?:DVladislav Bureš píše:ono by to mělo být stejné vyjma geometrie vačky kdy a na to pozor může být jiný zdvyh ventilu aby se ti to nepotkalo přeci jenom 2.0 a 1.8 můžou mít rozdílné kompresní poměry které by na toto měli mít vliv. Jinak já mám sací vačku z atmosvéráka 1,6 (CA16DE) a funguje vítečně
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM