Aj u nas v okolí Bratislavy bolo ráno dosť mrazivo, pod nulou, takže som si mohol vyskúšať štartovanie (benzín 1.4, kúpený pred týždňom) - všetko OK, žiadne cukanie, normálny štart a rozjazd.Mexican píše:dneska bola aspon tu v Brne dost zima - rano o osmej bolo este -1 ... tak mladez, ako vam to startovalo? cukalo to?
CRDi startuje stale uplne pohodovo, dal som mu cca minutu kym som skrabal celne sklo a slo to pohodovo.. ale uz aby bola jar
Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
Tak to neboj to ečte len príde nie že by som ti to prial ale príde tovojtop píše:Aj u nas v okolí Bratislavy bolo ráno dosť mrazivo, pod nulou, takže som si mohol vyskúšať štartovanie (benzín 1.4, kúpený pred týždňom) - všetko OK, žiadne cukanie, normálny štart a rozjazd.Mexican píše:dneska bola aspon tu v Brne dost zima - rano o osmej bolo este -1 ... tak mladez, ako vam to startovalo? cukalo to?
CRDi startuje stale uplne pohodovo, dal som mu cca minutu kym som skrabal celne sklo a slo to pohodovo.. ale uz aby bola jar
Ranné štarty
Zdravím všetkých. Mne predajca pri kúpe povedal, že mi tam dali najnovší software ( 12/2007 ), dnes mám 3 700 km a necuká ani v mrazoch. Dnes ráno -3 st.C, rozjazd tiež v pohode.
Hyundai Accent 2007
1,4 Elegance Natural Gray
Dlhodobá spotreba 5,8 l / 100 km
1,4 Elegance Natural Gray
Dlhodobá spotreba 5,8 l / 100 km
Toš pánové a dámy! Po přehrátí nového SW, jede auto opravdu jako nové!!! A musím říct, že i spotřeba se snížila A to fakt nekecám Začalo se ozívat i čerpadlo jak natahuje benzín při otočení klíčkem před startem, což jsem dříve nespozoroval Doufám, že už žádné jiné problémy nenastanou a budeme se radovat všichni z nového "funkčního" autíčka!! Přeju Vám všem mnoho šťastných ujetých km!
Accent 1.4 Elegance Gold
Takže i já jsem se v pátek stal majitelem nového sw v řidící jednotce. Nechci to zakřiknout, ale zdá se že problém je opravdu vyřešen. Pozorované změny :
a) rozjezdy za studena - ok, testováno dnes, sníh 0 stupňů, včera +6(dělalo mi to i při těchto teplotách)
b) rychlejší rekace na přidání plynu z volnoběžných otáček
c) při přeřazování z vysokých otáček motor nedrží tak dlouho vysoké otáčky, padají rychleji, stávalo se že po sundání nohy z plynu a vyšlápnutí spojky se otáčky ještě krátce zýšily o cca 300 otáček a až teprve pak padaly dolů, při řazení z cca 4000-6500 ot. min - výsledek jako by člověk neuměl řadit..., korekce se dala udělat tak, že se sundala noha z plynu a cca po 0,5-1 sec jsem mohl vyšlápnout spojku niž by to nějak cuklo...
d) spotřeba - tam zatím nevím, ale možná že mírně dolů, ale toto chce asi delší pozorování, nicméně včera trasa 80km, první polovina do kopce, druhá z kopce a rovina, mimo město 100km/h, obce 50(dodržuji), dynamické tempo - ani extra pomalu, ale ani brutální akcelerace, spotřeba 5.6 dle PP, což jsem na této trase ještě neviděl...
Takže, pro všechny co ještě nemají nový sw mohu říci, že se mají na co těšit...
a) rozjezdy za studena - ok, testováno dnes, sníh 0 stupňů, včera +6(dělalo mi to i při těchto teplotách)
b) rychlejší rekace na přidání plynu z volnoběžných otáček
c) při přeřazování z vysokých otáček motor nedrží tak dlouho vysoké otáčky, padají rychleji, stávalo se že po sundání nohy z plynu a vyšlápnutí spojky se otáčky ještě krátce zýšily o cca 300 otáček a až teprve pak padaly dolů, při řazení z cca 4000-6500 ot. min - výsledek jako by člověk neuměl řadit..., korekce se dala udělat tak, že se sundala noha z plynu a cca po 0,5-1 sec jsem mohl vyšlápnout spojku niž by to nějak cuklo...
d) spotřeba - tam zatím nevím, ale možná že mírně dolů, ale toto chce asi delší pozorování, nicméně včera trasa 80km, první polovina do kopce, druhá z kopce a rovina, mimo město 100km/h, obce 50(dodržuji), dynamické tempo - ani extra pomalu, ale ani brutální akcelerace, spotřeba 5.6 dle PP, což jsem na této trase ještě neviděl...
Takže, pro všechny co ještě nemají nový sw mohu říci, že se mají na co těšit...
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
No konečně dobré zprávy od našich 1,4 kolegů
Jsem rád, že už máte problémy vyřešené...ať autíčka slouží!!!!
Jsem rád, že už máte problémy vyřešené...ať autíčka slouží!!!!
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
To teda jo ,já jdu na přehrátí v pátek tak jsem zvědavá,prý je to hodinka práce tak si tam na to hned počkám a doufám, že bude ještě aspon jeden den mrznout, abych to pořádně odzkoušela Snad další zimu už budeme mít všichni klid a auta budou startovat i rozjíždět se bez problémů
Accent 1.4 Dynamic - NATURAL GRAY