LPG TUCSON
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Copak v tom máš za motor? Dvoulitr? My máme také LPG značky Tartariny. A podle našich dvou santíků je auto snad ještě živější. Nebo možná víc dupeme na plyn.
A jak jsi vyřešil rezervu?? My jsme si koupili sledování tlaku v pneu a pak stačí mít opravnou sadu a nemusíš kolo tahat sebou.
Na Modrém šestiválci máme na plynu už 12 000 km a na bílem čtyřválci už 19 000km a naprostá spokojenost. A kam sis nechal dát zapínání plynu??Dej kdyžtak taky foto.
A jak jsi vyřešil rezervu?? My jsme si koupili sledování tlaku v pneu a pak stačí mít opravnou sadu a nemusíš kolo tahat sebou.
Na Modrém šestiválci máme na plynu už 12 000 km a na bílem čtyřválci už 19 000km a naprostá spokojenost. A kam sis nechal dát zapínání plynu??Dej kdyžtak taky foto.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
tlačítko vidím vlevo vedle zamykání 4wd, podle mě budeš spokojenej, taky už o tom uvažuju? Kde vám to kluci dělali?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
My si to necháváme dělat u naše dvorního mechanika pana Mikova v Přelouči - nyní nám plynoval Sonatu 2,7 i V6 - pošlu fotky jak řešil interiér.zdenek76 píše:tlačítko vidím vlevo vedle zamykání 4wd, podle mě budeš spokojenej, taky už o tom uvažuju? Kde vám to kluci dělali?
Pravidelně auta současně vybavujeme sledování tlaku v pneu, abychom nemuseli vozit rezervu. ¨- Nyní přikupujeme čidla tak, abychom měli sadu v letních pneu a druhou v zimních pneu.
Máš to k nám trochu dál, ale když budeš chtít pošlu spojení
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
S tou dálkou to není tak strašný, pošli mi prosím kontakt. Jak dlouho tak trvá montáž? Kdybych s tím ráno dojel, myslíš že to bude odpoledne hotový?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Mám tam 2 litr 103 kw a zdá se mi, že je motor v plynu klidnější a vůbec to na výkonu není znát, že to jede na plyn si všimnu až když mírně lupne uzavírací ventil a přepne se kontrolka cca po 700 m při chladném startu na lpg .Přepínač vidíte správně vedle tlačítka 4WD. Ještě jsem nebyl na kontrole a prvním seřízení, takže mi přepínač malinko lže. Do nádrže se vejde 52 l lpg a po 300 km už začíná svítit červená kontrolka, na kterou ještě dojedu dalších 100 km, snad se to dá seřídit. Dělali mi to v Praze 9 Hloubětíně firma www.sate.cz a trvá to 2 dny.Musí to tam mít přes noc, aby zjistili jestli někde neuniká plyn. Po prvním natankování zavládla velká spokojenost u mojí peněženky, zatím se to ještě samo seřizuje a papá to 12,7 l plynu i tak to je super, v benzínu jsem se pod 10,3 l dostal jen ztěží a to jezdím "zatím" klidně. Jak Vám ukazuje přepínač, kolik máte rezervu na červené diodě ? Vývod na tankování posílám na fotce. Je to pohoda, když to tankuje obsluha . Rezerva to je kapitola sama o sobě. Zatím ji mám pohozenou v kufru v obalu, který je i tak malý, ale dá se postavit do boku při sundání deklu a pak se vejde věcí více. Jezdíme většinou ve 2 až 3 lidech a zatím problém nedělá, bude to spíše zátěž až pojedeme v létě na dovolenou. Zajímalo by mě, jak jste to vyřešili s tím sledováním tlaku a soupravou? Pokud to nemáte zapsané v TP tak to švestky stejně berou jako přestupek.
Radek M psal :
Pokud to nemáte zapsané v TP tak to švestky stejně berou jako přestupek.
to pěkně kecají viz :
341/2002 Sb.
VYHLÁŠKA
Ministerstva dopravy a spojů
ze dne 11. července 2002
o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích
Změna: 100/2003 Sb.
Změna: 197/2006 Sb.
§ 32
Povinná výbava motorových a přípojných vozidel
(K § 76 odst. 1 zákona )
(1) Pro vozidla kategorií M a N se požaduje vždy tato výbava:
a) náhradní elektrické pojistky, po jedné od každého užitého druhu, pokud jsou v elektrické instalaci používány,
b) po jedné náhradní žárovce (výměnného zdroje světla s výjimkou výbojek) od každého druhu užívaného v zařízeních k vnějšímu osvětlení a ke světelné signalizaci a nářadí nutné k jejich výměně, s výjimkou zvláštního světelného výstražného zařízení,
c) příruční zvedák o nosnosti rovnající se alespoň největší technicky přípustné hmotnosti na nápravu nejvíce zatížené nápravy vozidla nebo jízdní soupravy nebo rovnající se hmotnosti zvedané části vozidla z největší technicky přípustné hmotnosti vozidla při zvedání této části způsobem stanoveným výrobcem pro použití zvedáku,
d) klíč na matice (šrouby) kol vozidla,
e) náhradní kolo (ráfek s pneumatikou), které je dostatečně upevněno v držáku zajišťujícím, že síla při snímání kola z držáku nebo vkládání do držáku nepřesáhne 490 N; v případě, kdy je na vozidle použito více rozměrů kol, musí být náhradní kolo použitelné pro všechny tyto rozměry nebo musí být vozidlo vybaveno náhradními koly pro všechny rozměry.
(2) Povinnost podle odstavce 1 písm. c) a d) a povinnost vybavení vozidla náhradními koly rozměrů podle písmene e) se nevztahuje na
a) vozidla, která mají opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik nebo u vozidel kategorií M 1 a N 1 s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí,
opravdu ale OPRAVDU tam není nic o zápisu do TP
já jsem si to vytiskl a vozím sebou - možná mají ještě jiné informace - ale nejsou veřejné, takže nemohou platit.
To by jsi musel mít také rezervu v kufru upevněnou schváleným způsobem - ten není stanoven, ale na všem čím to chytíš budou hledat Ečka
A pozor, tak jak máš plnící otvor, tak je to přestupek - tedy ne umístění, ale měl by být označen žlutou nálepkou LPG.
S ukazatelem LPG je trochu potíž,
1. nádrž nemá v celé výšce stejný průřez, a ukazatel LPG ukazuje výšku hladiny - tady vzniká jedna chyba.
2. pohyb plováku ukazetele je po krátké dráze, takže snímání musí být celkem citlivé - stačí pouhé drobné poohnutí raménka a je vše jinak.
U mého Santíka 2,7i 6V to je tak :
natankuji plnou ( cca 53 l ) a svítí 4 LED
ujedu 50 - 80 km přepne na 3 LED
ujedu 100 - 140 km přepne na 2 LED
ujedu 180 - 200 km přepne na poslední zelenou
ujedu 240 km přepne na čevenou - tedy hádají se červená se zelenou
a červená svítí až do chvíle automatického přepnutí na benzin cca 340 - 380 km
podle toho, že jsi do nádrže dostal 52lpředpokládám že máš nádrž o objemu 65 l - je tam zákonem stanoven poměr celkového a využitelného objemu nádrže.
Ale vždyť ono o nic nejde - mám tam pak dalších 500 km na benzin.
Přeji mnoho spokojených tankování - a občas v cizině musím tankovat sám a není to nic strašného - jen to chce zkusit.
clay
Pokud to nemáte zapsané v TP tak to švestky stejně berou jako přestupek.
to pěkně kecají viz :
341/2002 Sb.
VYHLÁŠKA
Ministerstva dopravy a spojů
ze dne 11. července 2002
o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích
Změna: 100/2003 Sb.
Změna: 197/2006 Sb.
§ 32
Povinná výbava motorových a přípojných vozidel
(K § 76 odst. 1 zákona )
(1) Pro vozidla kategorií M a N se požaduje vždy tato výbava:
a) náhradní elektrické pojistky, po jedné od každého užitého druhu, pokud jsou v elektrické instalaci používány,
b) po jedné náhradní žárovce (výměnného zdroje světla s výjimkou výbojek) od každého druhu užívaného v zařízeních k vnějšímu osvětlení a ke světelné signalizaci a nářadí nutné k jejich výměně, s výjimkou zvláštního světelného výstražného zařízení,
c) příruční zvedák o nosnosti rovnající se alespoň největší technicky přípustné hmotnosti na nápravu nejvíce zatížené nápravy vozidla nebo jízdní soupravy nebo rovnající se hmotnosti zvedané části vozidla z největší technicky přípustné hmotnosti vozidla při zvedání této části způsobem stanoveným výrobcem pro použití zvedáku,
d) klíč na matice (šrouby) kol vozidla,
e) náhradní kolo (ráfek s pneumatikou), které je dostatečně upevněno v držáku zajišťujícím, že síla při snímání kola z držáku nebo vkládání do držáku nepřesáhne 490 N; v případě, kdy je na vozidle použito více rozměrů kol, musí být náhradní kolo použitelné pro všechny tyto rozměry nebo musí být vozidlo vybaveno náhradními koly pro všechny rozměry.
(2) Povinnost podle odstavce 1 písm. c) a d) a povinnost vybavení vozidla náhradními koly rozměrů podle písmene e) se nevztahuje na
a) vozidla, která mají opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik nebo u vozidel kategorií M 1 a N 1 s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí,
opravdu ale OPRAVDU tam není nic o zápisu do TP
já jsem si to vytiskl a vozím sebou - možná mají ještě jiné informace - ale nejsou veřejné, takže nemohou platit.
To by jsi musel mít také rezervu v kufru upevněnou schváleným způsobem - ten není stanoven, ale na všem čím to chytíš budou hledat Ečka
A pozor, tak jak máš plnící otvor, tak je to přestupek - tedy ne umístění, ale měl by být označen žlutou nálepkou LPG.
S ukazatelem LPG je trochu potíž,
1. nádrž nemá v celé výšce stejný průřez, a ukazatel LPG ukazuje výšku hladiny - tady vzniká jedna chyba.
2. pohyb plováku ukazetele je po krátké dráze, takže snímání musí být celkem citlivé - stačí pouhé drobné poohnutí raménka a je vše jinak.
U mého Santíka 2,7i 6V to je tak :
natankuji plnou ( cca 53 l ) a svítí 4 LED
ujedu 50 - 80 km přepne na 3 LED
ujedu 100 - 140 km přepne na 2 LED
ujedu 180 - 200 km přepne na poslední zelenou
ujedu 240 km přepne na čevenou - tedy hádají se červená se zelenou
a červená svítí až do chvíle automatického přepnutí na benzin cca 340 - 380 km
podle toho, že jsi do nádrže dostal 52lpředpokládám že máš nádrž o objemu 65 l - je tam zákonem stanoven poměr celkového a využitelného objemu nádrže.
Ale vždyť ono o nic nejde - mám tam pak dalších 500 km na benzin.
Přeji mnoho spokojených tankování - a občas v cizině musím tankovat sám a není to nic strašného - jen to chce zkusit.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Dost jsem se o problematiku vozit či nevozit rezervu zajímal a zatím všude mi bylo sděleno, že bych tím porušoval vyhlášku. Možná se mýlím ,ale v bodě 2 je napsáno, že všechna kola mají být opatřena pneumatikami zvláštní konstrukce ( jako třeba "runflat" ) a ty máš pouze indikaci defektu. Podobně to má vyřešené i Subaru, má indikaci a stejně musí vozit rezervu. Toto mi bylo sděleno i na STK, alternativa rezervy musí být zapsána v TP. Ta sada má nepochybně své výhody a je účiná, když píchneš. Pokud kolo poškodíš více, tak to už nezvládne a rezerva je vhodnější. Byl bych radši, kdybych rezervu nevozil a vyřešil to jako Ty, jenže u našich nálepek si to švestky hlídají daleko více a kdyby třeba kontrolovali tlak v rezervě u naprosté většiny řidičů, tak by se jich asi dost divilo. Na kolik vyjde taková indikace v pneu ? Dík za upozornění, nálepku samozřejmě na zadním skle vylepenou mám a k plnícímu otvoru si jí nalepím co nejdříve. Tak přepínač nelže jenom mě, radši se na něj moc spoléhat nebudu, vychází mi to skoro nastejno až na to, že do vyprázdnění najedu něco přes 400 km podle stylu jízdy, lepší je řídit se tachometrem. Při plynofikaci se mi už nějak tankování benzínu přestalo líbit ( spíše mé peněžence ) a beru tak jen kolem 10 l kvůli startům. Na kolik Ti vychází spotřeba u Santíků při porovnání plyn vs. benzín ?
....nebo u vozidel kategorií M 1 a N 1 s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí,
to je ta správná pasáž pro nás
náklady na přístroj včetně čidel je cca 5 000,- s tím, že mám možnost o doplnění o další čidla ( pro instalaci na druhé ráfky - tedy jedny na léto druhé na zimu ).
Ona tam je druhotná úspora, protože můžeš pneumatiky provozovat v lepším režimu - máš možnost ověřovat tlak a tím i snížit opotřebení.
Spotřeba na 2,7i V6 s automatickou převodovkou kolísá mezi 12 až 15 l LPG - ta 15 je při cestách po městě. LPG mám od ledna takže na zimních pneu - najeto však již 13 000 km ve všech režimech a spokojenost.
na benzin jsem jezdil mezi 10,5 až 13,5 l naturalu.
takže není co řešit
spotřebu se Santíkem 2,4 sem dá syn, který ji prohání po našich cestách
clay
to je ta správná pasáž pro nás
náklady na přístroj včetně čidel je cca 5 000,- s tím, že mám možnost o doplnění o další čidla ( pro instalaci na druhé ráfky - tedy jedny na léto druhé na zimu ).
Ona tam je druhotná úspora, protože můžeš pneumatiky provozovat v lepším režimu - máš možnost ověřovat tlak a tím i snížit opotřebení.
Spotřeba na 2,7i V6 s automatickou převodovkou kolísá mezi 12 až 15 l LPG - ta 15 je při cestách po městě. LPG mám od ledna takže na zimních pneu - najeto však již 13 000 km ve všech režimech a spokojenost.
na benzin jsem jezdil mezi 10,5 až 13,5 l naturalu.
takže není co řešit
spotřebu se Santíkem 2,4 sem dá syn, který ji prohání po našich cestách
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
- bernard.kratochvil
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09 lis 2005, 11:52
- Bydliště: Vsetín
všechno co píšeš,mám uplně stejně, včetně barvy Tucsonu, nedám na lpg dopustitRadekM píše:Mám tam 2 litr 103 kw a zdá se mi, že je motor v plynu klidnější a vůbec to na výkonu není znát, že to jede na plyn si všimnu až když mírně lupne uzavírací ventil a přepne se kontrolka cca po 700 m při chladném startu na lpg .Přepínač vidíte správně vedle tlačítka 4WD. Ještě jsem nebyl na kontrole a prvním seřízení, takže mi přepínač malinko lže. Do nádrže se vejde 52 l lpg a po 300 km už začíná svítit červená kontrolka, na kterou ještě dojedu dalších 100 km, snad se to dá seřídit. Dělali mi to v Praze 9 Hloubětíně firma www.sate.cz a trvá to 2 dny.Musí to tam mít přes noc, aby zjistili jestli někde neuniká plyn. Po prvním natankování zavládla velká spokojenost u mojí peněženky, zatím se to ještě samo seřizuje a papá to 12,7 l plynu i tak to je super, v benzínu jsem se pod 10,3 l dostal jen ztěží a to jezdím "zatím" klidně. Jak Vám ukazuje přepínač, kolik máte rezervu na červené diodě ? Vývod na tankování posílám na fotce. Je to pohoda, když to tankuje obsluha . Rezerva to je kapitola sama o sobě. Zatím ji mám pohozenou v kufru v obalu, který je i tak malý, ale dá se postavit do boku při sundání deklu a pak se vejde věcí více. Jezdíme většinou ve 2 až 3 lidech a zatím problém nedělá, bude to spíše zátěž až pojedeme v létě na dovolenou. Zajímalo by mě, jak jste to vyřešili s tím sledováním tlaku a soupravou? Pokud to nemáte zapsané v TP tak to švestky stejně berou jako přestupek.
BEN,,,,Tucson 2,0i 16V DOHC CVVT duben 2005,, LPG sekvenční listopad 2007
- bernard.kratochvil
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09 lis 2005, 11:52
- Bydliště: Vsetín
s těma kontrolkama je to obdobně jak psal CLAY, po 300 km začne svítit červená kontrolka a dá se na ni jezdit minimálně 100 km. Takže o nic nejde. na výkonu nepoznám nic, a když přepne plyn,, jen podle cvaknutí ventilu nebo podle kontrolky jinak nemáš nárok. Měl jsem tam jediný problém že asi po 3 návštěvách mi museli vyměnit regulátor tlaku za nějaký silnější, který používají do aut o výkonu do 200 KW. dělalo mi to to, že když jsem valil na dvojku do kopce (domů) a u garáže jsem vyřadil, tak to chcíplo, protože se to zahltilo plynem a odběr v motoru už nebyl, to byl docela nepříjemný pocit, říkali, že dělali 10 tucsonů a žadný to nedělal, ale ten můj prostě jo, bez problému mi to opravili, za praci si nevzali ani kč a doplatil jsem jen rozdíl v materiálu 1000 kč. Od té doby je to ok. jinak jsem na spotřebě průměrné asi plus minus 12 l - lpg a to je pořád po městě nebo kopec na dvojku, to mam vyzkoušené , že benzin by bral asi 13,5-14,5 l a to za 30 Kč. no fůůůůj. Takže můžu jen doporučit
BEN,,,,Tucson 2,0i 16V DOHC CVVT duben 2005,, LPG sekvenční listopad 2007
- bernard.kratochvil
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09 lis 2005, 11:52
- Bydliště: Vsetín
Jo jinak mi to dělali tady: http://auto-plyn-lpg.cz/ před Zlínem, a nádrž tam mám toroidní 69l . plnění 80 % asi 55l. Peněženka to miluje při ceně 15,3Kč/l. Pěkný večer BEN
BEN,,,,Tucson 2,0i 16V DOHC CVVT duben 2005,, LPG sekvenční listopad 2007
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Tak já jezdím s tím Santíkem 2,4l manuální převodovka.
Ujeto na LPG již téměř 20 000km
Spotřeba se pohybuje těsně nad 12l-12,5l plynu na sto. Ale musím se přiznat že si s ním dost hraju. Každý den přejíždím mezi Pardubicemi a Hradcem, takže poměrně časté předjíždění vozidel které jedou jen tachometrovou devadesátkou a dost rychle se rozhýbat je podmínkou. Takže za tři a plyn se přibližuje k podlaze.
Udělám si zase test na jak nízkou spotřebu to dokážu stáhnout.
Na nádrž najedu obvykle asi 400km. Nejvíce zatím 434. Tankuji do plna vždy okolo 50 litrů plynu.
Ke komfortu nemám výhrad. Jezdí perfektně a mám pocit, že snad je větší výkon. (divné, že)
Rozdíl se jinak nepozná jen to cvakne a pak začne pískat, že plyn došel:-D
Já mám špatně seřízené ty kontrolky. Po 35 kilometrech mizi prvni a tak dal. Ale stejnak sleduju spíš ujeté kilometry a styl jakým jsem je ujel a nemusím si jich všímat.
Rezervu mám řešenou stejně jako taťka, ale to už jsem sem jednou psal.
Ujeto na LPG již téměř 20 000km
Spotřeba se pohybuje těsně nad 12l-12,5l plynu na sto. Ale musím se přiznat že si s ním dost hraju. Každý den přejíždím mezi Pardubicemi a Hradcem, takže poměrně časté předjíždění vozidel které jedou jen tachometrovou devadesátkou a dost rychle se rozhýbat je podmínkou. Takže za tři a plyn se přibližuje k podlaze.
Udělám si zase test na jak nízkou spotřebu to dokážu stáhnout.
Na nádrž najedu obvykle asi 400km. Nejvíce zatím 434. Tankuji do plna vždy okolo 50 litrů plynu.
Ke komfortu nemám výhrad. Jezdí perfektně a mám pocit, že snad je větší výkon. (divné, že)
Rozdíl se jinak nepozná jen to cvakne a pak začne pískat, že plyn došel:-D
Já mám špatně seřízené ty kontrolky. Po 35 kilometrech mizi prvni a tak dal. Ale stejnak sleduju spíš ujeté kilometry a styl jakým jsem je ujel a nemusím si jich všímat.
Rezervu mám řešenou stejně jako taťka, ale to už jsem sem jednou psal.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
S tím regulátorem tlaku mi volali ještě tentýž den, kdy jsem odevzdával auto, že podle tabulek je to těsně u limitu a radši by tam dali silnější. Samozřejmě že jsem souhlasil a problém s tím tedy nemám, přesto je to dobrá informace pro ostatní. Já jsem si řekl o 65 l a trochu se zvedlo víko, vyřešil jsem to odříznutím středových pěnových pásků u víka a mám klid, občas při častých jarních ( a možná i celoročních ) výtlukách se mi stalo, že se vycvaknul pravý uzávěr víka a pak mi to v kufru rachotilo. Jak jsi Bernarde vyřešil rezervu ? V okolí Prahy se pohybuje cena plynu kolem 15,7 ale bral jsem i v Mirošovicích za 14,9 a to je příjemé .