Zdravim, chtel bych se zeptat jestli mi nekdo kdo ma zkusenosti s lambda sondou poradi.
Mam ctyrvodicovou LS u motoru a po 150tis km jsem ji jeste nemenil, tak me napadlo, ze bych ji mohl zkusit promerit.
Takze po dostatecnem zahrati sondy na volnobeh je na benzin 0,0 nic voltu a pri zvyseni otacek je napeti kolem 0.7 V. Na LPG je pri volnobehu 0.6V az 0.7V pri otackach drzi na 0.7V
Takze moje otazka zni, jestli 0.7 V je v poradku a proc pri volnobehu na benzin je hodnota nulova a na lpg vyssi.
Predem dik za reakce. Filip
Lambda sonda hodnoty napeti
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- goblin
- *
- Příspěvky: 31
- Registrován: 15 říj 2005, 20:06
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Lambda sonda hodnoty napeti
Hyundai Accent 1.3 SOHC,12 V r.v. 2002, LPG
- Reklama
Re: Lambda sonda hodnoty napeti
Presne tak to ma vypadat, akorat jsi to meril hadam dighitalnim merakem. Ono tam ma byt idealne 0,45V, ale to napeti je stridave s offsetem 0,45V, takze zalezi, jak se zrovna ten merak strefi integraci na ten prubeh. Na benzin to ma male hodnoty na volnobeh, protoze to spori benzin. Pri nizkych otackach nehrozi podpaleni ventilu ani katalyzatoru, takze se tam dava min benzinu, aby to tolik nezralo. Plynová jednotka je blbá, neví, že vůbec jede na volnobeh a porad se snazi udrzet konstantní pomer vzduch/palivo. Proste vsechno mas tak, jak ma byt.goblin píše:Zdravim, chtel bych se zeptat jestli mi nekdo kdo ma zkusenosti s lambda sondou poradi.
Mam ctyrvodicovou LS u motoru a po 150tis km jsem ji jeste nemenil, tak me napadlo, ze bych ji mohl zkusit promerit.
Takze po dostatecnem zahrati sondy na volnobeh je na benzin 0,0 nic voltu a pri zvyseni otacek je napeti kolem 0.7 V. Na LPG je pri volnobehu 0.6V az 0.7V pri otackach drzi na 0.7V
Takze moje otazka zni, jestli 0.7 V je v poradku a proc pri volnobehu na benzin je hodnota nulova a na lpg vyssi.
Predem dik za reakce. Filip