Mam Getz 1.3. Pri rychlostiach nad 80km/h pocujem hukot v prevodovke. Pri vyradeni rychlosti zanikne.
Mam dojem ze v prevodoch su vacsie vole nez by mali byt. Citim to pri preradovani a akceleracii.
Tiez radenie do spiatocky nie je ziaden zazrak. Casto to musim zopakovat aj dvakrat.A to auto ma najazdene este len 4500km.
Bol som v servise kvoli hluku v prevodovke a servisak mi povedal ze nic nepocuje.Tak som ho takmer poslal k usnemu.
Peter
hluk v prevodovke
Moderátoři: vipe, Moderátoři
- Reklama
Tak hučení převodovky nepozoruji, zato mě štve že při přeřazování z 1 na 2 to jde jako "přes zuby", ale toto nám už dělalo nejedno auto, takže to neřeším. Zpátečka jde pochopitelně blbě, ale nečekal jsem ani nic jiného. Prostě když se jí tam nechce, tak pěkně jak v autoškole, vyřadit, neutrál pustit spojku a pokus č. 2... na podruhé se to většinou už povede 

Getz 1,3 MAX
No to dělá každýmu kdo má Hyundaie!!Zpátečka nemá synchron,tak proto!ondra.rs píše:Tak hučení převodovky nepozoruji, zato mě štve že při přeřazování z 1 na 2 to jde jako "přes zuby", ale toto nám už dělalo nejedno auto, takže to neřeším. Zpátečka jde pochopitelně blbě, ale nečekal jsem ani nic jiného. Prostě když se jí tam nechce, tak pěkně jak v autoškole, vyřadit, neutrál pustit spojku a pokus č. 2... na podruhé se to většinou už povede


Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Aha... no když jsme ještě měli Lantru (mimochodem cca 3x měněny synchrony), tak to byla fakt sranda. Člověk to trochu vytočil a hned mohl počítat s tím, že při přeřazení se budou počítat zuby
, ale i tak s náma Lantřička najela víc jak 180tis a doteď vesele jezdí dál. Korejci mají mizerné převodovky, ale asi vydrží...
Známému odešla na sonátě spojka (její ovládání) a bez sebemenších problémů dojel cca 15km do servisu... prostě žádanou rychlost tam na prase narval
a jezdí doteď.

Známému odešla na sonátě spojka (její ovládání) a bez sebemenších problémů dojel cca 15km do servisu... prostě žádanou rychlost tam na prase narval

Getz 1,3 MAX