Únik kapaliny při couvání
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Únik kapaliny při couvání
Když začnu couvat tak mi z výfuku vyteká voda a to docela dost. K tomu samozřejmě bílej čoud. Neví někdo čím to je? Dík.
Lantra 1.8 GT 1992 - 1836 cm3
- Reklama
myslim ze to nebude mit nic spolecnyho s couvanim motor de porad stejne jen ti svitej vzadu svetla . kdyz je studenej motor tak je to normalni ze de para i s vodou z vejfucku.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jestli to je tolika vody tak to musíš poznat na stavu chladící kapaliny tak jí průběžně kontloluj a pokud ti neubývá tak to co ti teče z výfuku je jen následek počasý ročního a období
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
moc cest vody do výfuku není takže bych zved auto a šel od svodů dál a musís to najít pokud to ovšem není při spalování a auto ti bíle nečudí pak by tě čekalo tesnění pod hlavou nejpravděpodobněji
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Já bych to taky typoval na pronikání chladící kapaliny do výfuku buď mírně fouklým těsněním pod hlavou a nebou nějakou prasklinou nebo přes šrouby držící parohy. To, že to teče jen při couvání může být tím, že se při couvání mění postavení motoru a převodovky na silentblocích a tím se pohne i výfukové potrubí a tím nadzvednutím vpředu se zadní část výfuku dostane trochu níž a ta voda, co jí máš plný tlumíč, začne vytékat za jízdy to nevidíš, to bys musel v plné jízdě sedět v kufru a sledovat.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
kdyby měl volné parohy či něco jiného tak při jízdě by to dělalo bordel a hlavně by to moc špatně jelo jestli někomu praskli parohy tak ví o čem mluvím tak tuhle možnost bych vynechal
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
autům vybaveným katalyzátorem chčije voda z výfuku zcela normálně, ale spíš když na to šlápnou někde v kopci.. Voda je jeden z produktů přeměny v katalyzátoru. Ale při couvání je to fakt divný....
Mně se na koncovkách výfuku drží voda takřka pořád a to se mi chladicí kapalina neztrácí
Mně se na koncovkách výfuku drží voda takřka pořád a to se mi chladicí kapalina neztrácí
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997