Záhada u COUPE
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Záhada u COUPE
Coupečko mám už rok a pul a zatím bez problému,ale jak na sviňu teď něco začlo dělat..Popis Závady děla to většinou když je motor studený a taky to neděla často...Když jedu plynule 60KM/h nebo 90 KM/h tak motor někdy cukne jako by byl špatny benzín ale není...a tyky to někdy zdechlo když jsem vyřadil to se mi stalo parkrat...ale když je motor zahřaty malokdy to cukne a včera mi to i zdechlo.Jinak motor na volnoběh běží superně otačky drži a vytačet motor do vysokých otaček je taky bez problemů...Jinak Svíčky jsou měněné Kabely a palivový filtr...tak kde může byt zavada?? že by ty Posran.. čidla vaha vzduchu nebo ja nevím
4.5.2008 Tak už mi to děla normálně i při zahřatem motoru a dokonce jednou zase zdechlo,taky někdy otačky spadnou dolů a zase vystřelí tak fakt si nevim rady.Nevíte CHLAPI co s tím může být. Hyundai Nemá nějakou kontrolku ?? Check Engine nebo tak něco že by to začlo svítit?? Když se vyskytně nějaký problém?
Nebo pomůžou mi v Hundai servisu když to napíchnou zjístí vlastně něco??
4.5.2008 Tak už mi to děla normálně i při zahřatem motoru a dokonce jednou zase zdechlo,taky někdy otačky spadnou dolů a zase vystřelí tak fakt si nevim rady.Nevíte CHLAPI co s tím může být. Hyundai Nemá nějakou kontrolku ?? Check Engine nebo tak něco že by to začlo svítit?? Když se vyskytně nějaký problém?
Nebo pomůžou mi v Hundai servisu když to napíchnou zjístí vlastně něco??
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Záhada u COUPE
ja mam zkusenosti takovy, ze kdyz bylo neco podobnyho v haji, tak v hyundai moc nepomohli.. pichnou to na VAG a bud jim to neco ukaze, nebo ne. alespon tak to bylo na scoupe a dost casto to ukazovalo bludy.. takze bys klidne vymenil kde co nez by se prislo na to co to dela.. vomrkni kdo v okoli dela diagnostiku, poptej se a pokud to bude nekdo sikovnej, tak ti to promeri a snad neco najde.Davepic píše:Coupečko mám už rok a pul a zatím bez problému,ale jak na sviňu teď něco začlo dělat..Popis Závady děla to většinou když je motor studený a taky to neděla často...Když jedu plynule 60KM/h nebo 90 KM/h tak motor někdy cukne jako by byl špatny benzín ale není...a tyky to někdy zdechlo když jsem vyřadil to se mi stalo parkrat...ale když je motor zahřaty malokdy to cukne a včera mi to i zdechlo.Jinak motor na volnoběh běží superně otačky drži a vytačet motor do vysokých otaček je taky bez problemů...Jinak Svíčky jsou měněné Kabely a palivový filtr...tak kde může byt zavada?? že by ty Posran.. čidla vaha vzduchu nebo ja nevím
4.5.2008 Tak už mi to děla normálně i při zahřatem motoru a dokonce jednou zase zdechlo,taky někdy otačky spadnou dolů a zase vystřelí tak fakt si nevim rady.Nevíte CHLAPI co s tím může být. Hyundai Nemá nějakou kontrolku ?? Check Engine nebo tak něco že by to začlo svítit?? Když se vyskytně nějaký problém?
Nebo pomůžou mi v Hundai servisu když to napíchnou zjístí vlastně něco??
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
ja by som s tym siel na tvojom mieste do servisu nech ti to hodia na pocitac mne robilo podobne vecy len mi narozdiel nikdy nezdochlo iba mi trhalo pri rozbiehani skus to dat na pocitat ak je tam chyba v elektrike tak by sa to tam malo ukazat mne to hned diagnostikovali vymenili nijaky snimac a potom to slo uz bez problemou
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
No ještě uvidim jestli neseženu někoho známeho par jich mam tak to mužu zkusit...takže když je u Cupečka závada tak nic neblika jo?? jako myslím nějakou kontrolku Check engine atd..No a dají se nějak ty chyby vyblikat?? Počitam že to bude možna jak píše Laxo18 nějaky snímač nebo čidlo..Kolik jinak stojí takove kravinkyblack_sheep píše:no v tom hyundaii pocitej 500,- za diagnostiku... ja daval u jednoho sikovnyho chlapka tady asi 200kc a objevil zavady vsem znamym vzdycky
to ze ti bude sviet nejaka kontrolka to by uz bola zavazna chyba myslim ja som tak jazdil 1 a pol roka dokial som nesiel do ineho servisu kde mi to zistili najprv som bol v jednomH servise dali to na pocitat a nic nezistili potom som isiel do ineho tak isto mi to napichli na comp a hned to zistili si myslim ze v tom trosku aj musia vediet robit v tych pocitacoch
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: Záhada u COUPE
Mam ten isty problem sem tam... Ale najma po zbesilej jazde... takze pripadne ak zistis daj vediet...Davepic píše:Coupečko mám už rok a pul a zatím bez problému,ale jak na sviňu teď něco začlo dělat..Popis Závady děla to většinou když je motor studený a taky to neděla často...Když jedu plynule 60KM/h nebo 90 KM/h tak motor někdy cukne jako by byl špatny benzín ale není...a tyky to někdy zdechlo když jsem vyřadil to se mi stalo parkrat...ale když je motor zahřaty malokdy to cukne a včera mi to i zdechlo.Jinak motor na volnoběh běží superně otačky drži a vytačet motor do vysokých otaček je taky bez problemů...Jinak Svíčky jsou měněné Kabely a palivový filtr...tak kde může byt zavada?? že by ty Posran.. čidla vaha vzduchu nebo ja nevím
4.5.2008 Tak už mi to děla normálně i při zahřatem motoru a dokonce jednou zase zdechlo,taky někdy otačky spadnou dolů a zase vystřelí tak fakt si nevim rady.Nevíte CHLAPI co s tím může být. Hyundai Nemá nějakou kontrolku ?? Check Engine nebo tak něco že by to začlo svítit?? Když se vyskytně nějaký problém?
Nebo pomůžou mi v Hundai servisu když to napíchnou zjístí vlastně něco??
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Záhada u COUPE
Když motor točim do větších otaček tak to jede jako by bylo vše v pořádku...Takže jak zjístím co tomu je rád to tady napíšuEngineer píše: Mam ten isty problem sem tam... Ale najma po zbesilej jazde... takze pripadne ak zistis daj vediet...
Re: Záhada u COUPE
Este mi bolo povedane ze by nebolo zle vycistit skrtiacu klapku, este som to nespravil tak neviem...Davepic píše:Když motor točim do větších otaček tak to jede jako by bylo vše v pořádku...Takže jak zjístím co tomu je rád to tady napíšuEngineer píše: Mam ten isty problem sem tam... Ale najma po zbesilej jazde... takze pripadne ak zistis daj vediet...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Tak problém byl vyřešený
Řeknu vám příběh..Nedávno cca 6 měsícu jsem si koupil svíčky auto mám pomalu 2 roky a od koupi vozu jsem je neměnil..Chtěl jsem v obchodě nějaké lepší ale zrovna ten můj typ neměli, tak jsem vzal Brisky 30 Kč kus jezdil jsem v pohodě nic se nedělo...Před měsícem jsem si říkal koupím tam konečně ty lepší svíčky ať to líp jede atd, tak jsem šel do obchodu a koupil jsem svíčky Bosch 100 Kč kus...tak si jezdím s Boškami pohoda a před týdnem se projevil daný problé, ktery jsem vám tady popsal.Všude možně získávam informace co to může být každy tipoval čidla, snímače atd..ale včera jsem si řekl zkusím z PRDELE tam dát ty staré svíčky BRISK a od včera auto jezdí jako před tím auto nezdýcha, nekucka prostě parada...
Takže Zlaté české svíčky BRISK ty debaty o svíčkách na foru vůbec nejsou zbytečné, takže je nebrat na lehkou míru a nepodceňovat je...Svíčka hraje velmi důležitou roli
Řeknu vám příběh..Nedávno cca 6 měsícu jsem si koupil svíčky auto mám pomalu 2 roky a od koupi vozu jsem je neměnil..Chtěl jsem v obchodě nějaké lepší ale zrovna ten můj typ neměli, tak jsem vzal Brisky 30 Kč kus jezdil jsem v pohodě nic se nedělo...Před měsícem jsem si říkal koupím tam konečně ty lepší svíčky ať to líp jede atd, tak jsem šel do obchodu a koupil jsem svíčky Bosch 100 Kč kus...tak si jezdím s Boškami pohoda a před týdnem se projevil daný problé, ktery jsem vám tady popsal.Všude možně získávam informace co to může být každy tipoval čidla, snímače atd..ale včera jsem si řekl zkusím z PRDELE tam dát ty staré svíčky BRISK a od včera auto jezdí jako před tím auto nezdýcha, nekucka prostě parada...
Takže Zlaté české svíčky BRISK ty debaty o svíčkách na foru vůbec nejsou zbytečné, takže je nebrat na lehkou míru a nepodceňovat je...Svíčka hraje velmi důležitou roli
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
S Bosch 4 bod.svíčkami měl velmi negativní zkušenost Rasty(nejen,že to nejelo,ale tuším,že psal i o rozsvícené kontrolce check engine-špatné spalování).
Je to tak rok zpátky,co jsem psal,že chci vyzkoušet Brisk(původní svíčky z výroby byly Champion RC10YC4).Měl jsem i doporučení typu svíček pro můj motor,přímo z Brisku,porovnával jsem s katalogem,který jsem získal od chlapíka ze stánku Brisku na autosalonu(výstavě) v Brně.Dal mě i přepočítavací tabulky na CD-jaká svíčka od Brisku se rovná stejné třeba od Champion,NGK,Bosch,Beru....Ale když jsem napsal,že je chci vyzkoušet,tak jsem sklidil vlnu neg.poznámek "značkařů" .Mimochodem,teď tam mám doporučené NGK - BKR5ES-11 a ty jsou podle tabulek na úrovni těch nejobyčejnějších Brisk Super za 30,-Kč(stejně tak ten typ Champion,používaný H.z výroby) .
Původní Championy šlapaly celých 40000km bezvadně a po výměně za nové NGK jsem si myslel,že alespoň drobné zlepšení(proti Champ.s najetými 40000km)pocítím.Nutno dodat,že zlepšení z nové jiskry se nekonalo a přesto,že auto je v pohodě,nemůžu se zbavit dojmu,že s NGK jde do otáček méně ochotně .
Dle zprávy z Brisku,jsou pro 2,0l v Coupe doporučeny Brisk DR17YC-1(základní typ,stejných vlastností jako zmiňované NGK-BKR5ES-11) nebo A-line36.
Řada označovaná Super má měděné jádro a je to základní typ svíčky.Řada Extra má měděné jádro a 3 vnější elektrody a také vyšší doporučený interval výměny-60000km.Potom je zmiňovaná řada označovaná jako A-line(někdy Yttrium)-ta má elektrody se slitinami Yttria(její životnost se pohybuje podle počtu použitých elektrod-1 elektroda=45000km,2 elektrody=55000km,3 elektrody=70000km).Kdo nerad mění svíčky ,pro toho se dělají Brisk Platin-mají na elektrodách vrstvu platiny,která se vyznačuje velice dobrou odolností proti opalování a proto se mění po 90000km.Pominu svíčky pro tunery s kruhovým jiskřištěm nebo plazivou jiskrou apod(jsou drahé a vyžadují častější výměnu po 20-max.30000km).
Je to tak rok zpátky,co jsem psal,že chci vyzkoušet Brisk(původní svíčky z výroby byly Champion RC10YC4).Měl jsem i doporučení typu svíček pro můj motor,přímo z Brisku,porovnával jsem s katalogem,který jsem získal od chlapíka ze stánku Brisku na autosalonu(výstavě) v Brně.Dal mě i přepočítavací tabulky na CD-jaká svíčka od Brisku se rovná stejné třeba od Champion,NGK,Bosch,Beru....Ale když jsem napsal,že je chci vyzkoušet,tak jsem sklidil vlnu neg.poznámek "značkařů" .Mimochodem,teď tam mám doporučené NGK - BKR5ES-11 a ty jsou podle tabulek na úrovni těch nejobyčejnějších Brisk Super za 30,-Kč(stejně tak ten typ Champion,používaný H.z výroby) .
Původní Championy šlapaly celých 40000km bezvadně a po výměně za nové NGK jsem si myslel,že alespoň drobné zlepšení(proti Champ.s najetými 40000km)pocítím.Nutno dodat,že zlepšení z nové jiskry se nekonalo a přesto,že auto je v pohodě,nemůžu se zbavit dojmu,že s NGK jde do otáček méně ochotně .
Dle zprávy z Brisku,jsou pro 2,0l v Coupe doporučeny Brisk DR17YC-1(základní typ,stejných vlastností jako zmiňované NGK-BKR5ES-11) nebo A-line36.
Řada označovaná Super má měděné jádro a je to základní typ svíčky.Řada Extra má měděné jádro a 3 vnější elektrody a také vyšší doporučený interval výměny-60000km.Potom je zmiňovaná řada označovaná jako A-line(někdy Yttrium)-ta má elektrody se slitinami Yttria(její životnost se pohybuje podle počtu použitých elektrod-1 elektroda=45000km,2 elektrody=55000km,3 elektrody=70000km).Kdo nerad mění svíčky ,pro toho se dělají Brisk Platin-mají na elektrodách vrstvu platiny,která se vyznačuje velice dobrou odolností proti opalování a proto se mění po 90000km.Pominu svíčky pro tunery s kruhovým jiskřištěm nebo plazivou jiskrou apod(jsou drahé a vyžadují častější výměnu po 20-max.30000km).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
mně auto už od koupi cukalo v nižších otáčkách, tak do 2500ot/min, pak se chytl a zas jel dobře. Vynechával mi jeden válec, to bylo poznat. Tak jsem šel do obyč autodílů a povidám prodavači, že potřebuju svíčky. Měl tam Brisky, nějaké "lepší" (proti těm za 30Kč/kus), asi za přibližně 90Kč za kus a pak ty Bosch ještě za vyšší cenu. Vzal jsem ty Brisky za 90Kč/kus a auto zatím jezdí ok...Ale mám je tam terpve 8tis km, tak uvidim později, co vydrží..Každopádně ted jem rád, že jsem nevzal ty Boschky..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada u COUPE
Měl sem to samý na Coupe, vždy po ostřejší jízdě volnoběh houpal.. Hujer odpojil pár konektorů co jsou na sání, prostříkal kontaktolem a od tý doby, už je to nějakej ten rok, mám klidEngineer píše:Mam ten isty problem sem tam... Ale najma po zbesilej jazde... takze pripadne ak zistis daj vediet...
Re: Záhada u COUPE
Aha.... Mno tak ten koktaktol mozem skusit... BTW tie sviecky tiez dam asi do minusu lebo su bezznackove co mi tam servisak ze budu ok...MartasZ píše:Měl sem to samý na Coupe, vždy po ostřejší jízdě volnoběh houpal.. Hujer odpojil pár konektorů co jsou na sání, prostříkal kontaktolem a od tý doby, už je to nějakej ten rok, mám klidEngineer píše:Mam ten isty problem sem tam... Ale najma po zbesilej jazde... takze pripadne ak zistis daj vediet...
Lebo tiez chvilu bol pokoj a az potom ked som zabehal move sviecky mi to zacalo robit...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Aby sel motor rychleji do otacek, to se da vyresit tim, ze treba o 0,1mm zmensis odtrh. Bude to palit pred uvrati a pujde a do otacek to jde lipBorek píše:S Bosch 4 bod.svíčkami měl velmi negativní zkušenost Rasty(nejen,že to nejelo,ale tuším,že psal i o rozsvícené kontrolce check engine-špatné spalování).
Je to tak rok zpátky,co jsem psal,že chci vyzkoušet Brisk(původní svíčky z výroby byly Champion RC10YC4).Měl jsem i doporučení typu svíček pro můj motor,přímo z Brisku,porovnával jsem s katalogem,který jsem získal od chlapíka ze stánku Brisku na autosalonu(výstavě) v Brně.Dal mě i přepočítavací tabulky na CD-jaká svíčka od Brisku se rovná stejné třeba od Champion,NGK,Bosch,Beru....Ale když jsem napsal,že je chci vyzkoušet,tak jsem sklidil vlnu neg.poznámek "značkařů" .Mimochodem,teď tam mám doporučené NGK - BKR5ES-11 a ty jsou podle tabulek na úrovni těch nejobyčejnějších Brisk Super za 30,-Kč(stejně tak ten typ Champion,používaný H.z výroby) .
Původní Championy šlapaly celých 40000km bezvadně a po výměně za nové NGK jsem si myslel,že alespoň drobné zlepšení(proti Champ.s najetými 40000km)pocítím.Nutno dodat,že zlepšení z nové jiskry se nekonalo a přesto,že auto je v pohodě,nemůžu se zbavit dojmu,že s NGK jde do otáček méně ochotně .
Dle zprávy z Brisku,jsou pro 2,0l v Coupe doporučeny Brisk DR17YC-1(základní typ,stejných vlastností jako zmiňované NGK-BKR5ES-11) nebo A-line36.
Řada označovaná Super má měděné jádro a je to základní typ svíčky.Řada Extra má měděné jádro a 3 vnější elektrody a také vyšší doporučený interval výměny-60000km.Potom je zmiňovaná řada označovaná jako A-line(někdy Yttrium)-ta má elektrody se slitinami Yttria(její životnost se pohybuje podle počtu použitých elektrod-1 elektroda=45000km,2 elektrody=55000km,3 elektrody=70000km).Kdo nerad mění svíčky ,pro toho se dělají Brisk Platin-mají na elektrodách vrstvu platiny,která se vyznačuje velice dobrou odolností proti opalování a proto se mění po 90000km.Pominu svíčky pro tunery s kruhovým jiskřištěm nebo plazivou jiskrou apod(jsou drahé a vyžadují častější výměnu po 20-max.30000km).
Jinak ted taky resim, ze mi to nak hur jede a zrovna tam mam ty boshky. zkusim tam dat jiny svicky a uvidime
Hyundai Coupe 97', 2.0