Jaký bude nový i10?
Moderátor: Moderátoři
Jaký bude nový i10?
Tak zatím se objevilo několik fotek a poskromnu informací. Zajímá mě kdy se s ním konečně pochlubí i v ČR.
- Reklama
Už je vše ofiko
Ahoj zatím se čeká na přípravu ale kontrolujte stránku http://www.hyundaicb.cz/modely/i10-predstaveni.php
na salonech máme již ceníky a budou co nevidět i katalogy
na salonech máme již ceníky a budou co nevidět i katalogy
Tomáš
služební HYUNDAI - třeba I30, iX35, Santa Fe, iX20
soukromá Elantra 1.6i, zelený sedan, RV 2000, 315 000 km !!!
http://www.facebook.com/pages/Ceske-Bud ... 2111055417
služební HYUNDAI - třeba I30, iX35, Santa Fe, iX20
soukromá Elantra 1.6i, zelený sedan, RV 2000, 315 000 km !!!
http://www.facebook.com/pages/Ceske-Bud ... 2111055417
Předevčírem jsem se jedním červeným u nás svezl, do města paráda. Motor sice ještě syrový, ale upaluje pěkně. Místo pro řidiče pohodlné, jen umístění řadící páky nic moc, kdo jezdí se sedadlem vzadu nebo více sklopený, bude se po šajtlpáce natahovat. Interiér perfektně zpracován, kvituji vestavěné audio. Vzadu místa poskrovnu - tak pro tašku nebo psa, kufr nulový. Z čelního pohledu robustní výraz, ale jinak šikovná malá myška. Do města to vidím jako slušný vozítko, na delší cestu si to nedokážu představit.
Když jsem se ptal, kolik se jich tak prodává (myšleno dříve Atosů), když skoro žádný nepotkávám, tak prý docela dost, ale většinou "to berou důchodci, co jednou za týden vyjedou na hřbitov"
Když jsem se ptal, kolik se jich tak prodává (myšleno dříve Atosů), když skoro žádný nepotkávám, tak prý docela dost, ale většinou "to berou důchodci, co jednou za týden vyjedou na hřbitov"
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Zajímalo by mě srovnání i10 s Atosem. Chvilkama přemýšlím, jestli jsme neměli počkat, i za cenu toho, že by nám to na pár měsíců přineslo značné organizační problémy. No třeba se někdo takový najde, kdo bude prodávat Atose a koupí i 10 a podělí se o zkušenosti.zdenek76 píše:Předevčírem jsem se jedním červeným u nás svezl, do města paráda. Motor sice ještě syrový, ale upaluje pěkně. Místo pro řidiče pohodlné, jen umístění řadící páky nic moc, kdo jezdí se sedadlem vzadu nebo více sklopený, bude se po šajtlpáce natahovat. Interiér perfektně zpracován, kvituji vestavěné audio. Vzadu místa poskrovnu - tak pro tašku nebo psa, kufr nulový. Z čelního pohledu robustní výraz, ale jinak šikovná malá myška. Do města to vidím jako slušný vozítko, na delší cestu si to nedokážu představit.
Když jsem se ptal, kolik se jich tak prodává (myšleno dříve Atosů), když skoro žádný nepotkávám, tak prý docela dost, ale většinou "to berou důchodci, co jednou za týden vyjedou na hřbitov"
Prodeje Atose za duben a za období leden - duben 2008 jsou zde:
http://portal.sda-cia.cz/statr/2008-4.s ... ic.CZ.html
P.S. i 10 má stejnej kufr jako Atos - a to je ve své třídě špička!!! Fakt!!! Náhodou dvě školní tašky, když se vezou děti do školy, se tam vejdou...
Peugeot 301 Active 1.2 VTi - 53 kW, rok výroby 2013
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
jj, tohle bylo taky červené a polepené "Nový i10" "Cena od 199.900" apod.jandaxx píše:Včera ráno jsem potkal plně naložený kamion I 10. Všechny červené a na bocích nápis nový I10, nebo nový Hyundai I10. Už nevím přesně. Evidentně předváděčky k prodejcům po celé ČR.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
V našem regionu Spark potkávám na každým rohu, pak asi Pandu, Picanto a dál nevím. Atos opravdu vyjímečně, zato Getzu jsou tady mraky.gogo píše:Zajímalo by mě srovnání i10 s Atosem. Chvilkama přemýšlím, jestli jsme neměli počkat, i za cenu toho, že by nám to na pár měsíců přineslo značné organizační problémy. No třeba se někdo takový najde, kdo bude prodávat Atose a koupí i 10 a podělí se o zkušenosti.zdenek76 píše:Předevčírem jsem se jedním červeným u nás svezl, do města paráda. Motor sice ještě syrový, ale upaluje pěkně. Místo pro řidiče pohodlné, jen umístění řadící páky nic moc, kdo jezdí se sedadlem vzadu nebo více sklopený, bude se po šajtlpáce natahovat. Interiér perfektně zpracován, kvituji vestavěné audio. Vzadu místa poskrovnu - tak pro tašku nebo psa, kufr nulový. Z čelního pohledu robustní výraz, ale jinak šikovná malá myška. Do města to vidím jako slušný vozítko, na delší cestu si to nedokážu představit.
Když jsem se ptal, kolik se jich tak prodává (myšleno dříve Atosů), když skoro žádný nepotkávám, tak prý docela dost, ale většinou "to berou důchodci, co jednou za týden vyjedou na hřbitov"
Prodeje Atose za duben a za období leden - duben 2008 jsou zde:
http://portal.sda-cia.cz/statr/2008-4.s ... ic.CZ.html
P.S. i 10 má stejnej kufr jako Atos - a to je ve své třídě špička!!! Fakt!!! Náhodou dvě školní tašky, když se vezou děti do školy, se tam vejdou...
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
I10 VS. Atos
Zdravím všechny v roce 2001 sme koupily Atos a Letos sme jej vyměnily za i10 rozdíl je to úchvatný. i10 sedí na sylnici jako přilepená narozdíl od atose, kde měl člověk strachy vybrat zatáčku jen trochu rázně. Hlučnost v kabině je minimální V Atosku jsem si připadal jako kdyby tam nebylo žádné hlukové stínění zato tady není motor skoro slyše. Poloha řidiče je také o něčem úplně jiném je zde mnohem více místa v Atosku jsem si připadal jako takový skrčenec zato tady mám místa až dost. Jak kdyosi psal že se po šaltpáce budete muset natahovat není pravda mám sedadlo úpa vzadu a dostanu v pohodě. Horší je to s dosáhnutím na rádi ale dá se. Zvuk dalo by se říct srovnatelný možná i lepší než Matrix (také vlastníme), kde jsou také 4 repro. Jednoduše řečeno nevěřil jsem že zabudované rádio od korejské značky bude mít tak čistý zvuk.
Velmi dobře je řešená i klimatizace, jedinný problém je, když potřebujete rychle nachladit kabinu to si potom připadáte, že by jste měli jít tlačit, když ale jenom udržujete teplotu už rozdíl výkonu není tak znatelný (velmi dobře vyřešená klima). A abych nemluvil jen v kladech nějaké mínus to přeci jen oproti Atosu má Kufr je o 40l menší(je to znát ale jako omluva jsou zde dělená sedadla v základu) A další Chybí zadní stěrač (prý se bude montovat dodatečně ale nikdo neví jestli za doplatek nebo zdarma) a ještě pár nedořešeností se stěrači (při ostříknutí samo nesetře, má jen dvě polohy pomalu/rychlo stěrače nezůstanou ani chvíli v klidu a jedou další kolo, a další možností jak setřít je cvaknout nahoru a stěrače jednou setřou) Takové mé zažitky s i10 PS jezdím za 5,6 město, mimo město, kombi, klima neklima furt je stejná spotřeba zajímavé a divné v jednom
Velmi dobře je řešená i klimatizace, jedinný problém je, když potřebujete rychle nachladit kabinu to si potom připadáte, že by jste měli jít tlačit, když ale jenom udržujete teplotu už rozdíl výkonu není tak znatelný (velmi dobře vyřešená klima). A abych nemluvil jen v kladech nějaké mínus to přeci jen oproti Atosu má Kufr je o 40l menší(je to znát ale jako omluva jsou zde dělená sedadla v základu) A další Chybí zadní stěrač (prý se bude montovat dodatečně ale nikdo neví jestli za doplatek nebo zdarma) a ještě pár nedořešeností se stěrači (při ostříknutí samo nesetře, má jen dvě polohy pomalu/rychlo stěrače nezůstanou ani chvíli v klidu a jedou další kolo, a další možností jak setřít je cvaknout nahoru a stěrače jednou setřou) Takové mé zažitky s i10 PS jezdím za 5,6 město, mimo město, kombi, klima neklima furt je stejná spotřeba zajímavé a divné v jednom
Re: Jaký bude nový i10?
Také jsem o i10 uvažoval za Kia Rio II. Ale zatím počkám, než se vychytají mušky a mouchy. Velmi mě mrzí absence zadního stěrače, což je až nebezpečné. Domontovávat se samozřejmě nebude . Je jen ve verzi Style. Ani si neumím představit ho nějak domontovat (elektrika, otvor pro stěrač, ostřikovač zadního skla atd...). Takže tak rok počkám, ona se ještě usadí trochu výbava..Jinak autí moc pěkný. Tak ať jezdí
Kia Rio II, 1,4LX+, rv.2007, béžový interiér
Re: Jaký bude nový i10?
Tak ten stěrač už tam teď dávají do všech verzí, ve verzi Style je automaticky a v těch nižších za 1000,- a co jsem se bavil s borcama přímo na servise tak na ty nový to montují přímo oni, časem by to tak mělo vyjíždět přímo z fabriky(ty nižší verze). A není to nic složitýho a teď přý jednoají o tm že i na dřív zakoupené vozy, kde ta možnost nebyla by to montovali ze tu sanou cenu tj. 1000,- a nebo dokonce zdarma jako omluvu, že to nebylo v nabídce a přitom to česká legislativva u těchto tipů údajně vyžaduje. A až u těch dalších dostali vyjímku. Takže se možná i mi dočkáme zadního stěrače, Jo a prej v těch dveřích je přesně místo pro motorek a elektrika už by tam měla být zavedená. A v místě pro ten výřez je prý jaksi zalakovanej špunt. Takže by teoreticky neměl být problém s reznutím kastle, jako kdyby do toho vrtali. Ale u korejců čovek nikdy neví.
Re: Jaký bude nový i10?
sorry za prispevok ale prave dnes som videl i10 v uplnom zaklade...
plastove narazniky- bez laku, klucky tiez...
No proste hnus to auto podla vyzoru stalo 5 korun.. to uz nemohli dat tomu nejaky standart?
plastove narazniky- bez laku, klucky tiez...
No proste hnus to auto podla vyzoru stalo 5 korun.. to uz nemohli dat tomu nejaky standart?
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký bude nový i10?
Někdo nepotřebuje lakovaný nárazník,kličky.....je rád,že má nové spolehlivé auto,za slušné peníze,které ho doveze na nákup a na chatu.Nepotřebuje oslňovat sousedy a utrácet peníze (pro někoho)za zbytečnosti.Já tu nabídku chápu,i když osobně bych si raději připlatil za těch pár "drobností".A protože je možné si vybrat dle potřeb,výše konta....od holátka až po pěkně vybavenou a krásnou i10,tak ať si každý koupí provedení,které mu nejlépe splní jeho požadavky.
Osobně už jsem pár i10 na silnici potkal a všechny měly nárazníky lakované a vypadaly moc pěkně.
Osobně už jsem pár i10 na silnici potkal a všechny měly nárazníky lakované a vypadaly moc pěkně.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži