DOBÍJENÍ

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jam »

Tak jak to nakenec dopadlo? Mám ten samej problém, taky to skáče jak divý, ale chybu jsem nikde nenašel. Diody ok, dráty ok, uhlíky ok... To napětí se drží v průměru na správné hodnotě (cca 14,5V), ale kmitá. Taky na frekvenci okolo 1Hz. Čím to teda nakonec bylo?
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek II
*
Příspěvky: 80
Registrován: 02 lis 2007, 21:23

dobíjení

Příspěvek od Krtek II »

Jeden elektrikář mi kompletně alternátor vyčistil, já si koupil novou baterku a od té doby to funguje, tak jak má.
Naposledy upravil(a) Krtek II dne 26 led 2010, 20:45, celkem upraveno 1 x.
SOUČASTNOST Hyundai Matrix 1.6
MINULOST Hyundai Elantra 2.0 CRDi, r. v.: 2001
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

Jam píše:Tak jak to nakenec dopadlo? Mám ten samej problém, taky to skáče jak divý, ale chybu jsem nikde nenašel. Diody ok, dráty ok, uhlíky ok... To napětí se drží v průměru na správné hodnotě (cca 14,5V), ale kmitá. Taky na frekvenci okolo 1Hz. Čím to teda nakonec bylo?
14.5 neni moc spravna hodnota... melo by bejt pri zapnutym motoru 13.8 az 14.2. jestly je to min nebo vic neni to dobry
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Elektronika“