Signalizace nezapnutých pásů
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Signalizace nezapnutých pásů
nevime prosim vas nekdo jak se zbavit toho nechutneho pisteni kdyz si nezapnu pas?? na foru kia psali neco jako ze se to da vypnout vysunutim pojistky.. tak se ptam jestli s tim mate nejake zkusenosti... popripade nejaky jiny napad jak to deaktivovat.. slysel jsem ze po minute a pul prestane ale nic
- Reklama
- Motorsport
- **
- Příspěvky: 114
- Registrován: 24 říj 2007, 22:45
- Kontaktovat uživatele:
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
to pistanie z kontrolky nezapnuteho pasu ti pripomina aby si nemusel v pripade buracky zoskrabavat svoju drzku z palubnej dosky.. ludia, ja vas fakt nechapem... mozno budem hruby, ale kupujete si do auta hovadiny ako 8 airbagov, ESP ale nezapnete si skurveny pas. Je len hlupe, ze svoju blbost uz nenapravite, ta drzka ide z tej palubovky zoskrabat len do bodybagu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Navíc i při 30km/h (to už je elektronika toho všeho aktivní) když do něčeho narazíš a nemáš pás (tedy nepodrží tě než se otevře air-bag), tak ti ten air-bag přerazí vazMexican píše:to pistanie z kontrolky nezapnuteho pasu ti pripomina aby si nemusel v pripade buracky zoskrabavat svoju drzku z palubnej dosky.. ludia, ja vas fakt nechapem... mozno budem hruby, ale kupujete si do auta hovadiny ako 8 airbagov, ESP ale nezapnete si skurveny pas. Je len hlupe, ze svoju blbost uz nenapravite, ta drzka ide z tej palubovky zoskrabat len do bodybagu
Btw. je to pár dní a četl jsem zajímavý článek, který popisoval jak v americe bezpečnostní pásy do aut protlačil jeden letecký inženýr přes bezpečnost, protože se mu více pilotů zabíjelo při nehodách při řízení než při létání. Shodou okolností to byl člověk, který se podílel na formulaci slavného Murphyho zákona, ale na jméno si už opravdu nevzpomenu.
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
A další takový. Nechápu
Situace A) Spolujezdec si rozepíná pás, svléká bundu, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdec letí dopředu, láme si žebra o palubovku, rozbíjí hlavu o sklo, v tu chvíli do něj do protipohybu bouchá air-bag rychlostí 300 km/h ...lidské tělo toho moc nevydrží a snadno se trhá.
Situace B) Spolujezdec se potí a nadává, protože by ta sviňa pás zase vřeštila kdyby se rozepl, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdce drží pás, otvírá se air-bag, pás povoluje, spolujezdec padá do měkkého ...pojišťovna platí auto a léčení modřin.
Která varianta vyhovuje vám?
Situace A) Spolujezdec si rozepíná pás, svléká bundu, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdec letí dopředu, láme si žebra o palubovku, rozbíjí hlavu o sklo, v tu chvíli do něj do protipohybu bouchá air-bag rychlostí 300 km/h ...lidské tělo toho moc nevydrží a snadno se trhá.
Situace B) Spolujezdec se potí a nadává, protože by ta sviňa pás zase vřeštila kdyby se rozepl, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdce drží pás, otvírá se air-bag, pás povoluje, spolujezdec padá do měkkého ...pojišťovna platí auto a léčení modřin.
Která varianta vyhovuje vám?
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Obě,protože sedím připoutaný za volantem. Teď vážně-jsem zastáncem-čím více bezp.prvků v autě,tím lépe.A když tam jsou,tak je používat VŽDY tak,jak je předepsáno.Pásám se automaticky,jak sednu do auta.Na druhou stranu-měl jsem pár dní půjčenou KIU pro-ceed 2,0CRDI a ten zvuk je opravdu šíííílenýýý .Řešil bych to odpojením kabelu přímo u toho repráčku.Všechny funkce zůstanou,pouze to nebude ječet.Myslím,že dostatečným řešením je kontrolka na palubce,jak to máme u Tiburona.Tringi píše: Která varianta vyhovuje vám?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Motorsport
- **
- Příspěvky: 114
- Registrován: 24 říj 2007, 22:45
- Kontaktovat uživatele:
ale prosim te... beru pas jako samozrejmost a velmi dulezitej bezp. prvek,ale az tak? to mi uz prijde prehnany. jako kdyz proste potrebuju sundat bundu, ci neco jineho, tak ji proste sundam.Tringi píše:A další takový. Nechápu
Situace A) Spolujezdec si rozepíná pás, svléká bundu, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdec letí dopředu, láme si žebra o palubovku, rozbíjí hlavu o sklo, v tu chvíli do něj do protipohybu bouchá air-bag rychlostí 300 km/h ...lidské tělo toho moc nevydrží a snadno se trhá.
Situace B) Spolujezdec se potí a nadává, protože by ta sviňa pás zase vřeštila kdyby se rozepl, z vedlejší nebo z polní cesty ti něco nedává přednost, rána, spolujezdce drží pás, otvírá se air-bag, pás povoluje, spolujezdec padá do měkkého ...pojišťovna platí auto a léčení modřin.
Která varianta vyhovuje vám?
jeste kdyz sedim vzadu pripoutanej a presednu si (cili pas se odpouta a zustane na volno),tak to rve porad na tom miste,kde jsem sedel puvodne. taky hodne divny.
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
No ono se předpokládá, že nejsi chromej a dokazes si sundat bundu i pripasanej. Po chvilce nacviku to jde jedna radost. Nebo jeste lepe, nesedat do auta tak nabalenej. Stejnak to Hyundai vytopí velmi rychle. A nebo nastavit klimu. Je takových možností. A taky je strašně moc možností jak psal Tringi. Člověk nikdy neví.
Navíc netuším jak by měl pás rozeznat, že si chceš jen sundat bundu:-D
A je jasné, že pás který při jízdě někdo rozepnul bude stále řvát i vzadu. Prostě auto ví, že tam někdo měl sedět. stejně jako u bundy se mu zdá divné, že tam najednou není.
Já osobně se pásám před nastartováním. Mám prostě zvyk. Bundu sundávám hned jak do auta lezu. a pořípadě přizpůsobím teplotu v autě tomu, jak jsme všichni oblečení.
Navíc netuším jak by měl pás rozeznat, že si chceš jen sundat bundu:-D
A je jasné, že pás který při jízdě někdo rozepnul bude stále řvát i vzadu. Prostě auto ví, že tam někdo měl sedět. stejně jako u bundy se mu zdá divné, že tam najednou není.
Já osobně se pásám před nastartováním. Mám prostě zvyk. Bundu sundávám hned jak do auta lezu. a pořípadě přizpůsobím teplotu v autě tomu, jak jsme všichni oblečení.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
navyse nie je problem niekde zastavit a tu bundu si vyzliect na parkovisku, odpocivadleRexcor píše:No ono se předpokládá, že nejsi chromej a dokazes si sundat bundu i pripasanej. Po chvilce nacviku to jde jedna radost. Nebo jeste lepe, nesedat do auta tak nabalenej. Stejnak to Hyundai vytopí velmi rychle. A nebo nastavit klimu. Je takových možností. A taky je strašně moc možností jak psal Tringi. Člověk nikdy neví.
Navíc netuším jak by měl pás rozeznat, že si chceš jen sundat bundu:-D
A je jasné, že pás který při jízdě někdo rozepnul bude stále řvát i vzadu. Prostě auto ví, že tam někdo měl sedět. stejně jako u bundy se mu zdá divné, že tam najednou není.
Já osobně se pásám před nastartováním. Mám prostě zvyk. Bundu sundávám hned jak do auta lezu. a pořípadě přizpůsobím teplotu v autě tomu, jak jsme všichni oblečení.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
hej proste.... nevim. :dMexican píše:navyse nie je problem niekde zastavit a tu bundu si vyzliect na parkovisku, odpocivadleRexcor píše:No ono se předpokládá, že nejsi chromej a dokazes si sundat bundu i pripasanej. Po chvilce nacviku to jde jedna radost. Nebo jeste lepe, nesedat do auta tak nabalenej. Stejnak to Hyundai vytopí velmi rychle. A nebo nastavit klimu. Je takových možností. A taky je strašně moc možností jak psal Tringi. Člověk nikdy neví.
Navíc netuším jak by měl pás rozeznat, že si chceš jen sundat bundu:-D
A je jasné, že pás který při jízdě někdo rozepnul bude stále řvát i vzadu. Prostě auto ví, že tam někdo měl sedět. stejně jako u bundy se mu zdá divné, že tam najednou není.
Já osobně se pásám před nastartováním. Mám prostě zvyk. Bundu sundávám hned jak do auta lezu. a pořípadě přizpůsobím teplotu v autě tomu, jak jsme všichni oblečení.
Samozrejme,ze je mrda moznosti,jak cokoliv udelat jinak,ale pro me je pohodlnejsi si ju vyslikat za jizdy, a proto me stve, kdyz to pipe. Ste blazni proste
i30 1.4 + kn, 12/2007