Chiptunning
Moderátoři: vipe, Moderátoři
chip
Myslím že príspevky sú dobré a info z nich môže pomôcť. Osobne nevidím dôvod na tieto úpravy ale to nie je podstatné. Ak má proste človek chrobáka v hlave a chce to skúsiť neostáva nič iné ako do toho ísť, inak tam ten chrobák bude vrtať vždy.... Problém je ten že možno na nejakej motorovej brzde zistíte ako sa dvihol výkon a točivý moment- ak máte aj staré dáta na porovnanie, ale už nezistíte, ako sa mení opotrebenie motora resp. iných častí auta, spotreba- to si môžete overiť ale posúdiť že spotreba klesla o nejaké deci - ak zvážite že existuje aj chyba merania ako takého- neviem.... Je to také dosť na " vieru "... to ako môj kolega keď tankuje V power a hneď cíti ako to dvihlo výkon, podľa mňa placebo efekt.... prajem aby to fungovalo a aby ste boli spokojný.
- Reklama
Jo to porovnani by bylo urcite zajimave. Jinak sem cetl, ze turba s variabilni geometrii jsou mnohem vic poruchova... tak je snad aj dobre, ze to tam nemam? No ten tah "vodcpodu" by se mi fakt hodil, protoze na 2 to musim docela vytacet (tak na 2800ot. a to je na tu dvojku celkem hukot), aby byl prechod na 3 hezky plynuli (tj. aby sla od 2000ot.). No myslim proste, ze by mi ten chip mohl pekne pomoci tj. abych to nemusel na 2 tak vytacet a abych mohl jezdit po meste na 4 a plus lepsi akcelerace pri predjizdeni.tak to by som potom rad porovnal stvorvalec 1,5 CRDi s variabilnou geometriou lopatiek a chipnuty trojvalec s lopatkami pevnymi. ked to spravia, daj vediet. To co potrebujes - teda tah od nizsich otacok je prave dosiahnuty VGT a teda tahat ti do "vodcpodu" tahat bude ale bude to aj poriadne triast, na tom nic nezmeni ani chip
Pokud si to necham udelat (vidim to ted tak na 90%), tak se mile rad podelim o zkusenosti s firmou co mi to delala i o zmenu jizdnich vlastnosti. Tak se asi muzete tesit za mesic a pul na vycerpavajici report
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ty pri radeni stratis 800 otacok? to pri tom pijes kafe, telefonujes a vyplnas danove priznanie?maxpower píše:Jo to porovnani by bylo urcite zajimave. Jinak sem cetl, ze turba s variabilni geometrii jsou mnohem vic poruchova... tak je snad aj dobre, ze to tam nemam? No ten tah "vodcpodu" by se mi fakt hodil, protoze na 2 to musim docela vytacet (tak na 2800ot. a to je na tu dvojku celkem hukot), aby byl prechod na 3 hezky plynuli (tj. aby sla od 2000ot.). No myslim proste, ze by mi ten chip mohl pekne pomoci tj. abych to nemusel na 2 tak vytacet a abych mohl jezdit po meste na 4 a plus lepsi akcelerace pri predjizdeni.tak to by som potom rad porovnal stvorvalec 1,5 CRDi s variabilnou geometriou lopatiek a chipnuty trojvalec s lopatkami pevnymi. ked to spravia, daj vediet. To co potrebujes - teda tah od nizsich otacok je prave dosiahnuty VGT a teda tahat ti do "vodcpodu" tahat bude ale bude to aj poriadne triast, na tom nic nezmeni ani chip
Pokud si to necham udelat (vidim to ted tak na 90%), tak se mile rad podelim o zkusenosti s firmou co mi to delala i o zmenu jizdnich vlastnosti. Tak se asi muzete tesit za mesic a pul na vycerpavajici report
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
ty pri radeni stratis 800 otacok? to pri tom pijes kafe, telefonujes a vyplnas danove priznanie?
No tak sem tedka poctive sledoval otackomer. Pri razeni s dvojky na trojku ztracim 700ot. Takze dvojku musim vytocit minimalne na 2500ot aby to pak na trojku pekne jelo(tj. >1800ot). Pri vyssim razeni uz ztracim tak 400ot. A popravde receno na tom nevidim nic divneho.
Naposledy upravil(a) maxpower dne 19 kvě 2008, 18:08, celkem upraveno 4 x.
- Laďa
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 08 pro 2007, 08:17
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Já sice chip nemám. Auto sem si chěl nechat načipovat, ale jelikož nemám v autě Turbo tak je to zbytečné. Ale musím říct, že kdybych v autě Turbo měl, tak první tři úpravy které bych udělal by byl vzduchový filtr, Chip a Blow off ventil (už kvůli tomu super zvuku - tss, tss )
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.
Sakra to sem se zas neco dozvedel. Ted si budu muset koupit aj ten Blow off ventil, ten zvuj je fakt hrubej Ty jo do toho auta jeste vrazim penez....Laďa píše:Já sice chip nemám. Auto sem si chěl nechat načipovat, ale jelikož nemám v autě Turbo tak je to zbytečné. Ale musím říct, že kdybych v autě Turbo měl, tak první tři úpravy které bych udělal by byl vzduchový filtr, Chip a Blow off ventil (už kvůli tomu super zvuku - tss, tss )
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.
- Laďa
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 08 pro 2007, 08:17
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/watch?v=fL32kG-X7jAmaxpower píše:Sakra to sem se zas neco dozvedel. Ted si budu muset koupit aj ten Blow off ventil, ten zvuj je fakt hrubej Ty jo do toho auta jeste vrazim penez....Laďa píše:Já sice chip nemám. Auto sem si chěl nechat načipovat, ale jelikož nemám v autě Turbo tak je to zbytečné. Ale musím říct, že kdybych v autě Turbo měl, tak první tři úpravy které bych udělal by byl vzduchový filtr, Chip a Blow off ventil (už kvůli tomu super zvuku - tss, tss )
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.
http://www.youtube.com/watch?v=97BxIzztfVk
http://www.youtube.com/watch?v=ymKa1RnYtPw
http://www.youtube.com/watch?v=4GqstDyMHkw
No toto se mi moc nelibi na poslech. Ten zvuk moc piska. Takhle by se mi libilo, kdyby to znelo http://www.youtube.com/watch?v=27ASOU12 ... re=relatedLaďa píše:http://www.youtube.com/watch?v=fL32kG-X7jAmaxpower píše:Sakra to sem se zas neco dozvedel. Ted si budu muset koupit aj ten Blow off ventil, ten zvuj je fakt hrubej Ty jo do toho auta jeste vrazim penez....Laďa píše:Já sice chip nemám. Auto sem si chěl nechat načipovat, ale jelikož nemám v autě Turbo tak je to zbytečné. Ale musím říct, že kdybych v autě Turbo měl, tak první tři úpravy které bych udělal by byl vzduchový filtr, Chip a Blow off ventil (už kvůli tomu super zvuku - tss, tss )
S tím Chipem ti přeju hodně štěstí a sem hrozně zvědavý na tvoje poznatky.
http://www.youtube.com/watch?v=97BxIzztfVk
http://www.youtube.com/watch?v=ymKa1RnYtPw
http://www.youtube.com/watch?v=4GqstDyMHkw
- Laďa
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 08 pro 2007, 08:17
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Hm, tak to bude asi sázka do loterie. Nevím jestli se dá ten zvuk nějak nastavovat. On každý Blow off ventil má jiný zvuk a na každém autě to asi bude znít jinak. Spíš očekávej zvuk jako u těch Getzůmaxpower píše:No toto se mi moc nelibi na poslech. Ten zvuk moc piska. Takhle by se mi libilo, kdyby to znelo http://www.youtube.com/watch?v=27ASOU12 ... re=relatedLaďa píše:http://www.youtube.com/watch?v=fL32kG-X7jAmaxpower píše: Sakra to sem se zas neco dozvedel. Ted si budu muset koupit aj ten Blow off ventil, ten zvuj je fakt hrubej Ty jo do toho auta jeste vrazim penez....
http://www.youtube.com/watch?v=97BxIzztfVk
http://www.youtube.com/watch?v=ymKa1RnYtPw
http://www.youtube.com/watch?v=4GqstDyMHkw
Re: Chiptunning
Tak k tomu chiptuningu jsem se nakonec rozhoupal, az tedka v dubnu.
Chip sem si nechal delat u autochip, meli zrovna akci slevu 30% a zdarma dojezd.
A hlavne nabizeji moznost do 2 tydnu nahrat puvodni software a vratit penize, coz me presvedcilo.
Takze sem za to zaplatil nejakych 5950kc tenkrat.
Parametry chipu mam v podpisu, merit sem si to nenechal, protoze zmena byla hned znatelna, coz mi potvrdil i kamarad, ktery to auto ridil predtim jen jednou a hned si toho vsiml.
Takze moje dojmy za necele 3 mesice:
Turbo nastupuje jen o chvilku driv mozna stejne, ale nastup je razantnejsi a trva dele.
Hlavne na dalnici je to jak jine auto, jeste pri 150km/h prekne zrychluje.
Spotreba se jen mirne snizila, asi tak o 2%, ale myslim, ze jezdim rychleji nez driv.
To je tak zhruba vse, ze zacatku se mi to moc libilo, takze sem penize zpatky nechtel, ted uz mi to pripada normalni, ale kdyby mi tam nahrali puvodni soft asi by se mi to moc nelibilo.
Chip sem si nechal delat u autochip, meli zrovna akci slevu 30% a zdarma dojezd.
A hlavne nabizeji moznost do 2 tydnu nahrat puvodni software a vratit penize, coz me presvedcilo.
Takze sem za to zaplatil nejakych 5950kc tenkrat.
Parametry chipu mam v podpisu, merit sem si to nenechal, protoze zmena byla hned znatelna, coz mi potvrdil i kamarad, ktery to auto ridil predtim jen jednou a hned si toho vsiml.
Takze moje dojmy za necele 3 mesice:
Turbo nastupuje jen o chvilku driv mozna stejne, ale nastup je razantnejsi a trva dele.
Hlavne na dalnici je to jak jine auto, jeste pri 150km/h prekne zrychluje.
Spotreba se jen mirne snizila, asi tak o 2%, ale myslim, ze jezdim rychleji nez driv.
To je tak zhruba vse, ze zacatku se mi to moc libilo, takze sem penize zpatky nechtel, ted uz mi to pripada normalni, ale kdyby mi tam nahrali puvodni soft asi by se mi to moc nelibilo.
Getz 1.5 CRDi r.v. 2003
chiptuning z 60kw/182NM na 80kw/228NM
chiptuning z 60kw/182NM na 80kw/228NM
Re: Chiptunning
to máš pěkný ten nárůst výkonu, já se na to ze zajímavosti ptal prodavače jestli to čipujou v záruce stejně jako kia, prý po dohodě ano ale ty 1.6 dýzly to myslím nepotřebujoumaxpower píše:Tak k tomu chiptuningu jsem se nakonec rozhoupal, az tedka v dubnu.
Chip sem si nechal delat u autochip, meli zrovna akci slevu 30% a zdarma dojezd.
A hlavne nabizeji moznost do 2 tydnu nahrat puvodni software a vratit penize, coz me presvedcilo.
Takze sem za to zaplatil nejakych 5950kc tenkrat.
Parametry chipu mam v podpisu, merit sem si to nenechal, protoze zmena byla hned znatelna, coz mi potvrdil i kamarad, ktery to auto ridil predtim jen jednou a hned si toho vsiml.
Takze moje dojmy za necele 3 mesice:
Turbo nastupuje jen o chvilku driv mozna stejne, ale nastup je razantnejsi a trva dele.
Hlavne na dalnici je to jak jine auto, jeste pri 150km/h prekne zrychluje.
Spotreba se jen mirne snizila, asi tak o 2%, ale myslim, ze jezdim rychleji nez driv.
To je tak zhruba vse, ze zacatku se mi to moc libilo, takze sem penize zpatky nechtel, ted uz mi to pripada normalni, ale kdyby mi tam nahrali puvodni soft asi by se mi to moc nelibilo.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Chiptunning
No tak ja mam toho Getze z bazaru a bez zaruky.saldy píše: to máš pěkný ten nárůst výkonu, já se na to ze zajímavosti ptal prodavače jestli to čipujou v záruce stejně jako kia, prý po dohodě ano ale ty 1.6 dýzly to myslím nepotřebujou
Kdyz ma clovek nove auto tak je nadsenej, ale po nejake dobe se clovek nabazi a chtel by vic a to je myslim cas zvazovat chiptuning (prece jen levnejsi nez nove auto).
Co vim da se pri tom chipovani vymazat vag counter, takze by nemela byt zaruka problem snad.
Getz 1.5 CRDi r.v. 2003
chiptuning z 60kw/182NM na 80kw/228NM
chiptuning z 60kw/182NM na 80kw/228NM
Re: Chiptunning
Pokud mate na mysli tenhle MaxPower, tak verim, ze vam to fakt dokaze vykouzlit usmev na tvari
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Chiptunning
si trosku mimo ne?XMira píše:Pokud mate na mysli tenhle MaxPower, tak verim, ze vam to fakt dokaze vykouzlit usmev na tvari
myslim diskuzi
Getz 1.5 CRDi r.v. 2003
chiptuning z 60kw/182NM na 80kw/228NM
chiptuning z 60kw/182NM na 80kw/228NM