Záhada u COUPE
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To by mě zajímalo jestli s tím BOSCH něco dělá protože tyto problémy mají snad všicni sice symyslím že to může dělat i třeba olej který proniká do válců i v nepatrném množstlí a proto ty svíčky pak blbnou že jsou náchylnější ale ať tak či tak je to obecný problém a neznalost kupujících který v domění koupím něco dobrého a BOSCH to je značka a pak ejhle ono to blbne ty svíčky by měli zakázat
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Reklama
To je velmí zajímave téma Jedině sepsat petici ale né opravdu jak říkáš člověk si jde koupit Kvalitní svíčku od Bosch a pak začnou problémy, ale zatím se to tady dělo aspoň z mé zkušenosti hyundajum..Třeba coupatka jsou na to háklivá...Vladislav Bureš píše:To by mě zajímalo jestli s tím BOSCH něco dělá protože tyto problémy mají snad všicni sice symyslím že to může dělat i třeba olej který proniká do válců i v nepatrném množstlí a proto ty svíčky pak blbnou že jsou náchylnější ale ať tak či tak je to obecný problém a neznalost kupujících který v domění koupím něco dobrého a BOSCH to je značka a pak ejhle ono to blbne ty svíčky by měli zakázat
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
servořemen jsem měnil sám. Povolíš šrouby na alternátoru, pak vytáhneš řemen od alternátoru (pohání i vodní čerpadlo). Povolíš čerpadlo serva a sundáš řemen, je to hračka.... Horší je ten přístup ke startéru, ale kdosi v sekci Lantra psal postup jak vyndat startér u 16V motoru normláně shora, takže to by mělo být stejný.....
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Jen se chci přidat do diskuse o svíčkách.Jak jsem psal v tématu - ztráta výkonu u coupe,vyměnil sem všecky svíčky.Chtěl sem si koupit nějaké lepší,ale měli jen Brisky...Za 90Kč jednu.Teď sem rád,že sem si je koupil.
Hyundai coupe 1998 2.0 102kw (naprodej)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
myslíš cvakání, ne klepání? Kámoš protočil pánev ojničního ložiska na Celice, to je klepání, spíš bouchání, odspodu motoru, z klikovky. To cvakání jde z hlavy motoru, bud málo oleje a tím malý tlak oleje na hydraulických zdvihátkách, nebo jsou zdvihátka už opotřebovaný a tomu nepomůže ani to větší množství oleje...Jen výměna samotných zdvihátek, je jich tam 16, jedno stojí tak 500kč, dále, když už se to dělá, je dobrý vyměnit i řetěz a gufera na ventilech. S prací to vyjde tak na 14 kaprů... Mě to asi čeká. Cvaká to i po výměně oleje s větší viskozitou (ze začátku dobrý, ale po 1000km cvak někdy zas)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
Jukni na to jestli tam máš olej. mě se to stalo už dvakrát za 7500 km jsem musel dolívat 2l oleje a je to tím že mě teče pod vanou a když jsem byl v servisu tak jsem se ptal na tesnění a oni mi řekly že tam žádný není takže tam šoupnu tepluvzdorný tmel a bude to.dragunov87 píše:to mne pripada ako kebyze mam diesel a nie benzin. myslis ze mam ten isty problem? nieje to hlasite ale je to pocut