ybracie pri brzdeni
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
ybracie pri brzdeni
ludia mam taky jeden problemik ked idem nad 120 a zacnem brzdit tak sa mi nenormalne rozchveje volant a akoby aj cele auto neviete co by s tym mohlo byt ? inak mam asi zle vyvazene kolesa lebo ked uz idem tych 110kmh tak citim ale malinke vybracie na volante pri nizsich rychlostiach to nerobi ani pri brzdeni
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Reklama
no dyt si to psal, že ti to vibruje při brzdění... A vibruje to jen při určité rychlosti, kdy budící frekvence od otáček kol dosáhne vlastní frekvence vibrujících částí. Nebudem tu rozebírat teorii. Až ti budou vážit kola, přejed si prstem po obou stranách obou kotoučů
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
když už jsme v těch teoriích, tak to ještě můžou být vyčvachtaný čepy řízení
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Kdyby to byla kola, tak mu volat při té 120 taky vibruje,
Na 100 pro má v tahu kotouče, a do pedálu se to nemusí dostat.Záleží na velikosti odchylky v rovině .A druhá možnost je kapalina.Jestli je tam letitá, tak se při intenzivním brždění začne vařit a to pak dělá stejný příznak jako vlnité kotouče.
Na 100 pro má v tahu kotouče, a do pedálu se to nemusí dostat.Záleží na velikosti odchylky v rovině .A druhá možnost je kapalina.Jestli je tam letitá, tak se při intenzivním brždění začne vařit a to pak dělá stejný příznak jako vlnité kotouče.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych to videl na kotouce protoze kola by kmitaly at brzdis nebo pridavas plyn uz s tim mam zkusenosti Kdyz mas zvlneny kotouce vubec nemusi brzdovej pedal vibrovat na firmeni faline mame zvlneny kotouce jak sem to kdysi zaflekoval a tam je pedal nic nedela ale auto se chova trochu jakoby melo ABS a cely se klepe
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
no to som chcel povedat ze praveze mi neklepe pedal ale iba volant preto som myslel ze keby boli krive tie kotuce ze by sa to prenasalo aj na pedal no tak najblizsie ked pojdem do servisu tak to dam skontrolovat
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
No já jsem sundával zadek a tam to tak není ale na předku sy myslím že budeš muset sudat tu podložku která drží ty štefty a pak sundáš kotouč( nezapomenout na třem a držák třmenu před tím)mirpie píše:otázka na Hujera nebo někoho kdo to dělal: Jak u Coupé sundat přední kotouče? Obě předchozí auta co jsem měl neměly štefty, ale díry v náboji a kolo držely šrouby, ne matky, tam bylo sundání kotouče pohoda. Jak je to tady?
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
200tis km.. tak 3veci.. kolesa vyvazit(aj tak by sa to malo robit min. 2x za sezonu). dalej kotuce.. ale tie len a len pri brzdeni.. a nakoniec to moze byt este geometria.. je to taktiez dost mozne.. coupe je dost tvrde a na nasich cestach to rozhodi geometriu raz-dva.. aj ja uz musim ist vsetko vyladit.. tiez mi tak od 130 trosku trasie volantom.. ale permanentne.. a kolesa su OK.. pretoze boli vyvazovane..Jerry159 píše:No já jsem sundával zadek a tam to tak není ale na předku sy myslím že budeš muset sudat tu podložku která drží ty štefty a pak sundáš kotouč( nezapomenout na třem a držák třmenu před tím)mirpie píše:otázka na Hujera nebo někoho kdo to dělal: Jak u Coupé sundat přední kotouče? Obě předchozí auta co jsem měl neměly štefty, ale díry v náboji a kolo držely šrouby, ne matky, tam bylo sundání kotouče pohoda. Jak je to tady?
ja som to mal v poriadku na zimnych ale ako mi prehodili letne tak mi to asi zle vyvazili vsimol som si to az neskor tak som tam uz nesiel geometriu som mal robenu nedavno kvoli jednej sprostej jame co som do nej vletel znicilo mi to aj zadny naboj inak s tymi jamami je to pravda staci jedna vedsia ked ju clovek chyti a moze zas robit geometriu
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw