Tak o víkendu se chystám k výměně motorů mezi Skupáčema, a když už to budu provádět se vším všudy takže tempomat i klima půjdou taky
Plánuju měnit víceméně jenom motory bez převodovek.
do konce týdne se budu válet v servisních manuálech abych si všechno zjistil... už teď je mi jasný že celá kabeláž půjde ven a z jendoho auta do druhýho a naopak.
Dáte mi někdo nějákou radu nebo upozornění?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!! (/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz;)
Yurii píše:Tak o víkendu se chystám k výměně motorů mezi Skupáčema, a když už to budu provádět se vším všudy takže tempomat i klima půjdou taky
Plánuju měnit víceméně jenom motory bez převodovek.
do konce týdne se budu válet v servisních manuálech abych si všechno zjistil... už teď je mi jasný že celá kabeláž půjde ven a z jendoho auta do druhýho a naopak.
Dáte mi někdo nějákou radu nebo upozornění?
brzo me bude cekat to same, hehe vo vejkendu pujde dolu hlava a uvidime co dal..
I ❤ cars Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
no asi mě bude čekat to stejné ale pokud mýho skupáče koupí někdo tak tak už na něj ani nechytnu ! Přeji ať se ti to povede a užíváš si jen super jizdu
Yurii píše:Tak o víkendu se chystám k výměně motorů mezi Skupáčema, a když už to budu provádět se vším všudy takže tempomat i klima půjdou taky
Plánuju měnit víceméně jenom motory bez převodovek.
do konce týdne se budu válet v servisních manuálech abych si všechno zjistil... už teď je mi jasný že celá kabeláž půjde ven a z jendoho auta do druhýho a naopak.
Dáte mi někdo nějákou radu nebo upozornění?
brzo me bude cekat to same, hehe vo vejkendu pujde dolu hlava a uvidime co dal..
tu hlavu budeš sundávat na Coupé nebo Scoupé?
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Yurii píše:Tak o víkendu se chystám k výměně motorů mezi Skupáčema, a když už to budu provádět se vším všudy takže tempomat i klima půjdou taky
Plánuju měnit víceméně jenom motory bez převodovek.
do konce týdne se budu válet v servisních manuálech abych si všechno zjistil... už teď je mi jasný že celá kabeláž půjde ven a z jendoho auta do druhýho a naopak.
Dáte mi někdo nějákou radu nebo upozornění?
brzo me bude cekat to same, hehe vo vejkendu pujde dolu hlava a uvidime co dal..
tu hlavu budeš sundávat na Coupé nebo Scoupé?
na scoupe, samozrejme.. na coupe bych zaprvy nesahnul a zadruhy bych si asi hodil masli kdyby bylo neco takovyho potreba u coupe.. porizovacka a cena ND jsou totiz uplne nikde jinde.. pritom 4 roky od sebe jsou..
to ma tu nevyhodu ze musi slapat bezproblemu, narozdil od scoupe co si muze dovolit ledacos aniz bych mu to mel za zly
I ❤ cars Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
tak já sáhnu na cokoli co začne zlobit...Na tu hlavu bych u Coupé potřeboval sáhnout a rovnou vyměnit všech 16 zdvihátek a rozvodový řetěz... Za teplého vzduchu to zlobí...Nebo dat někam chladič oleje, nevim, proč ho nemá... Ty minibrzdy mě štvou taky a absence tlakoměru taky. V tomhle mě Coupé zklamalo. Sportovní je jen ten vzhled. Dokonce to vlastně není ani kupé, ale 3dv. hatchback... Ale prodávat to nebudu. Zkusim dat závodní olej se stálou viskozitou za vyšších teplot, to by mohlo pomoct, nějaký ten 10W/60 API SJ. Nebo chladič oleje. Celica T20 má šikovnej, udělala by se mezipříruba pod olejový filtr a někam to tam napojit, rovnou tam píchnout i ten tlakoměr. Bez olejového chladiče a tlakoměru sporťák není sporťákem .
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
No kluci tak jsem to vzdal, z důvodu že jsem nebyl připravenej na ono zásadní: co kdyby vyteklo moc oleje z převodovky, s autem nešlo bez poloos hejbat, začalo pršet a podobných
Bohužel na to prostě nemám správné místo ani vybavení takže jsem se rozhodl motory přehodit někde v servisu, sice mne to bude stát další nekřesťanská prachy ale prostě na to nemam nervy, zkušenosti ani veškerý nástroje.
Když jsem ve zprovoznění toho auta do začátku prázdnin viděl smysl svýho života tak to na mne byl moc velkej tlak a málem sem se z toho sesypal jak hromádka holubích hovínek na hlavu plešatýho pána
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!! (/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz;)
no. ono bez vybavení a vhodných prostorů to moc dobře nejde... Kámoš za dva víkendy přehodil v domácí minigaráži motory na Celice T20. Měl pujčenej ten velkej hydraulickej zvedák na motory. Motor vyndal i s převodovkou (předtím pochoopitelně vypustil všechny náplně, zůstala jen kapalina servořízení) a jak to dostla ven, auto vyšoupl před garáž a tam pár nocí moklo s dírou pod kapotou. Měl totiž jen polomotor (hlavu + blok + střeva), takže veškeré příslušenství jako sací potrubí, výfukové potrubí, alternátor, startér, spojka, převodovka atd. musel přehazovat z původního motoru na nový. Byla to strašná práce, ale za ty dva víkendy to auto zas zprovoznil. Mluvim jen o víkendech, přes týden na to nesáhl. Takže se to dá, ale che to mít aspon tu jednu garáž, ale to je fakt nouzovka..
Takhle, když to dáš do servisu, ti odpadnou vedlejší starosti jako ulomenej šteft na bloku, rezavý šrouby na výfukách, co se musí odvrtávat a jiný "prkotiny", co jen zdržujou od čisté práce..
Tak ať ti to brzo jezdí.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997