škytnutí po nastartování
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
škytnutí po nastartování
Mám problém s lantrou 1.6i 16V/84 kW/96rok 44 0000km při startování studeného motoru , i v létě třeba po ránu, v okamžiku kdy naskočí motor se ozve jakési zaškytání jakoby někde od předu až pod autem asi 1 až dvě sekundy. Připomíná to jako u starých aut šlehnutí do karbecu ale je to jemnější.Dělá to jen při studeným motoru. Nemůže to být třeba moc bohatá směs která se vzněcuje až někde v potrubí nebo katalyzátoru.Zdá se mi ,že auto dost žere, hlavně při kratších jízdách a ve městě.V servise mi neporadili. Ta spotřeba je dost výrazná po dálnici pří cca 130km/hod klidně 7.8l v příměstském provozu a kratší trasy 11 l. Zdá se mi to dost. Jinak plyn víceméně lechtám a moc nesešlapuji spíš to nechám rozjet a pak řadím. Když jsem se ptal borců co mají stejné auto tak tvrdili, že jezdí za míň. Poraďte v čem to může být.Díky !!!
- Reklama
Re: škyt.
Tak ta varianta me taky napadla, ale rikal jsem si, ze 44000 za DESET LET JE PODEZRELE MALO... To vis urcite? ...lidi byvaj svine ...Bruno píše:omlouvám se ale připletla se mi tam nula na víc. má to jen 44 000 km. V servisu řekli všechny čidla atd. ok.Tak teď to posuďte znova.
No vzhledem k tem kilometrum (jestli je to pravda) by ten motor nemel byt nejak v haji. Je temer jiste, ze to auto snad jen stalo, tak premyslel o necem, co by tim mohlo byt zpusobeno (koroze)... No nevim nevim... Hlava se vari, mozek hovadiny plodi a tobe to nepomaha...
motor
Takže i lambda je ok? Nefouká ti někde výfuk, tam kde nemá?
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
škyt.
To auto je dotažený z Dojčlandu vyrobeno 11.96.do autohausu 8.97 prodáno a uvedeno poprvé do provozu 3.98. Měl to 80 letý borec někde na dědině u Magdeburgu a ročně dělal kolem 5 000 km vše v servis. knížce.V 11.2004, před prodejem, dělali němci výměny svíček, olejů, řemeny atd. ne podle km ale kvůli stáří.Když to viděli v Autostylu řekli, vše jak nové mělo 33 000km při výměně gum na zimu kotouče a vše jako nové, byli jsme pod autem žádná koroze nikde nic vše origoš. Jenom ta spotřeba !!!! Itálii s klímou jsem v létě jel kolem 7,6 l. Možná by pomohlo odpojit baterku a "naformovat" ECU jak je uvedeno ve kterémsi příspěvku. Ten borec co to dovezl v prosinci 2004 tam dával novou baterku, možná to něco s ECU udělalo. Určitě to bylo odpojené víc jak 20 sekund.A pak to možná vohulil aby vyjel z garáže byla zima auto studené kdoví ? Jezdím na V Power 95 Shell a zdá se mi, že to žere až o 0,8 l/na 100 míň, než na normální 95 zejména od MAKRA je to možné ? Jó ta lambda je prý také OK a výfuk nikde neduje !
Tak Autostylakum verim, takze fajn.
To odpojeni baterky ti nepomuze, ale taky to nicemu neublizi.
Kdyby bylo neco s lambdou, bude svitit "check engine" - znam mooc dobre.
Co vaha vzduchu? Casto se kazi... - toto je jen napad
EDIT: AUTOSTYLU UZ NEVERIM ANI NOS MEZI OCIMA
To odpojeni baterky ti nepomuze, ale taky to nicemu neublizi.
Kdyby bylo neco s lambdou, bude svitit "check engine" - znam mooc dobre.
Co vaha vzduchu? Casto se kazi... - toto je jen napad
EDIT: AUTOSTYLU UZ NEVERIM ANI NOS MEZI OCIMA
Naposledy upravil(a) Felotron dne 04 lis 2006, 23:22, celkem upraveno 1 x.
Váha
Já váhu u své 1,6 nemám, švagr taky ne a to má pozdější model. Takže u J2 asi není.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: Váha
Pro Rade622,prosím Tě,Měl bych otázku,jestli Ty nemáš váhu,tak bys tam měl mít,servomotor volnoběhu???Ne!Protože v tom případě by to mohlo dělat právě to škubání Brunovi,moc pustí benzínu a moc vzduchu a pak torade622 píše:Já váhu u své 1,6 nemám, švagr taky ne a to má pozdější model. Takže u J2 asi není.
Rade622
prostě šlehne!!Ale podle Mě vaše motory ho nejspíž budou mít!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Vahu vzduchu jsem mel 5 meiscu odpojenou kvuli sport. filtru, zralo to jako tank, ted se tam dal klasickej airbox a zere to normos...treba mas v haji vahu, to je mozny...s tou spotrebou po meste jsme na tom ovsem stejne...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Váha
Nemám servomotor, mám obtokový ventil vzduchu. U klapky je jen snímání polohy. Ale podívám se. Zatím jsem to neřešil, podle testu v salonu je vše OK a tak to neškrábu.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.