LPG Accent 96

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
matiss
Příspěvky: 7
Registrován: 02 dub 2008, 14:48
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

LPG Accent 96

Příspěvek od matiss »

Nazdar,
s najvacsou pravdepodobnostou sa tu tazka , ktora ma zaujima uz preberala, ale ja som sa k nicomu nedopatral pomocou vyhladavania.. :(

Takze, bol by som rad ak by mi vedel niekto poradit s LPG splynovacom do Accentu 96, montaz kde? za kolko? pripadne referencie?
uplne njalepsie slovensko resp Bratislava a okolie, ale aj inde v SR a CR.

Diky moc krat :)
Reklama
 

super.soso
**
Příspěvky: 278
Registrován: 27 čer 2007, 14:10
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od super.soso »

Tiez som nad tym rozmyslal len prvotna investicia bola okolo 50 000sk. Ta suma hovori za vsetko.
matiss
Příspěvky: 7
Registrován: 02 dub 2008, 14:48
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matiss »

no to je prilis, kde si zistoval ceny? dake pouzite zariadenie sa neoplati? ja som niekde videl ponuky na nove okolo 30 000 co je tiez vela podla mojich predstav
accent rulez !! ;)
Gardovič
**
Příspěvky: 177
Registrován: 15 led 2006, 17:48
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gardovič »

Loni kdyz jsem se o to zajimal, tak cena sekvencniho vstrikovani vcetne montaze je cca 28-33 tis. Kc. Klasicke a levne vstrikovani do sani je prakticky nepouzitelne, protoze accent ma plastove saci potrubi. A dalsi otazka je zda se to do takoveho auta oplati, protoze cena preastavby je obvykle drazsi nez zustatkova hodnota auta.
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Uživatelský avatar
tomexion
*
Příspěvky: 54
Registrován: 25 srp 2006, 20:37
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

lpg

Příspěvek od tomexion »

ja mam 1.5 16V 73KW rv.97 s prestavbou na LPG (BRC system se zplynovacem tj. IMHO ne-sekvencni) a toroidni nadrzi..

prestavba pred 2 lety za 30KKc - Wapos, Plzen (trochu z ruky :wink: )

z praxe:
- nema to rado zimu - delsi doba zahrati;
- kdyz dochazi plyn (sviti kontrolka) neni radno predjizdet - muze nastat decelrace z duvodu nedostatku/nizkeho tlaku LPG..
- nizsi akcelrace, ale na bezne cestovni rychlosti 140 - 150 jsem nic nezaznamenal (denni jizda do prace a zpet 140km)
Accent 1,5 16V 73KW rv.97
super.soso
**
Příspěvky: 278
Registrován: 27 čer 2007, 14:10
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od super.soso »

Myslim si ze ceny nesli vobec dole z pred dvoch rokov. Teraz je velky dopyt po plyne do auta, vela ludi si to nechava montovat do fabii a favoritov. Moj stryko ma Seat Inca 1.4 MPI nechal si prerobyt auto na plyn lebo najazdy rocne okolo 50 000km, sa mu rychlo investicia vratila. Ma tam namontovany rok pouzivany splynovac. Vravel ze to nieje az take super ako to spociatku vyzeralo. Auto vraj horsie staruje, v zime jr to este horsie, az na 3pokus nastaruje. Spotreba je super zvysila sa o 1liter na 100km. Autu trva trosku dlhsie aby slo za plynom. Kazde MPI ma oneskorenie ale toto je ako keby "dvojite". Ako pisal pan predomnov ked je v nadrzi malo plynu s auto radsej neobiehat lebo sa moze clovek dostat to peknej slamastiky. V Pezinku je jedna dobra firma na splynovace www.autoplyn.sk maju aj vlastnu pumpu. Treba tam zavolat a poinformovat sa. Ja osobne som prestal o plyne uvazovat. Keby som mal stary favorit alebo feliciu tak by som otom uvazoval.
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“