Spotreba 1,5 CRDi vs palubný PC

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

vcera som tankoval - podaril sa mi moj osobny rekord - odjazdit celu nadrz pod 4,5 litra - konkretne 918 km s priemerom 4,46 litra (podla PP bolo 4,8 litra)

z 918 km bolo cca 400 km dialnic (ryclost 120 km/h plynule, zriedkavo na 140 pri predbiehani) a cca 50 km Brno... zvysok boli cesty 1 triedy, cca 1/3 km bola absolvovana s pustenou klimatizaciou, dvaja ludia a batozina vo vacine pripadov... dufal som ze pokorim 1000km na nadrz, ale nevyslo to (siel som do regionu kde moc nepoznam pumpy)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Reklama
 

Uživatelský avatar
_miv_
**
Příspěvky: 318
Registrován: 03 kvě 2008, 13:02
Bydliště: BB - SK

gratulacia

Příspěvek od _miv_ »

tak gratulujem... vellmi slusna spotreba... zrejme svoje spravili okresky... ak sa nemylim na nich si zjazdil cca 470 km... tam predpoklad ze davs tak cca 90km/h. cize teoreticky keby si jazdil len po cestach prvej triedy a okreskami cca 90km/h pohol by si pokorit 4l na 100km :)
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: gratulacia

Příspěvek od Mexican »

_miv_ píše:tak gratulujem... vellmi slusna spotreba... zrejme svoje spravili okresky... ak sa nemylim na nich si zjazdil cca 470 km... tam predpoklad ze davs tak cca 90km/h. cize teoreticky keby si jazdil len po cestach prvej triedy a okreskami cca 90km/h pohol by si pokorit 4l na 100km :)
na okreskach jazdievam vacsinou na 2050 otackach a 5. stupni - co je 100 km/h tacho a cca 93-95 km/h podla GPS.. rychlejsie sa mi jazdit neoplati (casova uspora je zanedbatelna)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
peaty
**
Příspěvky: 285
Registrován: 04 led 2007, 17:19
Bydliště: Stará Turá

Příspěvek od peaty »

Hm, pekne Mexican, velmi pekne... Mne by sa taka spotreba pri takych rychlostiach dosahovala velmi tazko, priam je to az nemozne. Sam to nechapem...
Obrázek
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
Obrázek
Uživatelský avatar
peaty
**
Příspěvky: 285
Registrován: 04 led 2007, 17:19
Bydliště: Stará Turá

Příspěvek od peaty »

Mne sa ten palubak zacina nejako blaznit. Teraz odchylka v priemernej spotrebe bola cca 0,6 l/100km (nastastie palubak pridal, realita bola nizsia), co sa mi zda uz dost. Ako je to mozne? Ved tu by nemal byt dovod na taku odchylku...
Neda sa to reklamovat?
Obrázek
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
Obrázek
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

paeta jezdíš úsporně? podle mě by mexican jezdil za 4.5L i svojim autem :-) jinak tech 4.46.. ja mam taky docela malou spotřebu jen nevydžím jezdit tech 900km pomalu
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

David C3 píše:paeta jezdíš úsporně? podle mě by mexican jezdil za 4.5L i svojim autem :-) jinak tech 4.46.. ja mam taky docela malou spotřebu jen nevydžím jezdit tech 900km pomalu
ale ja vazne nejazdim pomaly :-) na tych 900 km tam mam 2-3 horske priesmiky, nejakych 100-150 mesto a zvysok cesty prvej triedy... a tam drzim rychlost 85 az 105 (podla tacho) - viac to vacsinou nie je mozne, pri predbiehani 120-130 a potom znovu navrat na 105
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Jezdím na 90% stejným způsobem jako mexican a spotřeba se mi ustálila na 5,0 - 5,3 a nemůžu to za boha srazit pod 5,0 :twisted:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

ZdeněkSvoboda píše:Jezdím na 90% stejným způsobem jako mexican a spotřeba se mi ustálila na 5,0 - 5,3 a nemůžu to za boha srazit pod 5,0 :twisted:
to pride.. sak mas zatial malo km, mne to padlo po 10000km.. a vlastne, este stale poctivo do toho lejem aditiva STP (to ale moc na spotrebu vplyv nema)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
EB trupo
**
Příspěvky: 142
Registrován: 26 čer 2008, 21:08
Bydliště: poprad

Příspěvek od EB trupo »

Mexican píše:
ZdeněkSvoboda píše:Jezdím na 90% stejným způsobem jako mexican a spotřeba se mi ustálila na 5,0 - 5,3 a nemůžu to za boha srazit pod 5,0 :twisted:
to pride.. sak mas zatial malo km, mne to padlo po 10000km.. a vlastne, este stale poctivo do toho lejem aditiva STP (to ale moc na spotrebu vplyv nema)
Mam na teba prosbu Mexican, nemas nejaky link na e-shop na tie aditiva STP. Najdem cokolvek na nete, len to co chcem, tam nejako neskoci, dik :wink:
Accent 1,5CRDi VGT 6/2008 Elegance EB, 205/45 R16 Firestone SZ90
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

EB trupo píše:
Mexican píše:
ZdeněkSvoboda píše:Jezdím na 90% stejným způsobem jako mexican a spotřeba se mi ustálila na 5,0 - 5,3 a nemůžu to za boha srazit pod 5,0 :twisted:
to pride.. sak mas zatial malo km, mne to padlo po 10000km.. a vlastne, este stale poctivo do toho lejem aditiva STP (to ale moc na spotrebu vplyv nema)
Mam na teba prosbu Mexican, nemas nejaky link na e-shop na tie aditiva STP. Najdem cokolvek na nete, len to co chcem, tam nejako neskoci, dik :wink:
eshopy nebrat.. neoplati sa to.. rovnaka cena je napr v Globuse alebo na slovensku v sieti Forstinger.. viacero ludi tu pouziva aditiva VIF a Castrol TDA... ja som si zvykol na STP Diesel Treatment with Antigel

prejdi si eventuelne aj tento test: www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
DanyII
**
Příspěvky: 148
Registrován: 11 črc 2006, 07:32

Příspěvek od DanyII »

Mexican, kedze si urcite ten test cital, aky mas dovod pouzivat aditivum STP? Nedeklaruje sa zlepsenie mazivosti co je najdolezitejsia vlastnost aditiva, cena na liter 8 nasobna oproti VIF asi pri sustavnom pouzivani...
Hyundai Accent 1.5 CRDI CB elegance
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

DanyII píše:Mexican, kedze si urcite ten test cital, aky mas dovod pouzivat aditivum STP? Nedeklaruje sa zlepsenie mazivosti co je najdolezitejsia vlastnost aditiva, cena na liter 8 nasobna oproti VIF asi pri sustavnom pouzivani...
v prvom rade je to dobra skusenost so znackou STP - pouzival som to v Dodge Neon ktory mal 160 000mil a viditelne to pomohlo. A odpoved preco?

- vyhodne balenie (vylejem to cele, nemusim to tahat so sebou a merat kolko, co, kde, ako)
- vzdy tankujem doplna a pridavam to kazde druhe tankovanie - tak ako je napisane na etikete (teda naklady su ine ako v teste)
- podla testu to zvysuje cetanove cislo, zabranuje korozii a potlacuje penivost
-placebo efekt :-D motor bezi makksie a slusne startuje
-nizsia spotreba

nikomu to nevnucujem, kazdy nech si pouziva co chce :-D
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
DanyII
**
Příspěvky: 148
Registrován: 11 črc 2006, 07:32

Příspěvek od DanyII »

Neviem aky si mal v neone motor, ale predpokladam ze to bol benzin dvojliter... a keby to aj bol diesel, tak urcite nemal novy typ vsterkovacov nachylnych na kvalitu nafty a pravdepodobne by vydrzal aj pol miliona kilometrov bez aditiv
STP zvysuje cetanove cislo najmenej z testovanych a to este iba vtedy ked ho prilejes, kdze ho nelejes stale, penivost neznizuje, koroziu... tazko povedat ked sa nepouziva pri kazdom tankovani. VIF sa pouziva rovnako dobre, tiez musis otvorit flasku a naliat... a v kufri je miesta dost. Ale to je iba moj nazor, kazdy nech si z toho zoberie co chce.
Hyundai Accent 1.5 CRDI CB elegance
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

Také používám VIF a myslím že to dávkování přes odměrku není až tak problematické......teď jde hlavně o to, aby to pomáhalo tak jak o tom píšou :)
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“