Spotreba 1,5 CRDi vs palubný PC
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
vcera som tankoval - podaril sa mi moj osobny rekord - odjazdit celu nadrz pod 4,5 litra - konkretne 918 km s priemerom 4,46 litra (podla PP bolo 4,8 litra)
z 918 km bolo cca 400 km dialnic (ryclost 120 km/h plynule, zriedkavo na 140 pri predbiehani) a cca 50 km Brno... zvysok boli cesty 1 triedy, cca 1/3 km bola absolvovana s pustenou klimatizaciou, dvaja ludia a batozina vo vacine pripadov... dufal som ze pokorim 1000km na nadrz, ale nevyslo to (siel som do regionu kde moc nepoznam pumpy)
z 918 km bolo cca 400 km dialnic (ryclost 120 km/h plynule, zriedkavo na 140 pri predbiehani) a cca 50 km Brno... zvysok boli cesty 1 triedy, cca 1/3 km bola absolvovana s pustenou klimatizaciou, dvaja ludia a batozina vo vacine pripadov... dufal som ze pokorim 1000km na nadrz, ale nevyslo to (siel som do regionu kde moc nepoznam pumpy)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
gratulacia
tak gratulujem... vellmi slusna spotreba... zrejme svoje spravili okresky... ak sa nemylim na nich si zjazdil cca 470 km... tam predpoklad ze davs tak cca 90km/h. cize teoreticky keby si jazdil len po cestach prvej triedy a okreskami cca 90km/h pohol by si pokorit 4l na 100km
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: gratulacia
na okreskach jazdievam vacsinou na 2050 otackach a 5. stupni - co je 100 km/h tacho a cca 93-95 km/h podla GPS.. rychlejsie sa mi jazdit neoplati (casova uspora je zanedbatelna)_miv_ píše:tak gratulujem... vellmi slusna spotreba... zrejme svoje spravili okresky... ak sa nemylim na nich si zjazdil cca 470 km... tam predpoklad ze davs tak cca 90km/h. cize teoreticky keby si jazdil len po cestach prvej triedy a okreskami cca 90km/h pohol by si pokorit 4l na 100km
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
paeta jezdíš úsporně? podle mě by mexican jezdil za 4.5L i svojim autem jinak tech 4.46.. ja mam taky docela malou spotřebu jen nevydžím jezdit tech 900km pomalu
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ale ja vazne nejazdim pomaly na tych 900 km tam mam 2-3 horske priesmiky, nejakych 100-150 mesto a zvysok cesty prvej triedy... a tam drzim rychlost 85 az 105 (podla tacho) - viac to vacsinou nie je mozne, pri predbiehani 120-130 a potom znovu navrat na 105David C3 píše:paeta jezdíš úsporně? podle mě by mexican jezdil za 4.5L i svojim autem jinak tech 4.46.. ja mam taky docela malou spotřebu jen nevydžím jezdit tech 900km pomalu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Jezdím na 90% stejným způsobem jako mexican a spotřeba se mi ustálila na 5,0 - 5,3 a nemůžu to za boha srazit pod 5,0
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
to pride.. sak mas zatial malo km, mne to padlo po 10000km.. a vlastne, este stale poctivo do toho lejem aditiva STP (to ale moc na spotrebu vplyv nema)ZdeněkSvoboda píše:Jezdím na 90% stejným způsobem jako mexican a spotřeba se mi ustálila na 5,0 - 5,3 a nemůžu to za boha srazit pod 5,0
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Mam na teba prosbu Mexican, nemas nejaky link na e-shop na tie aditiva STP. Najdem cokolvek na nete, len to co chcem, tam nejako neskoci, dikMexican píše:to pride.. sak mas zatial malo km, mne to padlo po 10000km.. a vlastne, este stale poctivo do toho lejem aditiva STP (to ale moc na spotrebu vplyv nema)ZdeněkSvoboda píše:Jezdím na 90% stejným způsobem jako mexican a spotřeba se mi ustálila na 5,0 - 5,3 a nemůžu to za boha srazit pod 5,0
Accent 1,5CRDi VGT 6/2008 Elegance EB, 205/45 R16 Firestone SZ90
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
eshopy nebrat.. neoplati sa to.. rovnaka cena je napr v Globuse alebo na slovensku v sieti Forstinger.. viacero ludi tu pouziva aditiva VIF a Castrol TDA... ja som si zvykol na STP Diesel Treatment with AntigelEB trupo píše:Mam na teba prosbu Mexican, nemas nejaky link na e-shop na tie aditiva STP. Najdem cokolvek na nete, len to co chcem, tam nejako neskoci, dikMexican píše:to pride.. sak mas zatial malo km, mne to padlo po 10000km.. a vlastne, este stale poctivo do toho lejem aditiva STP (to ale moc na spotrebu vplyv nema)ZdeněkSvoboda píše:Jezdím na 90% stejným způsobem jako mexican a spotřeba se mi ustálila na 5,0 - 5,3 a nemůžu to za boha srazit pod 5,0
prejdi si eventuelne aj tento test: www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Mexican, kedze si urcite ten test cital, aky mas dovod pouzivat aditivum STP? Nedeklaruje sa zlepsenie mazivosti co je najdolezitejsia vlastnost aditiva, cena na liter 8 nasobna oproti VIF asi pri sustavnom pouzivani...
Hyundai Accent 1.5 CRDI CB elegance
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
v prvom rade je to dobra skusenost so znackou STP - pouzival som to v Dodge Neon ktory mal 160 000mil a viditelne to pomohlo. A odpoved preco?DanyII píše:Mexican, kedze si urcite ten test cital, aky mas dovod pouzivat aditivum STP? Nedeklaruje sa zlepsenie mazivosti co je najdolezitejsia vlastnost aditiva, cena na liter 8 nasobna oproti VIF asi pri sustavnom pouzivani...
- vyhodne balenie (vylejem to cele, nemusim to tahat so sebou a merat kolko, co, kde, ako)
- vzdy tankujem doplna a pridavam to kazde druhe tankovanie - tak ako je napisane na etikete (teda naklady su ine ako v teste)
- podla testu to zvysuje cetanove cislo, zabranuje korozii a potlacuje penivost
-placebo efekt motor bezi makksie a slusne startuje
-nizsia spotreba
nikomu to nevnucujem, kazdy nech si pouziva co chce
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Neviem aky si mal v neone motor, ale predpokladam ze to bol benzin dvojliter... a keby to aj bol diesel, tak urcite nemal novy typ vsterkovacov nachylnych na kvalitu nafty a pravdepodobne by vydrzal aj pol miliona kilometrov bez aditiv
STP zvysuje cetanove cislo najmenej z testovanych a to este iba vtedy ked ho prilejes, kdze ho nelejes stale, penivost neznizuje, koroziu... tazko povedat ked sa nepouziva pri kazdom tankovani. VIF sa pouziva rovnako dobre, tiez musis otvorit flasku a naliat... a v kufri je miesta dost. Ale to je iba moj nazor, kazdy nech si z toho zoberie co chce.
STP zvysuje cetanove cislo najmenej z testovanych a to este iba vtedy ked ho prilejes, kdze ho nelejes stale, penivost neznizuje, koroziu... tazko povedat ked sa nepouziva pri kazdom tankovani. VIF sa pouziva rovnako dobre, tiez musis otvorit flasku a naliat... a v kufri je miesta dost. Ale to je iba moj nazor, kazdy nech si z toho zoberie co chce.
Hyundai Accent 1.5 CRDI CB elegance
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16