D.
Matmar píše:To už jsou spíš teorie a subjektivní dojmy.........vem si, že když pustíš stolní ventilátor tak se ti taky zdá že se s otáčkama zvyšuje i chlad........i když nasává pořád stejnou teplotu vzduchu. Moc jsem nepochopil podle mě nesmyslnou funkci automatickýho sepnutí klimy po startu v pravých krajních polohách směru foukání. Za prvé je při startu zbytečně rasovanej motor další zátěží (on ten tříválec CRDi ani tak nestaruje zrovna ukázkově ) a v létě je stejně potřeba auto nejdřív vyvětrat. V zimě se klimu kolikrát ani nepovede zapnout protože má nastavenou pojistku kolem 0 stupňů aby nezamrzl výparník. Takže smysl to má podle mě jen na podzim když prší a vlezu do auta ......a i tak je lepší nastartovat a pak teprve klimu zapnout ručně. Nehledě na to, že ve městě klima stejně moc smysl nemá....alespoň s ohledem na auto. Spoustu času je živená otáčkama volnoběhu a měla by se X km před koncem jízdy vypnout a vysušit. Když se to nedodržuje, je s ní pak takovej smrdolín jako mám já po bejvalým majiteli Bohužel co jsem se ptal, tak vyčistit okruh ventilace pořádně bez celýho rozebrání nejde, ty přípravky jsou na chvíli. Nejenže je to pak smráděk, ale dejchat nějakou vylouhovanou plíseň není zrovna ani zdravýrastos píše:Pripustam. Potom to ale zrejme znamena, ze kompresor odzaciatku ide dost silno, kedze aj ked sa ventilator prida naplno, stiha to tlacit rovnako studeny vzduch...
Zkuste jestli nebude někomu fungovat postup na vypnutí automatickýho startu klimy při ofuku oken, kterej funguje na accentech (Téma New Accent). U mýho dědulína bez úspěchu