ložiska alternátoru
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- jfreedom25
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 bře 2008, 20:36
- Bydliště: Mariánské Lázně
ložiska alternátoru
ještě jednou zdravím, nevíte prosím někdo jaké jsou rozměry a typy ložisek v alternátoru na J1, 1,8 Díky. Ať ho nemusím dvakrát dávat ven a rozebírat. Je to originál a nikde jsem to nenašel
LANTRA 1,8 GT 16V, r.v.93, 93kW
OPEL OMEGA CARAVAN 2,0 AUTOMAT - dosloužil
OPEL OMEGA CARAVAN 2,0 AUTOMAT - dosloužil
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
no tak obracet se na servis mi připadá zbytečný luxus. Já bych to rozebral a na ložiska bych se podíval - budou to mít napsáno na vnějším kroužku na boku, anebo si ho přeměřím a dohledám přesný typ v katalogu podle druhu ložiska. Pro mě to je teda banalita, protože se pořád pohybuju mezi ložisky a katalogů mám plnou polici, ale chápu, že pro jiného to může být problém.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
Altík bude uložený v úplně normálních kuličkových nejspíše zapouzdřených ložiscích, které seženu v každém krámě s ložiskama (viz minulý příspěvek od toho bobíka co uvedl ty typy 6202 a 6303)tatulda píše:Jestli ti můžu radit,tak po číslech nepátrej,protože je stejně budeš těžko zhánět.Raději zajdi do autorizovaného servisu a tam si je objednej.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
Tím,že ho seženeš v každým krámě bych si právě nebyl až tak jist,dělal jsem altík na J2 v lednu a v ADOZu(specialista na ložiska,pouzdra atd.)se marně pokoušeli to přední sehnat.Nakonec jsme to řešili větším vnitřním průměrem a soustružník nám dělal pouzdro.Přál bych ti,aby jsi měl více štěstí a povedlo se ti ho dehnat.
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
ADOZ znám, ale spíše se na tebe vybodli, protože shánět někde po jednom od každého typu (průměr díry 10 resp 15 mm - ložiska za pár korun), objednávat to z velkoskladu a mít na marži pár korun - to se fakt neoplatí. Kdybys objednal 100 ks od každého - to bys viděl, že to není vůbec problém. Pro příště - jako distributora SKF ti spíše doporučuji DAVAZ. Mají s nima asi nejlepší vztahy, protože i když něco poptávám přímo u SKF, tak to směřují všechno na ně. Většinou ale sháníme různé speciály a zase nejpružněji reagují PUMA MB, kteří teda prodávají všechny možné výrobce ložisek, ale obvykle dokázali sehnat i to, co autorizovaní distributoři jak SKF, tak FAGu nebo Timkenu nezvládli. A to nemluvím o pro nás trochu exotických výrobcích jako KOYO, SNFA, NTN, Fafnir nebo GAMET.tatulda píše:Tím,že ho seženeš v každým krámě bych si právě nebyl až tak jist,dělal jsem altík na J2 v lednu a v ADOZu(specialista na ložiska,pouzdra atd.)se marně pokoušeli to přední sehnat.Nakonec jsme to řešili větším vnitřním průměrem a soustružník nám dělal pouzdro.Přál bych ti,aby jsi měl více štěstí a povedlo se ti ho dehnat.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
tatulda: to ložisko se dá sehnat úplně běžně jen podle rozměrů. Stejně koupit ložiska do kol To že tobě ho nesehnali se divím pač tvoje Ela má stejnej altík jako moje coupe a já měl v předchozím alternátoru ložiska zakoupená u chlapa co je prodává. Jen jsem mu ho změřil a podle katalogu mi ho našel (cca do 5ti minut) a za dalších 5 minut jsem si ho nesl domů pač ho měl skladem
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
Ložiska byla na Lantru J2,zadní ložisko u kotvy jsem sehnal v pohodě,ale to přední byl problém.Jak jsem psal-řešili jsme to větším vnitřním průměrem a pouzdro,ale bylo to nakonec prd platné,protože při tom odešel regulátor i rotor.Nakonec pomohl pan Donát-alt za slušnou cenu.Jo a Ela-ta chodí jak hodiny,na ní jsem zatím neměl problém.
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
tatulda: tak Lantra J2 má také stejný alternátor jako ela a coupe U Donata už nenakupuju. Ne že by měl šparné díly, ale kdysi když jsem měl lantru tak jsem párkrát něco scháněl a jeho přístup k lidem je hrozný. Má téměř vše to jo, ale člověk si musí vzít neurol než k němu jede
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94