Z 55 kW na 62 kW

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Árčí
Příspěvky: 7
Registrován: 05 srp 2008, 19:03

Z 55 kW na 62 kW

Příspěvek od Árčí »

Tak Vás tady všechny zdravim. Koupil jsem Accenta r.v. 2000 55 kW. Pročítal sem tak nějak celé forum a hledal informaci ohledně "odškrcení" výkonu. U Lanter je mezi škrtící klapku a airbox vložen restriktor s menší dírou omezující průtok vzduchu. Dle příspěvků uživatelů těchto vozů to po odstranění lépe jelo. Na fotkách z bazarů tam ta redukce je skutečně vidět. U vozů Accent to má být prý také, a některé vozy tam tu redukci také mají. Co sem tak koukal na fotky, tak to mají akorát vozy do r.v. 99. Od roku 2000 sem nenašel jedinou fotku motoru auta s výkonem 55 kW, které by podobnou redukci mělo. Já sám na voze žádné zůžení nikde nemám. Od filtru je stejný průměr až do airboxu. Tímto bych poprosil, zda má někdo nějakou zkušenost s odškrcením Accenta r.v. 00 a výš. :?
Díky.
Reklama
 

Karlosy
*
Příspěvky: 63
Registrován: 16 čer 2008, 19:10
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Karlosy »

jojo zajíavé téma, taky mam v technicaku 55kW a taky tam nemam zadny suzeny sani (ale mam auto z 97. roku). Auto je z nemecka a v CR to vlastnily samy baby (tzn. nechcu urazit v zadnem pripade, ale myslim, ze 9 z 10ti zenskych se po vykonu rozhodne nezene :D ) Tak nevim kolik to ma realne vykon no, ono je mozny, ze to treba i tech 62kW, to by se v tom musel projet nekdo kdo ma taky accenta, ja muzu srovnavat akorad s feldou co ma 50kW a to se mi tadnej narust vykonu, kterej bych poznal, ani moc nezda :)
Hyundai i40, 2012 Premium
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Engineer »

Ja som sa na to pozeral... Nemam tam absolutne ziadny medzikus... v TP 61kW dovoz z holandska (Nizozemsko)....
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
vaisman
**
Příspěvky: 121
Registrován: 25 dub 2007, 16:10
Bydliště: Brno-Lišeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaisman »

Engineer píše:Ja som sa na to pozeral... Nemam tam absolutne ziadny medzikus... v TP 61kW dovoz z holandska (Nizozemsko)....
Mám takový názor že výkon u aut novějšího data to bude řešeno nastavením softwéru řídící jednotky.
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
Uživatelský avatar
myhead
***
Příspěvky: 670
Registrován: 05 čer 2008, 04:45
Bydliště: Sedlce (je to kousek od ČB)

Příspěvek od myhead »

he he když už jsme u tich KW, chci se jenom zeptat jak se to dá předělat z 55KW na 62KW u accenta 3dv. 1.4 1997, ptám se tady abych zbytečně nezakládal nový forum...děkuju za odpovědi.
Árčí
Příspěvky: 7
Registrován: 05 srp 2008, 19:03

Příspěvek od Árčí »

U auta tohoto roku výroby 97", by to mělo skutečně jít pouhým vyndáním toho restriktoru. Pokud ho tam už nemáš, tak tě pravděpodobně někdo předběch. :)
U aut roku výroby 00" a výš, budu asi souhlasit s "vaismanem". Myslim, že mechanicky škrcený to už nebude. :cry:
Accent r.v. 2000 55kW GLS
Uživatelský avatar
myhead
***
Příspěvky: 670
Registrován: 05 čer 2008, 04:45
Bydliště: Sedlce (je to kousek od ČB)

Příspěvek od myhead »

árčí prosím tě a kde to tam přesně jé?a jak to vypadá? díkes moc.
Karlosy
*
Příspěvky: 63
Registrován: 16 čer 2008, 19:10
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Karlosy »

A už se našel nějaký exemplář accenta, kde ta škrtící destička byla nebo to je jen takový nějaký mítus z lantry? :lol:
Hyundai i40, 2012 Premium
Árčí
Příspěvky: 7
Registrován: 05 srp 2008, 19:03

Příspěvek od Árčí »

Já se to pokusím popsat na fotkách. Doufám že to z mého "odborného výkladu " :D pochopíš.
Tak nejprve fotka kde to už není:
http://im.sauto.cz/sauto_photos/1254/60 ... 901851.jpg
Zaměř se na černou "krabici" /snad to mohu nazvat airboxem/ s nápisem ECFI. K pravé straně té krabice je přišroubována čtyřmi šrouby škrtící klapka plynu. To je ta hliníková věc kam vede lanko plynu. Mezi tou klapkou a airboxem není vložen žádný mezikus.

Teď fotka kde to je:
http://im.sauto.cz/sauto_photos/4001/65 ... fc2089.jpg
Mezi airbox a škrtící klapku je vložen zmiňovaný restriktor.
Ještě jedna fotka kde to je, trochu detailněji:
http://im.sauto.cz/sauto_photos/4282/61 ... d2791e.jpg
Je to ten světlejší proužek mezi klapkou a airboxem. Odhadem asi 7mm široký.

Zde je odkaz na detailnější fofo toho restriktoru z Lantry:http://img17.imageshack.us/my.php?image=napis16no.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... cu15yt.jpg
http://img17.imageshack.us/my.php?image=napis16no.jpg

A ještě odkaz na forum, kde se řěšila Lantra:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... restriktor

Omluvám zda jsem něco popsal špatně. Nejsem automechanik.
Jinak se domnívám, že pokud to funguje u Lantry, tak by to mohlo fungovat i u Accenta. Bylo by dobré pokud to ze sání někdo vyndal, aby dal vědět jak se to chová.
Accent r.v. 2000 55kW GLS
Uživatelský avatar
myhead
***
Příspěvky: 670
Registrován: 05 čer 2008, 04:45
Bydliště: Sedlce (je to kousek od ČB)

Příspěvek od myhead »

cha cha tak už mě asi někdo předběhl protože to tam už nemáma nebo mě nikdo nepředběhl ale zas jak je teda možný že v technyčáku mám 55KW,když to teda je 62kw když to tam nemám.hm nevím ale není to tam.
Pavel_S
*
Příspěvky: 51
Registrován: 18 kvě 2008, 11:51

Příspěvek od Pavel_S »

Ja to tam taky nemam a auto mam od svagra ktery to urcite taky nevytahoval a tudiz to tam u meho ani vubec nebylo.
Árčí
Příspěvky: 7
Registrován: 05 srp 2008, 19:03

Příspěvek od Árčí »

V techničáku máš 55 kW proto, protože to uvedl výrobce při první registraci vozidla. Pokud už to tam nemáš, tak to holt asi někdo vyndal. Při další změně majitele to na technickej zkoumat nebudou, zda to má těch 55 kW. Já mam v techničáku motorky taky napsáno 25 kW, ale skutečnost je jiná. Legální to ale není.
Jinak neberte to jako hotovou věc s tim restriktorem. Je klidně možný že výrobce to řešil více způsoby. Jenom sem chtěl naznačit, že když to funguje u Lantry, tak by to mohlo fungovat i u Accenta. Že jsou vozy které ho mají a vozy které ho nemají je ale fakt.
Takže dokud se neozve člověk který vlastní vůz s restriktorem, který demontuje a popíše změnu, tak se asi nehnem. :?
Accent r.v. 2000 55kW GLS
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Příspěvek od Bruno »

Už to přece popsal Rade 622 a mám dojem, že tam psal, že se výkon zvedl a spotřeba snad prý šla dolů, prohledni si podrobně jeho příspěvek. Jinak ten restriktor od Radeho mám doma ale ještě jsem ho nanamontoval na svou Lantru, zatím jsem jen přiškrtil sání za krabicí airfiltru a zdá se mně, že to snížilo okamžitý výkon ale až nad 3500ot/min ale zato spotřeba mi klesla na prům. 6,7l/100km i se zaplou klímou. Takže já spíš jedu na úsporu paliva, než na výkon.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Árčí
Příspěvky: 7
Registrován: 05 srp 2008, 19:03

Příspěvek od Árčí »

Bruno píše:Už to přece popsal Rade 622 a mám dojem, že tam psal, že se výkon zvedl a spotřeba snad prý šla dolů, prohledni si podrobně jeho příspěvek. Jinak ten restriktor od Radeho mám doma ale ještě jsem ho nanamontoval na svou Lantru, zatím jsem jen přiškrtil sání za krabicí airfiltru a zdá se mně, že to snížilo okamžitý výkon ale až nad 3500ot/min ale zato spotřeba mi klesla na prům. 6,7l/100km i se zaplou klímou. Takže já spíš jedu na úsporu paliva, než na výkon.
Jasný. U Lantry už je to vyzkoušeno. Ale na Accentu sem se o tom tady nikde nedočet. Proto by to chtělo vyzkoušet přímo na Accentu.
Jinak sem uváděl i ten odkaz na Radeho 622, vyz. výš. :)
Accent r.v. 2000 55kW GLS
Uživatelský avatar
myhead
***
Příspěvky: 670
Registrován: 05 čer 2008, 04:45
Bydliště: Sedlce (je to kousek od ČB)

Příspěvek od myhead »

škoda no mohl jsem být první kdo by to vyzkoušel, ale když už to tam nemám :( . tet mě něco napadlo, zkusím se podívat u kolegy z práce jestli to tam bude mít, sice má 5dv. ale to je to samí. a zkusím ho ,když to tam bude mít, přemluvit aby jsme to vyndali a pak bych dal vědět...
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“