No nevím, zda bych tempomat využil. Jsem názoru, že jak jedeš po dálnici, tak je větší pravděpodobnost mikrospánku, protože máš ruce na volantu a o pedály se nemusíš starat. Myslím, že bych to ani nevyuzilCzechJoker píše:Při takhle malém nájezdu bych asi zvolil benzín. Dokonce i když najíždím podstatně více, moje současné úvahy o budoucím motoru jdou spíše benzínovým směrem.myŠka píše:Takže to snad taková pálka nebude.
Mám další dilema. Zda zvolit Benzín a nebo Diesel. Počítám, že za měsíc najezdím cca 600-800km.
U nafty je výhoda tempomat, ten k benzínu nedávají (ale asi by šel dodělat).
Zámek mám DefendLock a funguje na zpátečku a všechny liché rychlosti (prý je to vlastnost). Automatické zavírání oken doporučuji, byť ho nemám. Onehdy jsem nechal jedno okno omylem na chvilku otevřené.
Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
- geronimo_cz
- **
- Příspěvky: 179
- Registrován: 20 čer 2007, 12:52
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Darth Maul
- *
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 čer 2008, 12:19
- Bydliště: Praha 4
2myška: A najezdíš ty kilometry ve městě krátkými pojížďkami nebo mimo město? přítulka má 1.4 benzín a to je na pojížďky po Praze asi nejlepší. Mimo Prahu na výletech neštěstí nejezdí jako závodník, takže jí motor naprosto vyhovuje a navíc už tlačí celkovou spotřebu pod 7 litrů, což na skoro 100-koňový motor celkem ujde...
Hyundai Accent Elegance, 1,4i MPI DOHC, Ebony Black + béžový interiér, r.v. 05/2008
Ford Focus Kombi Celebration, 1,6 Duratec, Moondust Silver, r.v. 12/2008
Ford Focus Kombi Celebration, 1,6 Duratec, Moondust Silver, r.v. 12/2008
No budu prac. dny jezdit do práce FM-OV a zpátky. Cesta do OV je 14km. Takže za den tak 28km. 2 km jsou ve městě, a potom je to po dálnici. Někdy i cesty na SK. Ale jen velmi zřídka, Sedliště, Příbor a Kopřivnice.Darth Maul píše:2myška: A najezdíš ty kilometry ve městě krátkými pojížďkami nebo mimo město? přítulka má 1.4 benzín a to je na pojížďky po Praze asi nejlepší. Mimo Prahu na výletech neštěstí nejezdí jako závodník, takže jí motor naprosto vyhovuje a navíc už tlačí celkovou spotřebu pod 7 litrů, což na skoro 100-koňový motor celkem ujde...
Ja to poviem takto co sa motora tyka... Jazdil som na KIA Ceed 1,6 CRDi aj CVVT(disel, benzin).... Inac su to sesterske typy motoruv (takzvany typ U, benzin je typ Gama) pouzivane aj v Hyundai-och cize porovnatelne...
Jednoznacnu vyhodu do vykonu aj spotreby vidim u disla (najme krutiaci moment) - toto je vyhoda ak sa rad opries na akceleracny pedal... Druha vec je spolahlivost motora... Gama je mierne starsi motor a su na nom vychytane skoro vsetky muchy (korejci su na neho velmi hrdy)
Na dislovy (typ U) su sice tiez velmi hrdy, ale je to pomerne novy typ motora, na ktorom sa este nejaka ta chybicka krasi moze vyskitnut...
Ja osobne som si po dokladnom zvazeni kupil disel
Jednoznacnu vyhodu do vykonu aj spotreby vidim u disla (najme krutiaci moment) - toto je vyhoda ak sa rad opries na akceleracny pedal... Druha vec je spolahlivost motora... Gama je mierne starsi motor a su na nom vychytane skoro vsetky muchy (korejci su na neho velmi hrdy)
Na dislovy (typ U) su sice tiez velmi hrdy, ale je to pomerne novy typ motora, na ktorom sa este nejaka ta chybicka krasi moze vyskitnut...
Ja osobne som si po dokladnom zvazeni kupil disel
Hyundai Accent, 1.5 CRDi Elegance, Vine Red, 14" Rial Campo
Zajimavédisius píše:Ja to poviem takto co sa motora tyka... Jazdil som na KIA Ceed 1,6 CRDi aj CVVT(disel, benzin).... Inac su to sesterske typy motoruv (takzvany typ U, benzin je typ Gama) pouzivane aj v Hyundai-och cize porovnatelne...
Jednoznacnu vyhodu do vykonu aj spotreby vidim u disla (najme krutiaci moment) - toto je vyhoda ak sa rad opries na akceleracny pedal... Druha vec je spolahlivost motora... Gama je mierne starsi motor a su na nom vychytane skoro vsetky muchy (korejci su na neho velmi hrdy)
Na dislovy (typ U) su sice tiez velmi hrdy, ale je to pomerne novy typ motora, na ktorom sa este nejaka ta chybicka krasi moze vyskitnut...
Ja osobne som si po dokladnom zvazeni kupil disel
Teď jezdím v Škoda Felicii 1.9 Diesel. A už jsem si zvykl na Diesel. Ale nejsem pořád 100% rozhodnutý
Potom, co si tady psal, bych zvolil jednoznačně benzin. Myslim, že by Ti stačila i 1.4, která disponuje velice slušným výkonem i spotřebou. Na vzdálenosti, které budeš jezdit, ideální auto. To je samozřejmě jen můj názor, je to na Tobě
.....................................................
New Accent 1.6 CVVT celadon blue
.....................................................
New Accent 1.6 CVVT celadon blue
Já jezdím taky převážně krátké trasy, třeba jen do 15km...do práce, z práce atd...
Průměrnou spotřebu mám na 5,6l/100km - myslím že to při vzdálenostech co jezdím je tak akorát. (občas jezdím klidně, občas svižně a někdy i hodně svižně)...
Z mého pohledu jako zásadní nevýhodou dieselu při tomto používání je vytápění a vůbec tepelný výkon vozu v zimním období...
Z tohoto hlediska je benzín zlatej, ale jinak si na diesel ani při tomto používání nemohu stěžovat.
Průměrnou spotřebu mám na 5,6l/100km - myslím že to při vzdálenostech co jezdím je tak akorát. (občas jezdím klidně, občas svižně a někdy i hodně svižně)...
Z mého pohledu jako zásadní nevýhodou dieselu při tomto používání je vytápění a vůbec tepelný výkon vozu v zimním období...
Z tohoto hlediska je benzín zlatej, ale jinak si na diesel ani při tomto používání nemohu stěžovat.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Takže benziňáka, ju? Asi bych vzal tu 1.6. Je o cca 10.000kč dražší což tolik nevadí.Vilda píše:Potom, co si tady psal, bych zvolil jednoznačně benzin. Myslim, že by Ti stačila i 1.4, která disponuje velice slušným výkonem i spotřebou. Na vzdálenosti, které budeš jezdit, ideální auto. To je samozřejmě jen můj názor, je to na Tobě
.....................................................
New Accent 1.6 CVVT celadon blue
1.6 je výkonější, ale já na ni čekám už 5 měsíců a můžeš mi věřit, to je sakra dlouho A co se týče topení v zimně, u dýzla se pomaleji ohřívá motor.myŠka píše:Takže benziňáka, ju? Asi bych vzal tu 1.6. Je o cca 10.000kč dražší což tolik nevadí.Vilda píše:Potom, co si tady psal, bych zvolil jednoznačně benzin. Myslim, že by Ti stačila i 1.4, která disponuje velice slušným výkonem i spotřebou. Na vzdálenosti, které budeš jezdit, ideální auto. To je samozřejmě jen můj názor, je to na Tobě
.....................................................
New Accent 1.6 CVVT celadon blue
...........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue ( v září )
V zimě trvá mnohem déle dieselu než se zahřeje na provozní teplotu proti benzíňáku...myŠka píše:Nějak jsem této větě neporozuměl (vytápění a tepelný výkon)...tom píše: Z mého pohledu jako zásadní nevýhodou dieselu při tomto používání je vytápění a vůbec tepelný výkon vozu v zimním období...
Z tohoto hlediska je benzín zlatej ...
A pak když stojí auto na místě (třeba v koloně), jen běží na volnoběh a vytápí se interiér, tak není vyjímkou že provozní teplota motoru začne během chvilky dokonce klesat... osobně odzkoušeno (venkovní teplota -10°C)
Před tímto autem jsem jezdil víc než 5 let benzíňákem kombinovaným s LPG, ten se v zimě zahřál během max.5km, a pak jsem mohl topit jak jsem chtěl a teplotu motoru držel. To u dieselu nehrozí.
Ale já bych neměnil.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
a u kterého dealera sis to objednával? Se mi nechce věřit, že je to tak dlouho? A co takhle zkusit jiného prodejce?Vilda píše:1.6 je výkonější, ale já na ni čekám už 5 měsíců a můžeš mi věřit, to je sakra dlouho A co se týče topení v zimně, u dýzla se pomaleji ohřívá motor.myŠka píše:Takže benziňáka, ju? Asi bych vzal tu 1.6. Je o cca 10.000kč dražší což tolik nevadí.Vilda píše:Potom, co si tady psal, bych zvolil jednoznačně benzin. Myslim, že by Ti stačila i 1.4, která disponuje velice slušným výkonem i spotřebou. Na vzdálenosti, které budeš jezdit, ideální auto. To je samozřejmě jen můj názor, je to na Tobě
.....................................................
New Accent 1.6 CVVT celadon blue
...........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue ( v září )
Takže pokud tomu rozumím, tak na kratší ujeté vzdálenosti je lepší benzín. A ten diesel, když se jezdí kratší vzdálenosti, tak se ničí?tom píše:V zimě trvá mnohem déle dieselu než se zahřeje na provozní teplotu proti benzíňáku...myŠka píše:Nějak jsem této větě neporozuměl (vytápění a tepelný výkon)...tom píše: Z mého pohledu jako zásadní nevýhodou dieselu při tomto používání je vytápění a vůbec tepelný výkon vozu v zimním období...
Z tohoto hlediska je benzín zlatej ...
A pak když stojí auto na místě (třeba v koloně), jen běží na volnoběh a vytápí se interiér, tak není vyjímkou že provozní teplota motoru začne během chvilky dokonce klesat... osobně odzkoušeno (venkovní teplota -10°C)
Před tímto autem jsem jezdil víc než 5 let benzíňákem kombinovaným s LPG, ten se v zimě zahřál během max.5km, a pak jsem mohl topit jak jsem chtěl a teplotu motoru držel. To u dieselu nehrozí.
Ale já bych neměnil.