Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Opodál tu roste anketa, čímže jsme jezdili v době předakcentovské. Dovolím si otevřít svatokrádežné téma opačné, co bude, až tady Accent už nebude. Zase Hyundai? Větší, menší...?
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
- Reklama
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Ja čekám na Fabii II Combi 1.4 Tsi 7st DSG ... nebo nafta v automatu Tak zas po 5 letech.. jinak možna si další auto koupím v DE.
A nebo i30 CW v CRDi automat... (prostě combi v automatu)
A nebo i30 CW v CRDi automat... (prostě combi v automatu)
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Půjč si někdy DSG a uvidíš.. řazení rychlejší a spotřeba stejná možná lepší.. Myslím , že moderní automaty už jsou docela vychytané..
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Tak já mám v práci služební Mercedes ML 280 v automatu a souhlasím s Czech Jokerem, automat nebrat na dálniční jízdu je to pohoda. Sedmi stupňový automat s tempomatem - lázně , ale za chvíly se ti chce spát. A co se týče jízdy po okreskách a městě, je určitě lepší manual. V automatu je při předjíždění dlouhá prodleva a tak stejně používám Tip tronic, takže řadím růčo. A spotřeba je samozřejmě vyšší než u manuálu. Jinak po Accentovi, bych si ho klidně koupil ( v manuálu ) jen nevím, kde sebrat 1 700 000 Kč na jeho pořízení............
.........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
.........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
- Darth Maul
- *
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 čer 2008, 12:19
- Bydliště: Praha 4
Na moje Korea doporučení si kamarádka koupila KIA Magentis za 435 tisic, a protože se jedná o sourozence Sonaty, budu za 3-5 let uvažovat o jednom z nich za podobné peníze (třeba z Německa nové).
Nová Sonata přišla právě na trh a faceliftovaný Magentis je na cestě, takže tak za 3 roky by se zase mohly doprodávat...
Nová Sonata přišla právě na trh a faceliftovaný Magentis je na cestě, takže tak za 3 roky by se zase mohly doprodávat...
Hyundai Accent Elegance, 1,4i MPI DOHC, Ebony Black + béžový interiér, r.v. 05/2008
Ford Focus Kombi Celebration, 1,6 Duratec, Moondust Silver, r.v. 12/2008
Ford Focus Kombi Celebration, 1,6 Duratec, Moondust Silver, r.v. 12/2008
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Doufám (třeba), že časem změním názor, ale s Hyundai už asi příště spolupráci nenavážu
Jedině, že by se zlepšila kvalita...
Koupil jsem si nové auto s tím, že se o to nebudu muset starat atd, ale když vidím tu kvalitu laku, dílenské (prasecké) zpracování dílů, ať už to jsou plasty uvnitř, ale i "kobercové" pásky jako izolace káblů v motoru atd, prostě pokud nepůjde ještě hyundai s kvalitou nahoru, nevím nevím, zda zůstanu u značky. Moc se mi líbí (stejně jako Davidovi) i30 v kombíku (původně jsem chtěl kombi a asi si ho i příště koupím), ale to bude tak nejdříve za 4 - 5 let...uvidím. nechci však, aby to vypadalo, že na Accenta nadávám, motor je parádní, ale jsem momentálně nasranej kvůli tomu mizernému laku a taky proto, že mi začíná něco vrzat u dveří u řidiče a v palubovce.
Ahoj Zdeněk
Jedině, že by se zlepšila kvalita...
Koupil jsem si nové auto s tím, že se o to nebudu muset starat atd, ale když vidím tu kvalitu laku, dílenské (prasecké) zpracování dílů, ať už to jsou plasty uvnitř, ale i "kobercové" pásky jako izolace káblů v motoru atd, prostě pokud nepůjde ještě hyundai s kvalitou nahoru, nevím nevím, zda zůstanu u značky. Moc se mi líbí (stejně jako Davidovi) i30 v kombíku (původně jsem chtěl kombi a asi si ho i příště koupím), ale to bude tak nejdříve za 4 - 5 let...uvidím. nechci však, aby to vypadalo, že na Accenta nadávám, motor je parádní, ale jsem momentálně nasranej kvůli tomu mizernému laku a taky proto, že mi začíná něco vrzat u dveří u řidiče a v palubovce.
Ahoj Zdeněk
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Mimochodem, taky se někomu odchlipují (vzdalují či jak to napsat) ty dva plasty pod volantem u zapalování? Tohle znám z Favorita, tady jsem čekal vyšší úroveň zpracování.ZdeněkSvoboda píše:Doufám (třeba), že časem změním názor, ale s Hyundai už asi příště spolupráci nenavážu
Jedině, že by se zlepšila kvalita...
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Hmm, já se začínám obávat, že jsem koupil "lepší" feliciiCzechJoker píše:Mimochodem, taky se někomu odchlipují (vzdalují či jak to napsat) ty dva plasty pod volantem u zapalování? Tohle znám z Favorita, tady jsem čekal vyšší úroveň zpracování.ZdeněkSvoboda píše:Doufám (třeba), že časem změním názor, ale s Hyundai už asi příště spolupráci nenavážu
Jedině, že by se zlepšila kvalita...
Mám to tam taky odchlíplé, ale tam to nikdo nehledá, tak to zatím neřeším.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Chlapci, osobně si myslím, že si dneska nevyberete přečtěte si ostatní kluby, fóra a zjistíte, že to je všude stejný. Opel bylo německý auto a drnčela palubka, že jsem myslel, že se zblázním. Rozmontoval jsem ji celou, pazvuk odstranil a za chvíly drnčelo něco jinýho !! Motor vydával divný zvuky, nekvalitní rozvod. řemen, prostě pořád něco. A taky jsem začal prohlašovat, Opla nikdy !! Tak jsem koupil nový Twingo. Dva roky hádání se servisem o pískajícím spojk. ložisku, brzdách, skřípající palubce, neustále blikající kontrolce air bagů, špatný hlavní silentblok v motoru, při běžný manipulaci utržený lankovody k ovládání topení atd. Nakonec po záruce, jsem si všechny závady odstraňoval sám. A po dvou letech provozu s Renaultem, se mi Opel začal jevit, jako bezproblémový auto !! Táta má Ford Fussion a taky problémy s převodovkou, teče mu do kabiny při dešti, blbne klima, rezavějící karoserie ... takže si nemyslete, že u jiný značky se těmhle problémům vyhnete ....... a i sebekvalitnější lak se dá taky odřít a otřískat bezohlednýma řidičema Můj osobní názor je, že Accent se nijak neodlišuje od ostatních značek.
.....................................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
.....................................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Aniž bych chtěl porovnávat celkovou kvalitu výrobců, tak lak u Hyundaiů je katastrofa. U VW z roku 93 byl podstatně tvrdší. Když do něj praštil kámen, tak se vyštípnulo jen to místo po úderu. U hyundaie je lak měkký a na místě po úderu se loupe a loupe. Až se na nárazníku odfoukne místo o průměru nehtu. Vlastní zkušenost po čtyřletém užívání Elantry. A to ani nemluvím o síle použitého plechu. Když Vám řeknu, že jsem promáčknul střechu při použití elektrické leštičky, tak to mluví za hodně. A opravdu jsem na té leštičce neklečel A to se jednalo o Elantru v pořizovací hodnotě 540 000 5 let zpět. Při přepočítání hodnoty peněz na dnešní dobu to jsou téměř dva nové Accenty. Vloni jsem vyměnil Elu za Mitsubishi a zatím je vše O.K.
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
davam za pravdu.jandaxx píše:Aniž bych chtěl porovnávat celkovou kvalitu výrobců, tak lak u Hyundaiů je katastrofa. U VW z roku 93 byl podstatně tvrdší. Když do něj praštil kámen, tak se vyštípnulo jen to místo po úderu. U hyundaie je lak měkký a na místě po úderu se loupe a loupe. Až se na nárazníku odfoukne místo o průměru nehtu. Vlastní zkušenost po čtyřletém užívání Elantry. A to ani nemluvím o síle použitého plechu. Když Vám řeknu, že jsem promáčknul střechu při použití elektrické leštičky, tak to mluví za hodně. A opravdu jsem na té leštičce neklečel A to se jednalo o Elantru v pořizovací hodnotě 540 000 5 let zpět. Při přepočítání hodnoty peněz na dnešní dobu to jsou téměř dva nové Accenty. Vloni jsem vyměnil Elu za Mitsubishi a zatím je vše O.K.
na hyundai je lak naozaj katastrofalny. octavia ktora mala 3 roky bola v 100% stave a to mala 230K km.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black