Musi do CDRi VGT olej triedy API CH-4???

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Krtek II
*
Příspěvky: 80
Registrován: 02 lis 2007, 21:23

CH-4, B4

Příspěvek od Krtek II »

CITACE z internetu po použití vyhledavače:

CH-4 Současná
Zavedena v roce 1998. Pro vysoko-rychlostní čtyřdobé motory, u kterých je vyžadováno splnění výfukových emisních norem z roku 1998. CH-4 oleje mají speciální složení pro užití s palivem s hmotnostním obsahem síry do 0.5%. Může být použit místo CD, CE, CF-4 a CG-4 olejů.

CF Současná
Zavedena v roce 1994. Pro off-road motory s nepřímým vstřikováním a motory používající palivo s hmotnostním objemem síry nad 0.5%. Může být použit místo CD olejů.

A3, B3
Olej pro vysokou zátěž, možnost prodloužení intervalu výměny

B4
Jako B3 + možno použít pro dieselové motory s přímým vstřikováním
Naposledy upravil(a) Krtek II dne 26 led 2010, 20:32, celkem upraveno 1 x.
SOUČASTNOST Hyundai Matrix 1.6
MINULOST Hyundai Elantra 2.0 CRDi, r. v.: 2001
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: CH-4, B4

Příspěvek od Mexican »

Krtek II píše:CH-4 Současná
Zavedena v roce 1998. Pro vysoko-rychlostní čtyřdobé motory, u kterých je vyžadováno splnění výfukových emisních norem z roku 1998. CH-4 oleje mají speciální složení pro užití s palivem s hmotnostním obsahem síry do 0.5%. Může být použit místo CD, CE, CF-4 a CG-4 olejů.

CF Současná
Zavedena v roce 1994. Pro off-road motory s nepřímým vstřikováním a motory používající palivo s hmotnostním objemem síry nad 0.5%. Může být použit místo CD olejů.

A3, B3
Olej pro vysokou zátěž, možnost prodloužení intervalu výměny

B4
Jako B3 + možno použít pro dieselové motory s přímým vstřikováním
takze co z toho rozumiem je ze pre nase podmienky (ruska ropa ktora je sirnatejsia - vacsi podiel siry) je vhodnejsia americka norma CF. A ak porovname aj americku a europsku normu tak ma v tom hyundai asi poriadny hokej. Pise jednu normu ktora je pre motory bez priameho vstrekovania (CL) a B4 ktora je pre motory s priamym vstrekovanim

takze si dovolim zhrnut - u nas v europe sa drzat len europskej normy ACEA, dbat na plnu syntetiku a viskozitu podla potreby a stavu motora
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
kaartr
*
Příspěvky: 35
Registrován: 31 bře 2008, 20:00
Bydliště: praha

Příspěvek od kaartr »

Dovolím si nesouhlasit.Je úplně jedno jest li je syntetický nebo minerální, či smíšený, důležitá je jeho výkonost! Docela jasné pojednání.. http://www.autopress.cz/mazivarske-myty ... -syntetika
1.5CRDI (98kW)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

kaartr píše:Dovolím si nesouhlasit.Je úplně jedno jest li je syntetický nebo minerální, či smíšený, důležitá je jeho výkonost! Docela jasné pojednání.. http://www.autopress.cz/mazivarske-myty ... -syntetika
ok, tak sa tesim na to az uvidim mineralny olej pre turboduchadlom preplnovane motory (teda ACEA B4). Nemyslim pseudo synteticke oleje od kastrolu, myslim plnu syntetiku. mineralne oleje maju vacsinou viskozitu 15Wxx a to chcem vidiet niekoho kto si to da do turbomotora. Ludia, preboha premyslajte trochu a prestante citovat jeden zdroj dookola. Do moderneho commonrailu patri plna syntetika, ziadny mineralny olej specifikacie vyrobcu nesplni. Dajte si tam Bixxol, Shell, Total, Valvoline, Fuchs ale nech to je plna syntetika
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Odpovědět

Zpět na „MATRIX“