Sice v I30, ale i pro accent CRDi
https://www.hyundaiclub.net//viewtopic. ... highlight=
Kolísání otáček a kouř při studeném startu 1,5CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Kolísání otáček a kouř při studeném startu 1,5CRDi
Naposledy upravil(a) tom dne 12 srp 2008, 20:17, celkem upraveno 1 x.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- Reklama
Ahojte, niekedy minuly rok som mal na mojom novom accente obdobny problem, akurat z výfuku nedymilo ale otacky mi zacali poskakovat (maximalne 1-2 krat poskocilo niekedy az chcelo zdochnut) a to len pri studenom motore alebo ked dlhsie auto stalo.Mexican píše:26 000 km a ziadne kolisanie, ziadny tmavy ani sivy dym. Tak to snad vydrzi
Problem bol vtom ze mi v naftovom filtry klesala nafta, teda nedrzal tlak a centralna jednotka sa to snazi vyrovnavat dvihanim otacok. (chudobnejsia zmes)
Ked som natahal rucne pumpou naftu tak to prestalo robit. Od vtedy som to mal iba raz, ked som natahal opat naftu cez pumpu motor slapal bez problemov. (mal som tam zle upevnenu sponu bola tam netesnost a prepustala vzduch)
Pokial pred startovanim natahas rucne naftu cez pumpu, skus potom nastartovat ci budu tie iste problemy. Pokial nie problem je v tom super filtry s pumpou. niekde nieco nedrzi tlak ... trebars ta membranba ako to niekto spominal. Mozno sporia aj na tom.
ervin píše:Ahojte, niekedy minuly rok som mal na mojom novom accente obdobny problem, akurat z výfuku nedymilo ale otacky mi zacali poskakovat (maximalne 1-2 krat poskocilo niekedy az chcelo zdochnut) a to len pri studenom motore alebo ked dlhsie auto stalo.Mexican píše:26 000 km a ziadne kolisanie, ziadny tmavy ani sivy dym. Tak to snad vydrzi
Problem bol vtom ze mi v naftovom filtry klesala nafta, teda nedrzal tlak a centralna jednotka sa to snazi vyrovnavat dvihanim otacok. (chudobnejsia zmes)
Ked som natahal rucne pumpou naftu tak to prestalo robit. Od vtedy som to mal iba raz, ked som natahal opat naftu cez pumpu motor slapal bez problemov. (mal som tam zle upevnenu sponu bola tam netesnost a prepustala vzduch)
Pokial pred startovanim natahas rucne naftu cez pumpu, skus potom nastartovat ci budu tie iste problemy. Pokial nie problem je v tom super filtry s pumpou. niekde nieco nedrzi tlak ... trebars ta membranba ako to niekto spominal. Mozno sporia aj na tom.
Tak teď mi ještě napiš kde tu pumpu najdu a jak se pumpuje a já to ráno zkusím.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Pokial otvoris kapotu, a postavis sa pred auto, ta pumpa sa nachadza pravo vzadu v priestoroch pred vodicovým volantom, neda sa to prehliadnut. Je na nej taky cierny klobucik na ktory musis tlacit. Pokial to ide lahko pumpovat, teda lahko stlacat pravdepodovne straca tlak.tom píše:ervin píše:Ahojte, niekedy minuly rok som mal na mojom novom accente obdobny problem, akurat z výfuku nedymilo ale otacky mi zacali poskakovat (maximalne 1-2 krat poskocilo niekedy az chcelo zdochnut) a to len pri studenom motore alebo ked dlhsie auto stalo.Mexican píše:26 000 km a ziadne kolisanie, ziadny tmavy ani sivy dym. Tak to snad vydrzi
Problem bol vtom ze mi v naftovom filtry klesala nafta, teda nedrzal tlak a centralna jednotka sa to snazi vyrovnavat dvihanim otacok. (chudobnejsia zmes)
Ked som natahal rucne pumpou naftu tak to prestalo robit. Od vtedy som to mal iba raz, ked som natahal opat naftu cez pumpu motor slapal bez problemov. (mal som tam zle upevnenu sponu bola tam netesnost a prepustala vzduch)
Pokial pred startovanim natahas rucne naftu cez pumpu, skus potom nastartovat ci budu tie iste problemy. Pokial nie problem je v tom super filtry s pumpou. niekde nieco nedrzi tlak ... trebars ta membranba ako to niekto spominal. Mozno sporia aj na tom.
Tak teï mi ještì napiš kde tu pumpu najdu a jak se pumpuje a já to ráno zkusím.
Po niekolkach stlaceniach by sa klobucik mal tazko dat stlacit, vtedy bude filter plny nafty a tak by mal aj ostat po vypnuti motora.
Re: Kolísání otáček a kouř při studeném startu 1,5CRDi
Zdravim. Mam ten samy problem jak bylo psano v predchozim prispevku. Zaclo mi to delat po vymene filtru cca pred tremi tydny. Pokud startuju na studeno, tak vetsinou tak 2 krat, nekdy i vickrat klesnou otacky, auto jakoby lapa po dechu. Nekdy je to znatelnejsi, nekdy mene- Zadny cerny dym z vyfuku. Hledal jsem ten kloboucek jak jste tu psali, ale s tim mi jde posouvat celkem lehce, porad stejne i po vice stlaceni. Tak nevim jestli to je ono. Kazdopadne resil, respektive vyresil uz nekdo tuto zavadu? Zitra auto vezu do servisu, mechanik rikal ze to da na diagnostiku, ale ta, jak uz to tak byva podle me nic nenajde, tak se ptam at vim kde pripadne hledat. Diky, Pekny den
Hyundai Accent MCT 1.5 CRDi (81 kw), r.v. 2006
Re: Kolísání otáček a kouř při studeném startu 1,5CRDi
to muže být víc but tomu dávaš čouda za studena nebo blbí čerpadlo nebo blbě seřízený nebo tesnění je toho mocc
getz 1.5 crdi
getz 1.5 crdi