Jet to tak, je to sám hlavní stan a centrála společnosti. Najivně jsem se domníval, že za slušnou cenu (cca 1k/hod) odvedou taky slušnou práci
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
. Nechal jsem si toho dělat víc. Ten upgrade jsem platil jen jako materiál (něco pod 6k - podle ceníku BaSysu). Jak jsem již psal, s tou instalací jsem se smíříl, ale co mně docela nadzvedlo byla montáž TPMS. Když jsem zakázku objednával, tak jsem se dozvěděl, že jsem první. Tak jsem je uklidníl, že to snad zvládnou - je tam návod pro blondýny (v češtině a s obrázky). No co myslíte
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
nezvládli. Dodal jsem vozidlo s namontovanou řídící jednotkou a s originální krabičkou obsahující čtyři ventilky (s elektronikou) a výše uvedený polopatický návod na spárování tlakových čidel s jednotkou. Upozorňuji, že vše se konalo společně s výměnou letních pneu za zimní. Výměna pneu byla normována cca 1,5 hod, takže piánko. Co mně dostalo, byla montáž tlakových ventilů normovaná 0,8hod !!! (opravdu je to 48 minut). Pro toho, kdo neví jak to vypadá, tak ventilek od TPMS je úplně stejný jako ten obyčejný a úplně normálně se zarazí do otvoru v ráfku. V APB na každý potřebovaly 12 minut. No a spárování jsem si musel udělat doma sám. Navíc auto bylo vevnitř špinavý jak prase - naštěstí je to kůže a plast, tak jsem si to vyčistil. No bodový hodnocení raději dávat nebudu. Spíš mně jímá hrůza kam jít, až budu potřebovat něco opravit.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
P.S. Teď jsem kouknul na fakturu a opravuji:
- přezutí 4x pneu 1,8čj (108min!) - 1332 * 1,19 = 1585Kč (880Kč/hod)
- mont.tlak vent 0,8čj (48min!) - 416 * 1,19 = 495Kč (619Kč/hod)