H 1 NEW
Moderátor: Moderátoři
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
čaute tak k foto tady máte podrobný návod...
https://www.hyundaiclub.net//viewtopic. ... 56&start=0
to zvládne snad každý a těším se na tvé auti... spotřeba u naší H1 lehce nad 8....
https://www.hyundaiclub.net//viewtopic. ... 56&start=0
to zvládne snad každý a těším se na tvé auti... spotřeba u naší H1 lehce nad 8....
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Reklama
no ono to na fotkách vypydá hodně tmavě, ale kombinace té tmavě modré a těch kouřově stříbrných plastů je elegentní.
Děkuju za pochvalu....Hrozně jsem se natrápil s výběrem auta, protože jsem se rozhodoval mezi touhle H1 a novým ducatem kombi power (115 kW, 400 Nm) v 6ti místné verzi. Najezdil jsem s každým u prodejců asi 200 km a týden nespal....nakonec jsem zvolil mazlíka H1 ale nebylo to jednoznačné
Děkuju za pochvalu....Hrozně jsem se natrápil s výběrem auta, protože jsem se rozhodoval mezi touhle H1 a novým ducatem kombi power (115 kW, 400 Nm) v 6ti místné verzi. Najezdil jsem s každým u prodejců asi 200 km a týden nespal....nakonec jsem zvolil mazlíka H1 ale nebylo to jednoznačné
H 1 TOUR = zabiják osobáků
Tak jsem před pár dny opět "prolezl" 8-mi místnou verzi New H1 a mám z toho interiéru rozporuplné pocity. Sice uvnitř hodně místa, ale. Sedáky ve 2-3 řadě se nedají vyklápět, a ani opěradla se nedají sklápět. Takže byť je interiér prostorný, lůžkovou úpravu si v něm nevyrobíte a pokud bych chtěl někdy převézt něco delšího, tak to tam prostě nedám, protože opěradla nelze sklopit, tak jak to lze v každém kombíku nebo vanu. Navíc, posun 2-hé řady sedadel má ovládání pod sedáky, tak jak jsme zvyklí u řady první. Ale z 3-tí řady si tam prostě nesáhnete. Pokud teda posadíte babičku na 3-tí řadu, tak se z auta sama prakticky nedostane - schválně nepíšu děti, protože ty opěráky jistě přelezou. Takže doufám, pánové z Koree překvapí, a další verze H1 bude mít již interiér řešen racionálněji, nebo nabídne i jinou alternativa (třeba 2+2+2) a větší variabilitu. Snad to nebude dlouho trvat.
Naposledy upravil(a) Maxi dne 28 srp 2008, 10:35, celkem upraveno 2 x.
nedusledná prohlídka :-)
tak to jsi sem moc dobře nekoukal
z třetí řady sedačky v druhé řadě posuneš - je tam na to oko z popruhu
počet sedaček si můžeš upravit na 2+2+3 neboli projdeš ze předu až dozadu pro moji rodinu nejpoužívanější variace
ale se sklápění máš bohuželpravdu - lůžková úprava mi chybí....
z třetí řady sedačky v druhé řadě posuneš - je tam na to oko z popruhu
počet sedaček si můžeš upravit na 2+2+3 neboli projdeš ze předu až dozadu pro moji rodinu nejpoužívanější variace
ale se sklápění máš bohuželpravdu - lůžková úprava mi chybí....
TERRACAN....NEW H1....
přesně tak - ve druhé řadě vyndáš to jednosedadlo a máš nejlepší kombinaci - dozadu se ti dobře nastupuje, a projdeš ze předu až dozadu k dětem (třeba když ta moje malá vyplivne dudlík ...)
ale jiné varianty jsou tady:
http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... eater.html
devítimístná varianta
pro nás bohužel nedostupné...... ( no zas tak super to není )
je to vůbec zajímavé prolistovat jak to vypadá na orig. stránkách - třeba takový audio systém, odkládací prostor pro brýle ve stropě,.... nebo třeba taková 2,4 benzínek motor s 128kW....
a co třeba toto :
ale jiné varianty jsou tady:
http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... eater.html
devítimístná varianta
pro nás bohužel nedostupné...... ( no zas tak super to není )
je to vůbec zajímavé prolistovat jak to vypadá na orig. stránkách - třeba takový audio systém, odkládací prostor pro brýle ve stropě,.... nebo třeba taková 2,4 benzínek motor s 128kW....
a co třeba toto :
TERRACAN....NEW H1....
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi, děláte mi tady hrozný laskominy, jenže ten můj H1 starého typu má najeto akorát 50 000km, tak si asi budu ještě muset nechat zajít chuť. Minulý týden jsem byl na servisu. Je paráda, když je to nové. No říkám si, že tyhle auta tolik módě nepodléhají. Narozdíl od starého typu mají tyhle nové brzdy kotoučovky i vzadu a v základu ABS. To vidím jako největší plus. Můj má vzadu bubny a řekl bych, že brzdy má vzhledem k váze vozu slabé. Na druhé straně u nové 6 mistné verze je prostřední sedaldo vpředu menší a méně pohodlné než u starého typu a zavazadlový prostor je taky asi o 1 cm kratší, a to by mi vzhledem k tomu, že to používám jako ložnici vadilo. Motor bude lepší, já jsem taky zkoušel maximálku a vytáhl jsem to na tachometru skoro na 180, takže v tomhle ohledu se stará verze od nové taky nebude moc lišit. Vnitřek nové je ale podstatně příjemnější a značně komfortnější. Levé šoupačky narozdíl od mojí verze, kde mám zadní dveře jen vpravo je výhoda, nejen pro pasžéry, ale taky při čištění, jsou tam místa, ke kterým se v důsledku absence druhých dveří trošku hůř může.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
to je paráda , ale jen chci upozornit, že nové háčko zatím jede tachometrových 210(vyzkoušeno)- podle gps 200...nechci tím nějak hanit staršího brášku, jede asi taky super.Espero píše:... já jsem taky zkoušel maximálku a vytáhl jsem to na tachometru skoro na 180, takže v tomhle ohledu se stará verze od nové taky nebude moc lišit.... může.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
No s tím souhlasím, já jsem při té 180 km rychlosti měl silný pocit, že vůz už plave a má tendenci se nadnášet. Ostatně vyhovuje mu cestovní rychlost tak 110 až 130 km. To je s ním jízda nejlepší. Já už jsem se s novými H1 na cestách setkal, předevčírem a včera jsem byl v Ostravě a cestou jsem potkal 3. No a o dovolené mě u Mnichova na dálnici mojí H1 předjížděla jedna nová německá, tak jsem přidal, chvíli jsme jeli vedle sebe a trochu jsme s tím Němcem posunkovali, jako že máme dobrá auta.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: h 1 tour
Ahoj,
taky přemýšlím o nové H1, ještě jsem ji sice nebyl navštívit v reálu, ale čím déle studuju vaše posty, tím mám víc pochybností, tak doufám, že si najdete chvilku a odpovíte mi, díky.
Stále váhám mezi 6timístným vanem a 5timístnou verzí tour, oboje potřebuji v N1 (s odpočtem DPH). Pro van mluví vyšší užitečná hmotnost, pro tour odpružení zadní nápravy, ESP, klima.
Moje otázky:
1) jaká je vlastně užitečná hmotnost verze tour:
V tech. datech je napsáno: provozní hmostnost (pohotovostní + 75 kg řidič) 2282 - 2345 kg, nejvyšší přípustná hmotnost 3030 kg. Uvažuju správně, když si myslím, že tato v porovnání s vanem vysoká provozní hmotnost je způsobená převážně hmotností sedaček? Když vyhodím všechny sedačky kromě řidiče + spolujezdce, dostanu se na provozní hmotnost podobnou jako má van, tj. kolem 2100 kg? Pojede-li jen řidič, dělá to 3030-2100=930 kg užitečné hmotnosti? A když už píšu o těch sedačkách, dá se druhá řada snadno vyjmout, zůstane rovná podlaha?
2) mupete, píšeš, že H1 tour ve verzi N1 má 5 míst. Tak co na té prostřední fotce sakra dělá třetí řada sedadel? Jak to myslíš, "sklopné sedačky" - lze přiklopit opěradlo k s sedáku nebo sklopit opěradlo vzad do vodorovné polohy? A ještě otázka k N1 přepážce - je pevná nebo posuvná, dá se odmontovat?
Tak to by zatím stačilo, jestli jste dočetli až sem, tak mi napište i nějakou odpověď. A taky byste mohli vkládat víc fotek, ty oficiální jsou takové moc aranžované.
Tak se zatím mějte!
taky přemýšlím o nové H1, ještě jsem ji sice nebyl navštívit v reálu, ale čím déle studuju vaše posty, tím mám víc pochybností, tak doufám, že si najdete chvilku a odpovíte mi, díky.
Stále váhám mezi 6timístným vanem a 5timístnou verzí tour, oboje potřebuji v N1 (s odpočtem DPH). Pro van mluví vyšší užitečná hmotnost, pro tour odpružení zadní nápravy, ESP, klima.
Moje otázky:
1) jaká je vlastně užitečná hmotnost verze tour:
V tech. datech je napsáno: provozní hmostnost (pohotovostní + 75 kg řidič) 2282 - 2345 kg, nejvyšší přípustná hmotnost 3030 kg. Uvažuju správně, když si myslím, že tato v porovnání s vanem vysoká provozní hmotnost je způsobená převážně hmotností sedaček? Když vyhodím všechny sedačky kromě řidiče + spolujezdce, dostanu se na provozní hmotnost podobnou jako má van, tj. kolem 2100 kg? Pojede-li jen řidič, dělá to 3030-2100=930 kg užitečné hmotnosti? A když už píšu o těch sedačkách, dá se druhá řada snadno vyjmout, zůstane rovná podlaha?
2) mupete, píšeš, že H1 tour ve verzi N1 má 5 míst. Tak co na té prostřední fotce sakra dělá třetí řada sedadel? Jak to myslíš, "sklopné sedačky" - lze přiklopit opěradlo k s sedáku nebo sklopit opěradlo vzad do vodorovné polohy? A ještě otázka k N1 přepážce - je pevná nebo posuvná, dá se odmontovat?
3) Proč je výška nákladového prostoru u tour jen 833 mm, když van má 1350? Je to tím, že tour má na stropě nějaké civilní polostrování?mupet píše:Jsem štastným majitelem nové H1 tour, 5 míst s odpočtem DPH. .. samostatně posuvné a sklopné zadní sedačky ...
Tak to by zatím stačilo, jestli jste dočetli až sem, tak mi napište i nějakou odpověď. A taky byste mohli vkládat víc fotek, ty oficiální jsou takové moc aranžované.
Tak se zatím mějte!