Ostřikovače předních světlometů
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Kozlovsky
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 07 črc 2005, 06:03
- Bydliště: Praha-Západ
- Kontaktovat uživatele:
Ostřikovače předních světlometů
Zdravim. Chci se někoho povolanějšího, než sem já, zeptat na ostříkovače předních světel u Lantry '96.Auto sem koupil asi před půl rokem a od tý doby sem nebyl schopnej zařídit, aby mi to fungovalo. Na středovym panelu je čudlík, kterym se se má ostřikovač pravděpodobně zapínat ale, nefunguje to. Nevíte, v čem by mohla bejt chyba?
Já v autě = kozel zahradníkem
- Reklama
První bych zkouknul pojistky a následoval by pohled na to, jestli jsou konektory na motorku tam, kde maj být. No a poté kontrola zda ti tam jde proud ...... Prostě jedna z našich činností - hrát si a šmejdit. Držím palce, ať to najdeš a zprovozníš.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Ostřikovače
Občas se stávalo, že v kapalině vznikly vlivem mrazu krystalky ledu, které při častější aplikací vymastily ozubená kolečka čerpadla a pak se vlastně čerpadlo točilo narázdno, takže ostřikovače nefachčily.
Re: Ostřikovače
Opět dodávám - To by jsi slyšel vrčení motorku, co myslíš?Franta píše:Občas se stávalo, že v kapalině vznikly vlivem mrazu krystalky ledu, které při častější aplikací vymastily ozubená kolečka čerpadla a pak se vlastně čerpadlo točilo narázdno, takže ostřikovače nefachčily.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Ostřikovadla
Přesně tak. Ačkoliv, teď si vzpomínám, že vlastně ostřikují, a neslyším motorek. Takže jsou asi tak dvě možnosti. Buď ten muj raketoplán je tak hlučný, že už neslyším ani ty ostřikovače anebo už jsem tak hluchý, že už je jednoduše neslyším. Ale obojí je naprosto reálné.
Ale pokud hledáme závady na ostřikovačích, musíme mít v tom hledání systém.
Řešení: nechat vrčet motor, zastavit, zvednout kapotu a nechat někoho ať skusí ostřikovat. Pokud to nefunguje existuje možnost provést následující testy (dále čtou jen elektrikáři) : Vypnu motor auta, odpojím konektor motoru ostřikovače, vezmu dva kusy drátu, jeden připojím jedním koncem na kostru auta a druhým na konetor motoru ostřikovače (dál MO), druhý drát přes pojistku (řekněme 6 - 10A) připojím jedním koncem na + a druhým koncem se dotknu druhého vývodu na konektoru MO. A teď máme několik možností - buď motor zavrčí a ostřikovač stříká a pak hledáme závadu v přívodu mezi spínačem v kabině a konektorem MO-muže to být i vada v konektoru, ak stačí podržet spínač ostřikovače a zahýbat konektorem...
- nebo se nestane vúbec nic a motor je potichu - pak musíme vyměnit MO
- anebo krom předešlého navíc odejde pojistka - i v tomto případě měníme MO.
To by bylo asi tak z elektriky vše, pak jsou ještě závady mechanické :
vadné čerpadlo (vrčí ale nečerpá), skřípnutá hadička - nestříká, vypadlá hadička, stříká ale jinam, prázdná nádobka, nasávání kapaliny v nádobce je mimo úroveň hladiny kapaliny.......atd.
Ale pokud hledáme závady na ostřikovačích, musíme mít v tom hledání systém.
Řešení: nechat vrčet motor, zastavit, zvednout kapotu a nechat někoho ať skusí ostřikovat. Pokud to nefunguje existuje možnost provést následující testy (dále čtou jen elektrikáři) : Vypnu motor auta, odpojím konektor motoru ostřikovače, vezmu dva kusy drátu, jeden připojím jedním koncem na kostru auta a druhým na konetor motoru ostřikovače (dál MO), druhý drát přes pojistku (řekněme 6 - 10A) připojím jedním koncem na + a druhým koncem se dotknu druhého vývodu na konektoru MO. A teď máme několik možností - buď motor zavrčí a ostřikovač stříká a pak hledáme závadu v přívodu mezi spínačem v kabině a konektorem MO-muže to být i vada v konektoru, ak stačí podržet spínač ostřikovače a zahýbat konektorem...
- nebo se nestane vúbec nic a motor je potichu - pak musíme vyměnit MO
- anebo krom předešlého navíc odejde pojistka - i v tomto případě měníme MO.
To by bylo asi tak z elektriky vše, pak jsou ještě závady mechanické :
vadné čerpadlo (vrčí ale nečerpá), skřípnutá hadička - nestříká, vypadlá hadička, stříká ale jinam, prázdná nádobka, nasávání kapaliny v nádobce je mimo úroveň hladiny kapaliny.......atd.
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
světla
no čirou náhodou jsem včera sdělával nárazník a tenhle problém jsem řešil....motorek nehučel a nic nestříkalo,relátko cvakalo,pojistky OK.vytáhl jsem konektor kterej k tomu vede a byl hrozně zasranej tak sem ho pořádně očistil a vše už je jak má být.protože jsem si ale ostřikovače na předním nárazníku zaslepil tak je prodávám tak kdyby snad někdo chtěl Jsou z 96ky
Jiřa
Jiřa
Jiřa
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
ostrik
jo je sdilena a je uplne na spodku takze muzes vysat co to de jinak staci met klicek na posledni pozici ale musis mit mam dojem zapnuty svetla
Jiřa
- Bruce Lee
- **
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 čer 2005, 13:20
- Bydliště: Č.T.,Řeka,Třinec
- Kontaktovat uživatele:
ostřikovače světel
Ostřikovače předních světel fungují jen při nastartovaném motoru a zapnutých světlech!Nádržka je u této výbavy 7-litrová.Bez ostřikovačů je 3-litrová.Spínač je na palubovce uprostřed,jak jsou mlhovky,vyhřívání zadního okna.