prichadza veracruz alias ix55
Moderátor: Moderátoři
prichadza veracruz alias ix55
takze vraj do konca novembra tu ma byt ix55 teda veracruz. Hovoril som s predajcom ktory to dost ospevoval vraj uplne luxusne suv ala ML Touareg atd.
Konecne vraj s poriadnym dieslom 3,0 V6 240k.
Co ma ale zarazilo su udaje vyrobcu zrychlenie z 0-100km/h za 10,4s.
Nieze by to mal byt smerodatny udaj ale tolko mam teraz s nacipovanym santa fe, jasne veracruz bude asi tazsi ale nemoze to byt o tolko vela.
Stara X5 ma 218k a z 0-100 je podla vyrobcu za 8,3 co je velky rozdiel. Otazka znie, je to motorom alebo prevodovkou???
Uvidime co ponukne a za kolko.
Konecne vraj s poriadnym dieslom 3,0 V6 240k.
Co ma ale zarazilo su udaje vyrobcu zrychlenie z 0-100km/h za 10,4s.
Nieze by to mal byt smerodatny udaj ale tolko mam teraz s nacipovanym santa fe, jasne veracruz bude asi tazsi ale nemoze to byt o tolko vela.
Stara X5 ma 218k a z 0-100 je podla vyrobcu za 8,3 co je velky rozdiel. Otazka znie, je to motorom alebo prevodovkou???
Uvidime co ponukne a za kolko.
- Reklama
Veracruz 3.8 V6 benzin má 0-100 km/hod za 7.7 sekund
Diesel bude o něco pomalejší, ale zase ne o tolik. Je otázka, zda-li bude v Evropě ten 3.0 CRDi s plným výkonem anebo podobně přiškrcený jako 2.2 CRDi.
Diesel bude o něco pomalejší, ale zase ne o tolik. Je otázka, zda-li bude v Evropě ten 3.0 CRDi s plným výkonem anebo podobně přiškrcený jako 2.2 CRDi.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
to prave o tom hovorim ze mi predajca povedal to co som pisal. Takze tych 240k tam je! Ibaze nechapem ten pomaly sprint na 100km/h, to by mohlo znamenat ze veracruz bude rychly max. ako moje cipnute fecko a to by ma nastvalo.zdenek76 píše:Veracruz 3.8 V6 benzin má 0-100 km/hod za 7.7 sekund
Diesel bude o něco pomalejší, ale zase ne o tolik. Je otázka, zda-li bude v Evropě ten 3.0 CRDi s plným výkonem anebo podobně přiškrcený jako 2.2 CRDi.
Nechce sa mi tomu verit ked x5,ML a Toureg maju nizsie vykony a vsetko okolo 8s. Preto si myslim ze automat je slaby.
je jasne ze na sprint je lepsie porsche ale ide cisto iba o cas potrebny na 100km/h.karves píše:Dvě moje poznámky: 1.) ta tlama je hrozná - už rok se mi nelíbí a je podle mého nejhorší ze všech nových H. 2.) na sprint je určite lepší Porsche nebo Ferrari . A nakonec - urcitě je lepší název Santa Fe nebo Veracruz než iX50 nebo iX55
Len hladam odpoved na to preco je tak pomaly ked je tam taky motorisko.
To vzbudzuje dojem ze je nieco nedotiahnute. Zober si X5 s mensim vykonom alebo touareg s mensim vykonom, pricom su podla mne este tahsie nez veracruz a vsetky maju okolo 8s. To moze vela vypovedat aj o pruznosti auta pri dialnicnych rychlostiach. Neviem si totiz predstavit tak silny motor ze bude rovnako rychly ako moje cipnute santa fe, to ma serie
nemůžu moc soudit neb v tom benzinu jsem jel jen chvíli, ale snad ve všech zahraničních testech, kde se to auto už nějakou dobu prodává dojdou k závěru, že auto je proti očekávání líné - vinu kladou pomalé automatické převodovce. Je to vyloženě LUV na pohodu, žádný drak jako X5
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
potom ale postradam zmysel motoru 3,0crdi, to tam maju dat ten isty 2,2 s cipom o smitec. Aspon by si clovek nerobil nadeje.zdenek76 píše:nemůžu moc soudit neb v tom benzinu jsem jel jen chvíli, ale snad ve všech zahraničních testech, kde se to auto už nějakou dobu prodává dojdou k závěru, že auto je proti očekávání líné - vinu kladou pomalé automatické převodovce. Je to vyloženě LUV na pohodu, žádný drak jako X5
srovnání VERACRUZE s Tuaregem a X5 trochu kulhá - stačí vlézt dovnitř a zjistíš, že rozdíl v prostoru je jako mezi fobii a novým superbem.
Ono to z venku není tak patrné, ale VERACRUZ je už pořádnej obývák.
jel jsem v benzínu s 6st automatem a je určitě výrazně agilnější než mé staré SF 2,7
clay
Ono to z venku není tak patrné, ale VERACRUZ je už pořádnej obývák.
jel jsem v benzínu s 6st automatem a je určitě výrazně agilnější než mé staré SF 2,7
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
poznam aj x5 aj T, viem ze tam je malo niesta ale to neznamena ze tie auta su mensie a dokonca su tahsie ako veracruz, teda aspon si myslim, nepozeral som specifikacie presne. Preto si myslim ze je tam bude pomaly stary automat, toho sa bojimclay píše:srovnání VERACRUZE s Tuaregem a X5 trochu kulhá - stačí vlézt dovnitř a zjistíš, že rozdíl v prostoru je jako mezi fobii a novým superbem.
Ono to z venku není tak patrné, ale VERACRUZ je už pořádnej obývák.
jel jsem v benzínu s 6st automatem a je určitě výrazně agilnější než mé staré SF 2,7
clay
Takže je to opravdu o tom, co od vozu očekáváš.
Já osobně hledám prostorný, relativně rychlý vůz za přijatelnou cenu, se kterým se dostanu k chatě za každého počasí.
Současné SF naplníme ve čtyřech až po okraj - takže prostot navíc je vítaný.
A na letošním HORD Veracruz trať projel, takže jako slušná leštěnka musel zdolat i dost příkrá stoupání a sjezdy.
Podle mne je to to pravé pro nás.
Osobně kdybych měl volit něco jiného - pak by to byla Subaru Tribeca.
clay
Já osobně hledám prostorný, relativně rychlý vůz za přijatelnou cenu, se kterým se dostanu k chatě za každého počasí.
Současné SF naplníme ve čtyřech až po okraj - takže prostot navíc je vítaný.
A na letošním HORD Veracruz trať projel, takže jako slušná leštěnka musel zdolat i dost příkrá stoupání a sjezdy.
Podle mne je to to pravé pro nás.
Osobně kdybych měl volit něco jiného - pak by to byla Subaru Tribeca.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)