330km/hod na dalnici za Kroměříží v M5

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

kamarád dá na Fiat Coupé 2.0 20V T (225PS) masarykáč za 2:38, upravený podvozek a brzdy. Časový rekord drží Coulthard na F1, asi 1:36 nebo kolik

Jinak ten BMW motor supr. V10, 5.0, 40ventilů, 4 vačkové hřídele, 506PS, stovka za 5s...A hlavně, žádné turbodmychadlo, žádné turbokopance. Rozvody řetězem, z vačky na vačku pak ozubenými koly. Má to 10 škrtících klapek ovládané elektronicky...Proměnné časování ventilů, proměnná délka sacího potrubí..Ten motor je vrchol techniky. Řídící jednotku museli BMW vyvinout svou vlastní, žádný procesor co se prodává by totiž nestíhal..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Reklama
 

Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

mirpie píše:kamarád dá na Fiat Coupé 2.0 20V T (225PS) masarykáč za 2:38, upravený podvozek a brzdy. Časový rekord drží Coulthard na F1, asi 1:36 nebo kolik

Jinak ten BMW motor supr. V10, 5.0, 40ventilů, 4 vačkové hřídele, 506PS, stovka za 5s...A hlavně, žádné turbodmychadlo, žádné turbokopance. Rozvody řetězem, z vačky na vačku pak ozubenými koly. Má to 10 škrtících klapek ovládané elektronicky...Proměnné časování ventilů, proměnná délka sacího potrubí..Ten motor je vrchol techniky. Řídící jednotku museli BMW vyvinout svou vlastní, žádný procesor co se prodává by totiž nestíhal..
kde, kde ze se takovej vali????????takovej mit pod stromeckem :D
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Engineer »

Selshig píše: Lambo, a pak mu nartrhne prdel supra :lol: :lol: :lol:
Preco len supra? :roll: :lol:
Obrázek
Obrázek
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

vlastaFR píše:
mirpie píše:kamarád dá na Fiat Coupé 2.0 20V T (225PS) masarykáč za 2:38, upravený podvozek a brzdy. Časový rekord drží Coulthard na F1, asi 1:36 nebo kolik

Jinak ten BMW motor supr. V10, 5.0, 40ventilů, 4 vačkové hřídele, 506PS, stovka za 5s...A hlavně, žádné turbodmychadlo, žádné turbokopance. Rozvody řetězem, z vačky na vačku pak ozubenými koly. Má to 10 škrtících klapek ovládané elektronicky...Proměnné časování ventilů, proměnná délka sacího potrubí..Ten motor je vrchol techniky. Řídící jednotku museli BMW vyvinout svou vlastní, žádný procesor co se prodává by totiž nestíhal..
kde, kde ze se takovej vali????????takovej mit pod stromeckem :D

kdybys ten motor nějakým zázrakem dostal do lantry a on by chodil, tak by ti stejně stačily jen první dva rychlostní stupně, než by ti začaly odlétávat kousky karoserie :-)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

Engineer píše:
Selshig píše: Lambo, a pak mu nartrhne prdel supra :lol: :lol: :lol:
Preco len supra? :roll: :lol:
Obrázek
Obrázek
pecka!!!!!!! jak je nahnuta v tom manevru :lol: :lol:
ale to je hruza, kolikrat i v nemecku lidi s Porsakama a jezdej stim jak lepry......
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Davepic
***
Příspěvky: 625
Registrován: 21 zář 2006, 20:24
Bydliště: Vigantice

Příspěvek od Davepic »

mirpie píše:kamarád dá na Fiat Coupé 2.0 20V T (225PS) masarykáč za 2:38, upravený podvozek a brzdy. Časový rekord drží Coulthard na F1, asi 1:36 nebo kolik

Jinak ten BMW motor supr. V10, 5.0, 40ventilů, 4 vačkové hřídele, 506PS, stovka za 5s...A hlavně, žádné turbodmychadlo, žádné turbokopance. Rozvody řetězem, z vačky na vačku pak ozubenými koly. Má to 10 škrtících klapek ovládané elektronicky...Proměnné časování ventilů, proměnná délka sacího potrubí..Ten motor je vrchol techniky. Řídící jednotku museli BMW vyvinout svou vlastní, žádný procesor co se prodává by totiž nestíhal..
Míro to Mluvíš jako o te M5 ??
Obrázek

HYUNDAI COUPE 2.Generace V6
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlobilp »

Davepic: ano... jde o motor pro M5 a M6.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
Davepic
***
Příspěvky: 625
Registrován: 21 zář 2006, 20:24
Bydliště: Vigantice

Příspěvek od Davepic »

hlobilp píše:Davepic: ano... jde o motor pro M5 a M6.
Ty kokos to jsem ani nevěděl že tam jsou takove motory tak to je celkem mazec..Jako přehled mam celkem dobry ohledně aut ale BMW jsem zatim nějak neštudoval...Fakt čumim :shock:
Obrázek

HYUNDAI COUPE 2.Generace V6
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

nečteš, nevíš :-)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Davepic
***
Příspěvky: 625
Registrován: 21 zář 2006, 20:24
Bydliště: Vigantice

Příspěvek od Davepic »

mirpie píše:nečteš, nevíš :-)
Ty to máš bez tak naštudované ze školy nějaká povinná četba co??? :lol: :lol: :lol:
Obrázek

HYUNDAI COUPE 2.Generace V6
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

Davepic píše:
mirpie píše:nečteš, nevíš :-)
Ty to máš bez tak naštudované ze školy nějaká povinná četba co??? :lol: :lol: :lol:
ze školy fakt ne, tam neví, že už existuje 7mi stupňová převodovka, zrovna ve zmíněném BMW M5. Ve škole se jelo hodně "po staru", karburátory, akcelerační pumpičky, klasický sytič, rozdělovače, starý diesely se vstřikem do předkomůrky....ale tak je potřeba znát historii. Ve čtvrťáku na nás konečně někdo vytáhl, jak funguje common rail, jakej je rozdíl mezi common rail a sdruženými vstřikovači PD ve vozech VW (často nesprávně jmenované systémy čerpadlo-tryska)..Pak že jsou vychytávky třeba na výfukových ventilech (vychytávka z 90let používaná dodnes), že se plní sodíkem pro lepší tepelnou odolnost (to měl i R19 16V)....Polovinu věcí jsem věděl z vlastního zájmu a polovinuj sme se dozvěděl, takže marný to nebylo. Přece jen, škola je škola. Ale nejlepší škola je rozebrat pár motorů a hlavně těch zadřených, když nějaký hovado kašle na výměnu oleje :-)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

koukam, ze se vyznas...
jeste nez sem vystupoval ze skoly, tak PD bylo nad Comon Rail, ale prej to bude otazka casu kdy Comon rail pokori PD-cko jak tlakem tak mnozstvim predvstriku... (je to dobrejch pet let). a ted nevim jestly to tak dopadlo???
jinac muzete omrknou motory snad u vsech autaku tutaj :arrow:
http://bmw.katalog-automobilu.cz/
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

dopadlo, common rail už je dál. Halvním problémem common railu byl vstřikovací tlak, nebyly dostatečně výkonné vstřikovací čerpadla. Ted už je to jinde.. PDéčka maj dobrý tlaky, ale blbě se řídí co do počtu vstřiků, navíc jsou hnlučný a odebíraj víc výkonu z klikové/vačkové hřídele než konkurenční common rail. U těch PD vstřikovač ovládá přímo vačková hřídel, která má vlastní "palce" pro vstřikovače. Ten palec na vstřikovač byl asi 2x větší, než klasikcý palec pro ventil.
VW už taky přecházej na common rail, ten nový 2,0TDI 16V (103kW, nebo 125kW ve verzi RS TDI) už je common rail.

Problém všech common railů je ale zase se zadírajícími se čerpadly (prakticky dva výrobci - Bosch a Delphi), kde špony pak zlikvidujou i vstřikovače a oprava je fakt finančně pecka...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

jj, PD je jak trakor ten Comon Rail mel mit snad az "8" predvstriku, aby se stisil chod a tim i vydrz motoru. takze pecka, se pokorily tlaky PD-cka- tam byly tusim 2050baru. bodejt by vstrikovace nebyly spotrebnim zbozim. takovy tlaky nemuze material vstrikovace a cerpadla dlouho vydrzet. mely by spis zapracovat na materialech a ne na technologii vstrikovani (na druhou stranu vyrabet vecny autaky.... to uz dneska nejde, kdyz automobilovej prumysl drzi svetovou ekonomiku)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Odpovědět

Zpět na „Fotky & Videa“