spotreba
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
4 Black sheep:
Odpověď č.1:
- nastartuju, klepu kosu, ale jedu. Jediné, co si hlídám, jsou otáčky - víc než 3000 netočím.
Odpověď č.2:
-ábr jde o to nehnat motoura do vysokejch otáček za studena.
Prostě s tím musíš cejtit a ne ho drhnout hned po startu - konc konců, je to to samý v bledě růžovým jak start se studeným motorem v průběhu celého roku - taky netočíš, jenom piánko žehlíš silnici a knedlik dáš až co se packa teploušměru ustálí na provozní teplotě. Dyk to fšecko už znáš
Odpověď č.1:
- nastartuju, klepu kosu, ale jedu. Jediné, co si hlídám, jsou otáčky - víc než 3000 netočím.
Odpověď č.2:
-ábr jde o to nehnat motoura do vysokejch otáček za studena.
Prostě s tím musíš cejtit a ne ho drhnout hned po startu - konc konců, je to to samý v bledě růžovým jak start se studeným motorem v průběhu celého roku - taky netočíš, jenom piánko žehlíš silnici a knedlik dáš až co se packa teploušměru ustálí na provozní teplotě. Dyk to fšecko už znáš
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
- Reklama
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no ja som motor este nezahrial tym ze som stal na mieste...jednak mi dosla trpezlivost a jednak trva to prilis dlho...ja si vyberiem afto z garaze necham bezat a idem zavriet garaz kedze mam problemy zo zatvaranim garaze tak to chvilku trva a potom nasadnem a nedam si predsa kurenie na bomby...aj tak ide len studeny vzduch a neni som samovrah ne ? takze na dvojku klapky na predne okno a davaj...po takych 4-6 km je motor teply a vtedy pustam vzduch na mna alebo na nohy na 3ku...4ka velmo huci...no a co sa tyka otacok...odkedy som tu cital vsetko mozne snazim sa nerobit si rally ale pokojne kym sa nezahreje motor....a co sa tyka snehu...salim sa bezne v meste do zakrut na krizovatke na rucnej a tak...najlepsie ked je vela ludi naokoli to mam z toho strasnu radost ze po mne pozeraju
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
studený motor
Při volnoběhu a studeném oleji nedává čerpadlo oleje takový tlak, aby bylo zajištěno bezproblémové mazání všech potřebných ploch. Volnoběh je nejhorší provozní režim motoru.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
spotřeba
Rade máš pravdu ale on to není čistý volnoběh je to jakoby se sytičem/u starých aut/ otáčky jsou někde kolem 1 500 ot/min podle typu. Tou pomalou jízdou na nižší přev. stupeň se však auto lepe zahřeje a také odpor v převodovce a rozvodovce/ v kompletu/ lépe zahřeje pohybem kol a jejich odporem hustý přev. olej. Takže v celku pro auto je to, co říká Rade, lepší. Jde prostě o tu míru opatrné a pozvolné jízdy během prvnho km a ne vosolit to hned do otáček, když je auto studené jak psí čumák.
spotřeba
Poslední cca 2-3 měsíce mám po Praze krátký trasy cca do 3 kilometrů ráno a to samý večer za 8,9l, ale stačil jeden výlet a spadlo to na 8,6. Prostě zima no. V létě jsem to samý jezdil za cca za 8, takže zas tak hroznej skok to podle mně není.
taky se pridam. Na litry to nepocitam, pocitam to na pomer penize/km. Takze v tomle obdobi drsny zimy to dela na nadrz 47-49l 620-660km. V lete to je cca 650-710. Pri dlouhy trase mirnym tempem i 800. Vetsinou se vejdu do pomeru 2:1, tzn petikilo na 250 km, ted v mrazech teda moc ne:) Podle tohoto pomeru kalkuluju prachy na cesty.
S tema startama...ja si teda pocinam asi spatne. Pockam az se zena zavre do koupelny a lici se...to vim ze mam tak 5 minut. Tak jeste chvili zevluju, pripadne shrnuju snih, pak nakopnu auto, vyjedu z garage, pockam na ni, zavre za mnou branu, nasedne a jedem. Celkem cca 2-3 min. na volnobeh. Topeni je furt konstantne tak na 3/4 vykonu at je to studeny ci neni. Kdyz je auto zasnezeny nebo zmrzly, nejdriv startuju a pustim vetrak na max...pak teprve skrabu okna. Je to holt nauceny. Kdyz je to studeny tak volnobeh jede kolem 1500-1200 rpm.
S tema startama...ja si teda pocinam asi spatne. Pockam az se zena zavre do koupelny a lici se...to vim ze mam tak 5 minut. Tak jeste chvili zevluju, pripadne shrnuju snih, pak nakopnu auto, vyjedu z garage, pockam na ni, zavre za mnou branu, nasedne a jedem. Celkem cca 2-3 min. na volnobeh. Topeni je furt konstantne tak na 3/4 vykonu at je to studeny ci neni. Kdyz je auto zasnezeny nebo zmrzly, nejdriv startuju a pustim vetrak na max...pak teprve skrabu okna. Je to holt nauceny. Kdyz je to studeny tak volnobeh jede kolem 1500-1200 rpm.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- Karel Blažek
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 led 2006, 15:43
- Bydliště: Prachaticko
Spotřeba
Já jsem koupil Hyundai Accent před třema týdny,ale se spotřebou jsem přímo udiven,I teď v zimě na dálky kolem 6 litrů a po městě do 7.Nastartuju,vylezu oškrabat okýnka a sednu a jedu,Tak po dvou kilometrech už to i solidně topí.Toť moje krátká zkušenost.Mám Accent 1.3LS
Re: Spotřeba
Tak to mám auto z Marsu. Při nejvíce ekonomické jízdě jakou umím (to už ani jízda autem nebyla - max.snaha dojíždět, z kopců bez plynu atp.) jsem se dostal na 6,9 l na sto. Tak ať mě někdo řekne, v kolika otáčkách řadí event. při jaké rychlosti, zda dojíždí nebo jestli objíždí kopce a já nevím co ještě se dá udělat pro udávanou spotřebu 6l mimo město. Pod 6,9 jsem to při největší snaze nedostal a že bych využíval možnosti motoru, o tom nemůže být ani řeči.Karel Blažek píše:Já jsem koupil Hyundai Accent před třema týdny,ale se spotřebou jsem přímo udiven,I teď v zimě na dálky kolem 6 litrů a po městě do 7.Nastartuju,vylezu oškrabat okýnka a sednu a jedu,Tak po dvou kilometrech už to i solidně topí.Toť moje krátká zkušenost.Mám Accent 1.3LS
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Re: Spotřeba
Tak to asi občas něco místo z Koree vážně berou jinde protože mám to samý :)) U mě je to horší že mám diesel a ten by měl bej níž.... :)Hanz píše: Tak to mám auto z Marsu. Při nejvíce ekonomické jízdě jakou umím (to už ani jízda autem nebyla - max.snaha dojíždět, z kopců bez plynu atp.) jsem se dostal na 6,9 l na sto.
Accent 2002, 1.5CRDi, 55000km - Sold OUT
- Karel Blažek
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 led 2006, 15:43
- Bydliště: Prachaticko
Spotřeba
Ale chlapi,já na to ale taky koukám s otevřenou hubou,měl jsem léta Renaulta ,kterej nebyl moc žravej,ale Huňáček mě fakt příjemně překvapil.
Re: Spotřeba
Tak to mám auto z Marsu. Při nejvíce ekonomické jízdě jakou umím (to už ani jízda autem nebyla - max.snaha dojíždět, z kopců bez plynu atp.) jsem se dostal na 6,9 l na sto. Tak ať mě někdo řekne, v kolika otáčkách řadí event. při jaké rychlosti, zda dojíždí nebo jestli objíždí kopce a já nevím co ještě se dá udělat pro udávanou spotřebu 6l mimo město. Pod 6,9 jsem to při největší snaze nedostal a že bych využíval možnosti motoru, o tom nemůže být ani řeči. [/quote]
V létě rychlostí "šnek", dva velký chlapi + poloprázdnej kufr cca za 5,1. Fakt jsem čučel. Ale nebylo to dobrovolný. Chytil jsem za Mělníkem kolonu hlemížďů, tak jsem až do Boru frčel na pětku tak těch osmdesát maximálně. 7 je teď v zimě pěkná spotřeba.
V létě rychlostí "šnek", dva velký chlapi + poloprázdnej kufr cca za 5,1. Fakt jsem čučel. Ale nebylo to dobrovolný. Chytil jsem za Mělníkem kolonu hlemížďů, tak jsem až do Boru frčel na pětku tak těch osmdesát maximálně. 7 je teď v zimě pěkná spotřeba.
Re: Spotřeba
jak rikas - dalky za sest = to se da s 1.5 scoupe a po meste nevim aktualni, ale kombika mam 7-8 podle toho jak moc se couram po meste a jak moc tomu slapu na krk. Kdyz jezdim v pohode klidne po meste tak cca 7l kombinovana i v zime.Karel Blažek píše:Já jsem koupil Hyundai Accent před třema týdny,ale se spotřebou jsem přímo udiven,I teď v zimě na dálky kolem 6 litrů a po městě do 7.Nastartuju,vylezu oškrabat okýnka a sednu a jedu,Tak po dvou kilometrech už to i solidně topí.Toť moje krátká zkušenost.Mám Accent 1.3LS