Engineer píše:sorry za prispevok ale prave dnes som videl i10 v uplnom zaklade...
plastove narazniky- bez laku, klucky tiez...
No proste hnus to auto podla vyzoru stalo 5 korun.. to uz nemohli dat tomu nejaky standart?
napriklad v meste kam vlastne i10 patri su lakovane narazniky skor na skodu, pretoze vieme ako parkuju nasi kolegovia motoristi - a m2 metalizy je cca 4000-5000 Sk, takze bud potom vidime otrieskane lakovane narazniky alebo plastaky na ktorych to jednak menej vidno a jednak aj oprava je vyrazne lacnejsia
mal som take na fieste a nemozem si ich vynachvalit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Žena chtěla vyměnit TICO za něco novějšího. Prošli jsme všechny autosalony a padla volba na I10 1,2 ve Style. V podobné ceně se dá pořídit malé auto od většiny značek. Prostě vyhrála I10. Svezla se v C3, Agile, Pandě, ale nejlépe se cítila v I10 (já chtěl C3, v hospodě chlapi nechápali že C3 nechtěla). Na salonech v základu s černými nárazníky moc nejsou k vidění. Nejlépe se prodává Comfort s klimou. Když jsme si ujasnili barvu a výbavu (stříbrná metalíza, plná výbava), jeli jsme zaplatit zálohu, uviděla červenou I10 v základu s černými nárazníky, zrcátky. Byla unešená a prodavač žasl že se romýšlí nad základem a plnou výbavou. Každému padne do oka něco jiného a nešlo o peníze. Bylo to strakatější.
Před 4 dny jsme I10 přivezli a najel jsem cca 200 km (na hodnocení málo).
První dojmy:
+Zdařilé vozítko. Dost místa, tiché, hodně živé,sedí slušně v zatáčkách, bezva výhled, zrcátka jak lopuchy. Posez dost vysoko, asi nejvýš v mini autech, bezva se nastupuje. Na vše se dá bez problémů dosáhnout. Zkoušel jsem i klimu a na výkonu jsem to moc nepoznal.
Kdo do něj sedl, mile překvan z interiéru.
Zatím jediné mínus - volant na moje rozměry (182 cm a 120 kg) dost nízko a nejde už více zvednout.
Až v tom naběhám víc, napíšu. Ale pokud uvažujete o novém malém autě, mrkněte při výběru i na I10.
Tak dnes i10 recenzoval AutoMag. Oč více se z počátku obuli do Atosu, o to více i10 vychválili V kostce - dobré jízdní vlastnosti, neuvěřitelný prostor i na zadních sedačkách a pěkné a precizní vnitřní provedení.