![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Tak to ti závidím,to bych nedokázal,jsem začátečník,hned jak to vyfotím tak to zprezentuju...Dastin píše:mám Lantru 1.6 16v 84kw 1997 rozvody jsem si vyměnil sám není to až tak těžké akorád to zabere trochu času vyšlo mě to na 3160 i s kladkama zanačky TIMKEN a jsem velice spokojen. Mám na nich najeto už 6000 tisíc a zatím je vše ok, doufám že to tak vydrží.Zkoušel jsem to vytočit i do 6500 ot/min a v poho a ne jednou je to potřeba trochu točit jinak se zanese motor karbonem a může dojít ke ztrátě tlaku. Jinak výměnu rozvodů jsem podcenil jednou a stačilo až budu mít foťák tak ji sem dám je to unikát.
Na MJAUTO sem nasel v doplnkovem katalogu Nipparts pro Hyundai Lantra J2 1,6 16V rv. 96Dastin píše:Lantry do roku 1993 byly problémové, tu jsem měl tak vím o čem mluvím. Ty novější jsou na tom o moc lépe. U Lanter 1993 se mění rozvoďák po 60 000 a vyjde to na mnohem víc než u novější Lantry, protože jsou tam dva řemeny, jeden je hlavní a druhý je menší a říká se mu vyvažovací. Jinak u té novější kulaté je jeden a má se měnit po 90 000 nebo po šesti letech, informaci mám přímo od autorizovaného servisu Hyundai v Uherském Hradišti.
Z tveho članku nevím jestli máš dvojvačku nebo jen jednu. U hranaté Lantry je dvojvačka a ten hlavní rozvoďák je delší než jsi napsal u té novější kulaté je jen jedna a ten rozvoďák má tu délku co jsi napsal. V každém přípaďe vyměň i ten malý pokud máš hranatou Lantru u kulaté malý není(vyvažovací),nevyjde to už na tolik a samozřejmě vyměň i kladky.Anonymous píše:Na MJAUTO sem nasel v doplnkovem katalogu Nipparts pro Hyundai Lantra J2 1,6 16V rv. 96Dastin píše:Lantry do roku 1993 byly problémové, tu jsem měl tak vím o čem mluvím. Ty novější jsou na tom o moc lépe. U Lanter 1993 se mění rozvoďák po 60 000 a vyjde to na mnohem víc než u novější Lantry, protože jsou tam dva řemeny, jeden je hlavní a druhý je menší a říká se mu vyvažovací. Jinak u té novější kulaté je jeden a má se měnit po 90 000 nebo po šesti letech, informaci mám přímo od autorizovaného servisu Hyundai v Uherském Hradišti.
jednak ROZVODOVÝ ŘEMEN, délka 1057 mm šířka 25,4 mm počet zubů 111 driven agg.: camshaft
a jednak ROZVODOVÝ ŘEMEN, délka 521 mm šířka 12,7 mm počet zubů 65 driven agg.: balancer shaft driven agg.: balancer shaft driven agg.: balancer shaft
Potrebuju oba dva, nebo je to nejaka krpa???Dik za odpoved
Měnil jsem si rozvoďák a samozřejmě i kladky ty mám od firmy TIMKEN a řemen od firmy Gates (www.autoprima.cz) a navíc na té krabici kde byl řeman to bylo jasně napsané, že se mají měnit i kladky. protože budou mít nějakou vůly.Milann píše:Můžu vyměnit jen samotný řemen bez kladek,nebo je potřeba to udělat vše ?jak to zjistím?Prosím poraďte....
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |