naprosty souhlas. akorat dodam, ze ty keramicky brzdy co se pouzivaj pro sportovni ucely se zase nehodi do bezneho provozu, protoze funguji jen kdyz jsou ohrate. ty nase seriove brzdy totiz funguji studene, ohrate - porad tak nakrade622 píše:Té poslední větě nerozumím, takže ji nebudu komentovat.
Pokud se chceš v tom hovně rýpat, v blahé naději, že najdeš oříšek, můžu ti
již dopředu říct, že si na něm stejně nepochutnáš.
Tvůj příspěvek, na který jsem reagoval a který jsem chtěl nechat vyšumět
je totiž kravina na kvadrát. A to ještě říkám velmi slušně.
Účinnost brzd zjišťovat stálým brzděním z kopce - říká ti
něco """ s čím nahoru s tím také dolů """ jde o řazení a brzdění motorem.
Takže odlehčení brzd. Jo jo náklaďáky, kdo má céčko a víc ví.
Canc s brzděním a plným plynem to se snad ani nedá pochopit.
Cos vlastně chtěl říct? Že existují brzdy, které jsou
sériově dodávané a stále brzdí? To snad ne.To neumí ani keramiky.
Každé brzdy po určité době ztrácejí účinnost bez ohledu na výrobce, typu brzd a vozu.
Jen se bojím, aby někdo z nezkušených to nevzal doslova a nezkoušel to v provozu.
Tringi má na svém voze brzdy, které jsou přiměřené a plně funkční v běžném provozu.
Když by chtěl auto použít jinak, musí je upravit. To je můj rezult.
Pokud se chceš bavit o účinnosti brzd podle typu či materiálů můžeme, něco v archívu mám.
Rade622
kdezto ty sportovni se musi ohrat a kdyz vyjedete z domu a jedete na nakup tak sotva budete prvni kilometr porad brzdit a znova se rozjizdet, abyste zahrali brzdy, a nedej boze potkat nekoho po ceste samozrejme je to prehnany, ale je to tak..