jit do nafty?
Moderátor: Moderátoři
jit do nafty?
Doporucily by jste mi Matrixe 1.5crdi r.v.2002 mam Lantru v combi ale chtel bych to uz vystridat,je to dobry motor ta1.5?diky.
- Reklama
Re: jit do nafty?
Jsi si vedom toho, ze to je 3valec? Pocitej s tim, ze motor je trochu hlucnejsi a min kultivovany, ale odmeni se spotrebou.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: jit do nafty?
Jestli chces spolehlivej motor tak si vem 1.6 benzin.Ta 1.5 nafta nic moc!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: jit do nafty?
Stary 1,5CrDi trojvalec ako pise Hardcam....
Staci ked ho vidim u kamarata v Accente LC...
Otec ma matrix 1,6 2002 a je max spokojny.
Spotreba v meste je real okolo 9-10 litrov u neho ale kludna noho mimo mesta pod 7L...
Drzim palce
Ja davam skor na 1,6benzin
Staci ked ho vidim u kamarata v Accente LC...
Otec ma matrix 1,6 2002 a je max spokojny.
Spotreba v meste je real okolo 9-10 litrov u neho ale kludna noho mimo mesta pod 7L...
Drzim palce
Ja davam skor na 1,6benzin
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: jit do nafty?
Ja mel pujceny servisni vozidlo a jezdilo mezi 4-5.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: jit do nafty?
Na benzine? Tak to cucim, ked som nemal auto a helphol som si Matrixa tak pod 6 som sa nedostal ani na dialnici
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: jit do nafty?
Nene, mluvim o nafte.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: jit do nafty?
ten 3 valcovy CRDi urcite nie, spotreba je relativne vysoka - 6,5 a viac, kultivovanost tam nie je ziadna. Zalezi ake trasy s tym planujes jazdit a kolko km rocne. A najma typologiu tras (raz mesacne k babicke 300km tam a na konci vikendu naspat, dochadzanie do prace z 20km vzdialeneho sidla, ....)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: jit do nafty?
vyzkoušej si obě uvažované motorizace a uvidíš, co ti bude lépe vyhovovat. Osobně bych šel do 1.6 benzin
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: jit do nafty?
No tak panove, neviem ci ste jazdili v oboch Matrixoch (1.6 a 1.5 trojvalec). My sme ich mali ako sluzobne obidva, dost dlhu dobu. Podla mojho nazoru naftak bol lepsi motor. Kultivovanost bola blizko standardu, co sa naftakov tyka. Mali sme aj Fiat Stilo Multijet 2006, a poviem vam, z toho ma bolela hlava po chvilke, tak nejako zvlastne to dunelo. Z Matrixa nic.
Ale hlavne: Pri rychlostiach nad 90 km/h zacina benzinak hlucniet, pricom naftak si zachovava prijatelnu zvukovu kulisu. Neverili by ste, aky je pri takej 120-tke rozdiel v hlucnosti (naftak je pekne tichy, benzinak otravne hlucny).
JEDINY dovod, ktory je proti naftaku, ze pri nabehanych 120.000 km nam odislo vstrekovacie cerpadlo (pretesnenie), potom este raz a repasovali nam aj vstreky (vraj uz tiez koncili).
Takze stary naftak - opatrne, pripravit sa na opravu cerpadla, vstrekov, mozno casom aj turbo... vsetko nie lacne opravy. Ale to ze je 3-valec, toho sa netreba obavat.
Podotykam, ze moje skusenoti sa tykaju Matrixov od modeloveho roku 2004 a novsie.
Ale hlavne: Pri rychlostiach nad 90 km/h zacina benzinak hlucniet, pricom naftak si zachovava prijatelnu zvukovu kulisu. Neverili by ste, aky je pri takej 120-tke rozdiel v hlucnosti (naftak je pekne tichy, benzinak otravne hlucny).
JEDINY dovod, ktory je proti naftaku, ze pri nabehanych 120.000 km nam odislo vstrekovacie cerpadlo (pretesnenie), potom este raz a repasovali nam aj vstreky (vraj uz tiez koncili).
Takze stary naftak - opatrne, pripravit sa na opravu cerpadla, vstrekov, mozno casom aj turbo... vsetko nie lacne opravy. Ale to ze je 3-valec, toho sa netreba obavat.
Podotykam, ze moje skusenoti sa tykaju Matrixov od modeloveho roku 2004 a novsie.
Matrix 1.6
Re: jit do nafty?
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: jit do nafty?
Ja bych sel a taky sem sel sam do nafty je to proste pohodicka nemusís tak tocit motor a auto ma mnohem lepsi kroutak. i do kopce krasne zrychluje i na 5 př. st. Na spotřebu se vůbec nedívej je to absolutně jedno protože náklady na provoz u nafťáka je prostě vyšší takže se to srovná i pořizovací cena naft. motoru je vyšší atd. ale nevim proc tu zminujete vsichni jen 3 valec, Je prece i 4 valec samozrejmne bych sel do 4 valce da se koupit uz i ojetina 4v.
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
Re: jit do nafty?
V roku 2002 asi tazko, co viem... v tom roku boli na vyber 1,5 trojvalceUzi77 píše:... ale nevim proc tu zminujete vsichni jen 3 valec, Je prece i 4 valec samozrejmne bych sel do 4 valce da se koupit uz i ojetina 4v.
zmienoval sa o matrixoch z roku 2002.
Ak sa mylim tak potom sorry
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: jit do nafty?
Engineer píše:V roku 2002 asi tazko, co viem... v tom roku boli na vyber 1,5 trojvalceUzi77 píše:... ale nevim proc tu zminujete vsichni jen 3 valec, Je prece i 4 valec samozrejmne bych sel do 4 valce da se koupit uz i ojetina 4v.
zmienoval sa o matrixoch z roku 2002.
Ak sa mylim tak potom sorry
JAsne omlouvam se je to tak
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
Re: jit do nafty?
máš to nějak vyčíslený ty provozní náklady? že jsou na naftu vyšší ,sem předpokládal že nižší spotřebou u nafty vyrovnám vyšší cenu motoruUzi77 píše:Ja bych sel a taky sem sel sam do nafty je to proste pohodicka nemusís tak tocit motor a auto ma mnohem lepsi kroutak. i do kopce krasne zrychluje i na 5 př. st. Na spotřebu se vůbec nedívej je to absolutně jedno protože náklady na provoz u nafťáka je prostě vyšší takže se to srovná i pořizovací cena naft. motoru je vyšší atd. ale nevim proc tu zminujete vsichni jen 3 valec, Je prece i 4 valec samozrejmne bych sel do 4 valce da se koupit uz i ojetina 4v.
Matrix 1,5 CRDi VGT R.V. 2008