santa fe po 60000km a 1,5roku
Moderátoři: miooo, Moderátoři
santa fe po 60000km a 1,5roku
Tak hosi nastal cas na zhodnotenie a supis zavad santa fecka.
1. odidene stabilizacne tycky 2x
2. vymenene vrzgajuce sadadlo vodica
3. buchoce lave rameno
4. za zadnej napravy vpravo pocut klapot pri zhupnuti auta nadoraz
5. odideny kompresor na klimu
6. auto taha doprava od vyroby/ odstranene geometriou az po 1,3 roku /
7. zosuchany volant po cca 30000km / vra j bezne opotrebenie /
8. kontrolka motoru check svieti uz treti krat - vadny egrventil
9. najnovsia zavada, pri vytocenom plnom rajde dolava praska v naprave
no zbytok uz asi nic tak zavazne ale skratka a dobre santa fe nie je zle auto ale realne by malo stat v plnej vybave max cca 900 000,-Skk a nie 1,350,000,-
1. odidene stabilizacne tycky 2x
2. vymenene vrzgajuce sadadlo vodica
3. buchoce lave rameno
4. za zadnej napravy vpravo pocut klapot pri zhupnuti auta nadoraz
5. odideny kompresor na klimu
6. auto taha doprava od vyroby/ odstranene geometriou az po 1,3 roku /
7. zosuchany volant po cca 30000km / vra j bezne opotrebenie /
8. kontrolka motoru check svieti uz treti krat - vadny egrventil
9. najnovsia zavada, pri vytocenom plnom rajde dolava praska v naprave
no zbytok uz asi nic tak zavazne ale skratka a dobre santa fe nie je zle auto ale realne by malo stat v plnej vybave max cca 900 000,-Skk a nie 1,350,000,-
- Reklama
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
ved uz tolko stojitomki píše:Tak hosi nastal cas na zhodnotenie a supis zavad santa fecka.
1. odidene stabilizacne tycky 2x
2. vymenene vrzgajuce sadadlo vodica
3. buchoce lave rameno
4. za zadnej napravy vpravo pocut klapot pri zhupnuti auta nadoraz
5. odideny kompresor na klimu
6. auto taha doprava od vyroby/ odstranene geometriou az po 1,3 roku /
7. zosuchany volant po cca 30000km / vra j bezne opotrebenie /
8. kontrolka motoru check svieti uz treti krat - vadny egrventil
9. najnovsia zavada, pri vytocenom plnom rajde dolava praska v naprave
no zbytok uz asi nic tak zavazne ale skratka a dobre santa fe nie je zle auto ale realne by malo stat v plnej vybave max cca 900 000,-Skk a nie 1,350,000,-
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
Santa Fe 2.2CRDI AT
po 2 letech provozu s 65000km.
Výměna stabyl.tyček v 30000 km
JINAK VŠE OK.
po 2 letech provozu s 65000km.
Výměna stabyl.tyček v 30000 km
JINAK VŠE OK.
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
Ono je to o tom ako kdo jezdí a to že na Slovensku jezdí ridiči jako hovada po 5 letech života jen a jen potvrzuji. Zítra jdu se SANTOU na prohlídku v 60.000km, tak budu referovat. Snad jen to, že mi do motoru vlezl nejaky hlodavec a rozkousal mi ten filc
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
2.2 CRDI manual, 2.5 roku 70 tis. Ve 30tis vymena spojkoveho valce, jinak nic ani tycky, nic nevrze. Pouze zavistive sleduji informace o spotrebe (nekteri uvadeli i 6.7l). Nejnizsi rekord 1x 7.8 l jinak kolem 8.0 - 8.4l mereno pri tankovani, ale i s timto naprosta spokojenost.
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
stando tak so santou jazdim uplne normalne, prave ze nepatrim k tym hovada, tie mimochodom najdes vsade, ale kazdopadne jazdim uplne normalne, setrim motor ked je studeny atd atd.
Skratka nic moc kvalita auta
Skratka nic moc kvalita auta
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
Buď je to kus od kusu anebo dle náročnosti uživatele. Mám tady v okolí známý, kteří se toho zbavili první rok, další se toho chce zbavit teď po necelých dvou letech a naproti tomu dalši dva, kteří si to nemůžou vynachválit. Taková společná výtka všech je však drahý provoz, resp. drahé a časté servisní prohlídky.
Možná by to chtělo jít dolů s cenou, která se prakticky nemění. Přitom konkurence má v ceně jasně navrch. Když opominu oblikátní Mazdu CX-7 apod. (třeba i CX-9 vychází cenově už jen o málo více než SF a přitom je to auto vyšší kategorie), koukal jsem teď na ceník Lexusu a to je bomba - RX350 vychází na hranici milionu, tedy jen o nějakých 80t Kč více než nové SF 2.7 V6. Kdo seděl a jel v Lexusu, tak určitě potvrdí, že to jsou nesrovnatelmá auta a přitom stojí skoro stejně.
Jsem docela zvědavej, s jakou cenou přijde Veracruz. Logicky by měl stát podstatně více než SF, aby si nepřetahovali zákazníky, ale s ohledem na konkurenci by v dnešní době stál skoro stejně co SF, takže víceméně jedinou možnost vidím ve zlevnění SF.
Možná by to chtělo jít dolů s cenou, která se prakticky nemění. Přitom konkurence má v ceně jasně navrch. Když opominu oblikátní Mazdu CX-7 apod. (třeba i CX-9 vychází cenově už jen o málo více než SF a přitom je to auto vyšší kategorie), koukal jsem teď na ceník Lexusu a to je bomba - RX350 vychází na hranici milionu, tedy jen o nějakých 80t Kč více než nové SF 2.7 V6. Kdo seděl a jel v Lexusu, tak určitě potvrdí, že to jsou nesrovnatelmá auta a přitom stojí skoro stejně.
Jsem docela zvědavej, s jakou cenou přijde Veracruz. Logicky by měl stát podstatně více než SF, aby si nepřetahovali zákazníky, ale s ohledem na konkurenci by v dnešní době stál skoro stejně co SF, takže víceméně jedinou možnost vidím ve zlevnění SF.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
je pravda ze auta zlacneli a tak by hyndai mal nieco urobit. Santa fe ako take je super auto, nemozem povedat nic co sa tyka pohodlia komfortu ale kvalita zaostava. Vidim to teraz po case ze je to auto na max. 2 roky a potom rychlo prec. Hlavne ak jazdi denne v BA, ak si to niekto kupi trebars v ruzomberku a rocne spravi tak 20 000km tak ano bude si to chvalit 5 rokov, ale my co jazdime cca 45000km rocne vieme svoje
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
o com tu pises ze santa fe nehybe s cenou :tomki píše:je pravda ze auta zlacneli a tak by hyndai mal nieco urobit. Santa fe ako take je super auto, nemozem povedat nic co sa tyka pohodlia komfortu ale kvalita zaostava. Vidim to teraz po case ze je to auto na max. 2 roky a potom rychlo prec. Hlavne ak jazdi denne v BA, ak si to niekto kupi trebars v ruzomberku a rocne spravi tak 20 000km tak ano bude si to chvalit 5 rokov, ale my co jazdime cca 45000km rocne vieme svoje
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDi VGT výbava Elegance
už za: 949 900 Sk (€ 31 530,90) + zimné pneu Nokian a al.disky ZDARMA
Cenové zvýhodnenie až 230 000 Sk(€ 7 634,60)
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
Pár dní na http://www.hyundai.cz visí zpráva: Nový Hyundai ix55 brzy na showroomechzdenek76 píše:Jsem docela zvědavej, s jakou cenou přijde Veracruz. Logicky by měl stát podstatně více než SF, aby si nepřetahovali zákazníky, ale s ohledem na konkurenci by v dnešní době stál skoro stejně co SF, takže víceméně jedinou možnost vidím ve zlevnění SF.
Z článku: Cena nového Hyundai ix55 začne již od 949 900 Kč s DPH. Vůz však bude možné zakoupit i v úpravě pro kategorii N1 a jeho cena tak bude začínat na 818 135 Kč bez DPH.
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
díky, už se to ke mně taky doneslo, psal jsem o tom tuším na začátku týdne v sekci VeracruzTringi píše:Pár dní na http://www.hyundai.cz visí zpráva: Nový Hyundai ix55 brzy na showroomechzdenek76 píše:Jsem docela zvědavej, s jakou cenou přijde Veracruz. Logicky by měl stát podstatně více než SF, aby si nepřetahovali zákazníky, ale s ohledem na konkurenci by v dnešní době stál skoro stejně co SF, takže víceméně jedinou možnost vidím ve zlevnění SF.
Z článku: Cena nového Hyundai ix55 začne již od 949 900 Kč s DPH. Vůz však bude možné zakoupit i v úpravě pro kategorii N1 a jeho cena tak bude začínat na 818 135 Kč bez DPH.
Jinak k té aktuální ceně SF, podobné slevy mají všechny automobilky, takže je to furt nastejno.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
takze co sa tyka svietenia kontrolky motoru check, bol som znova na vymaze ale na druhy den to svieti znova. Technik vravel ze to bude chipom, lebo mu tam vyhadzuje vysoku teplotu a preto to svieti. Vraj keby som to odcipoval tak to zmizne, no ale otazka je preco to zacalo blikat az po cca 55000km. Doteraz mu to nevadilo????
Udajne im tam sem tam nove santy chodia s podobnymi blikaniami a nic s nimi nieje.
Tak neviem co si mam o tom mysliet. Ma niekto nejaky podobny problem???
Udajne im tam sem tam nove santy chodia s podobnymi blikaniami a nic s nimi nieje.
Tak neviem co si mam o tom mysliet. Ma niekto nejaky podobny problem???
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
jedině zkusit vymazat chybu a absolvovat jízdu s diagnostikou, pak by se dalo dle údajů zjistit, co to způsobuje.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
Mne svieti tiez ta ... check kontrolka (Sante fe 2,7V6 LPG). Najskôr ak sa rozsvietila, tak po čase sama zhasla. Teraz nezhasne, a keď ju resetujem:) odpojením baterky tak po cca 200km zasvieti opäť aj na benzín aj na LPG. Pri LPG na bratovej octavii hlasila bohatu a chudobnu zmes...
Re: santa fe po 60000km a 1,5roku
Břídilové na co si vlastně stěžujete mě ve 37000km rozebírají právě teď motor,opravdu bych chtěl vaše nicotné závady.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-