V práci jezdím s oktavií II 103 kw, motor je to dobrý, ale že by mě nějak uchvacoval
krouták 320 nm bych neřekl, kolem 4 tis. otáček je konec a musíš řadit.
Takže argument o vyšším kroutícím momentu naftových motorů není podle mě argument, který by
měl rozhodovat o tom, zda koupit či ne. Stejně tak můžeš argumentovat tím, že benzínový motor
lze točit až do 6000 tis. ot. O výběru motoru musí rozhodout hlavně nájezd a jízdní režim.
Velký nájezd ročně a dlouhé a časté jízdy po dálnici = diesel. Menší nájezd, couračky po městě a okresky= benzín.
jit do nafty?
Moderátor: Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Re: jit do nafty?
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
- Reklama
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: jit do nafty?
A nebo dlouhý nájezd třeb i po dálnici, ale potřeba pružného auta = benzín+LPG
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: jit do nafty?
to platilo hlavně dřív když byla ještě nafta levnější než benzínkabi píše: máš to nějak vyčíslený ty provozní náklady? že jsou na naftu vyšší ,sem předpokládal že nižší spotřebou u nafty vyrovnám vyšší cenu motoru
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: jit do nafty?
Kabi psal
máš to nějak vyčíslený ty provozní náklady? že jsou na naftu vyšší ,sem předpokládal že nižší spotřebou u nafty vyrovnám vyšší cenu motoru
1 je to o tom kolik km najezdíš mesíčně
2 spotřeba dieslu se vyrovná cene benzinu.
3 Jak se neco posere u naftaku je to vesmes vsechno dražší než u benzínu.
4 častější výmena oleje a všech trí filtrů (olej,vzduch,palivo) nejde to odrbat jestli nejsi magor a nechces mít jeste vetsí náklady
5 emisní kontrola dražší
6 pořizovací cena je větší u nafty než u benzínu
Já mám nafťáka
Jo a dnes uz bych nekoupil funglofku Matrixe ale i30 kombika je proste nádherná
máš to nějak vyčíslený ty provozní náklady? že jsou na naftu vyšší ,sem předpokládal že nižší spotřebou u nafty vyrovnám vyšší cenu motoru
1 je to o tom kolik km najezdíš mesíčně
2 spotřeba dieslu se vyrovná cene benzinu.
3 Jak se neco posere u naftaku je to vesmes vsechno dražší než u benzínu.
4 častější výmena oleje a všech trí filtrů (olej,vzduch,palivo) nejde to odrbat jestli nejsi magor a nechces mít jeste vetsí náklady
5 emisní kontrola dražší
6 pořizovací cena je větší u nafty než u benzínu
Já mám nafťáka
Jo a dnes uz bych nekoupil funglofku Matrixe ale i30 kombika je proste nádherná
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
Re: jit do nafty?
Když jsem měl benzina, řešil jsem stejnou otázku. Dostávalo se mi odpovědi, že nafta má smysl nad 30 tisíc km ročně. Kor u auta který už má určitý kilometry. Moc jsem to neřešil a při výhodné nabídce koupi CRDI se 135000 km. Nadšenej jsem byl 4000km než jsem musel nechat za 8000 repasovat vysokotlaký čerpadlo. Další průser v těch kilometrech může být turbo nebo vstřikovače. Rozhodně bych už zvážil jestli do toho jít znovu ...
Matrix CRDi