klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe - vyřešeno!
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe - vyřešeno!
Zdravim,
tak posledni dobou pozoruju na coupe takovy problem. dal jsem to sem, protoze si myslim ze tohle je spis obecna zavada nez primo coupecka.
no co to dela? to ze kdyz mam motor na volnobeh a stojim, tak se trepe volant tak, ze je to i viditelny, a je to citit i v sedacce, proste se prenasi vibrace. a to driv nedelalo. jak stojim treba v kolone tak je to fakt neprijemny.
nedela to jen kdyz lehounce - skoro neznatelne pridam plyn (zvysim otacky temer neznatelne - 100, 200 otacek). ono to taky dela hlavne kdyz mam zaple svetla, to je slyset jak mirne poklesnou otacky, fakt opet skoro neznatelne akorat to zacne vibrovat. kdyz zhasnu tak je klid.
to same brzdovky, muzu stat s vypnutejma svetlama a zabrzdim a zacne se to klepat zase. musim pak davat rucku. no a kombinace svetla, brzdovky - jeste horsi. mam pocit ze mit dalkovy, stat na brzde a na volnobeh na miste tak to klepe jeste vic.
paradoxne kdyz pak zapnu klimatizaci tak jak se zvysi otacky (coz dela ECU automaticky pri zaple klime), tak je zase klid. a taky kdyz dojizdim do krizovatky tak jednotka drzi ted nevim asi 1000-1200 otacek mozna min, tak to taky nedela. jen jak zastavim tak to zacne hned potom co to ma nejaky odber.
mate nekdo napad - cim to by to tak mohlo byt? diky! je to fakt otravny.
nevim par veci:
- je to normalni ze o neco malo klesnou ty otacky kdyz maj odber svetla nebo brzdy? nemuze to delat remen ze by mirne prokluzoval? nebo ze by teda uz pomalu odchazel alternator? prijde mi to byt divne. na otackomeru to skoro nejde zaznamenet ten rozdil - ne jak na facku tam to fak kleslo o stovku ) pak by to teda klepalo proto, ze otacky padnou pod ja nevim 850 na 750 pri kterejch to uz vibruje pac jsou moc nizky.
- nebo to klepani nejak nesouvisi s tim ze klesnou otacky na takovy, pri kterejch to klepe (motor), ale je to tim ze je pri tehle otackach uz vymackanej silentblok motoru? pri o trosku vyssich to pak ustane protoze na nich ten silentblok jeste tlumi?
jeste poznamka: on to moc nikdo extra nepozna ze to vibruje, jen ridic co v tom jezdi denne a stoji v kolonach - tak ho to fakt sere. abyste zase nemyslel ze to skace jak koza. motor je v dobrem stavu a ma najeto vcelku malo, olej nebere proste tim to neni - ale to ze se volant klepe je i viditelne. co ale poznaj i spolujezdci je ze kdyz mirne pridam plyn tak klepani ustane, ale kdyz ho pak zase pustim tak to zatrepe tak ze kdyz je v aute klid tak to pozna taky )
proste vic to snad popsat neslo - doufam ze nekdo bude vedet. diky za tipy!
osobne tipuju:
- dobijeni (alternator, kostra..)
- silentblok motoru
- zapalovani (zapalovaci kabely, svicky..)
takže nakonec to bylo fakt tim silentblokem motoru, stalo to z original dilu (4 silentbloky) i s praci skoro 4.000,- ale vysledek je uzasny. uplne jine auto. tiche, neprenasi se zadne vibrace od motoru ani na volnobeh, ani v tahu motoru (naprosto klidne jako novy), a ani kdyz zapnu vsecky spotrebice, zmacknu okynka oboje doraz, tak mimo houpnuti volnobehu to vubec nezatrese autem. parada. ani servo vytocene na maximalni rejd nedela binec - je to krasne tichounke.
všem doporučuji tuto výměnu provést, u auta staryho 1996 a vic. poznate to a stoji to za to. juhu!
tak posledni dobou pozoruju na coupe takovy problem. dal jsem to sem, protoze si myslim ze tohle je spis obecna zavada nez primo coupecka.
no co to dela? to ze kdyz mam motor na volnobeh a stojim, tak se trepe volant tak, ze je to i viditelny, a je to citit i v sedacce, proste se prenasi vibrace. a to driv nedelalo. jak stojim treba v kolone tak je to fakt neprijemny.
nedela to jen kdyz lehounce - skoro neznatelne pridam plyn (zvysim otacky temer neznatelne - 100, 200 otacek). ono to taky dela hlavne kdyz mam zaple svetla, to je slyset jak mirne poklesnou otacky, fakt opet skoro neznatelne akorat to zacne vibrovat. kdyz zhasnu tak je klid.
to same brzdovky, muzu stat s vypnutejma svetlama a zabrzdim a zacne se to klepat zase. musim pak davat rucku. no a kombinace svetla, brzdovky - jeste horsi. mam pocit ze mit dalkovy, stat na brzde a na volnobeh na miste tak to klepe jeste vic.
paradoxne kdyz pak zapnu klimatizaci tak jak se zvysi otacky (coz dela ECU automaticky pri zaple klime), tak je zase klid. a taky kdyz dojizdim do krizovatky tak jednotka drzi ted nevim asi 1000-1200 otacek mozna min, tak to taky nedela. jen jak zastavim tak to zacne hned potom co to ma nejaky odber.
mate nekdo napad - cim to by to tak mohlo byt? diky! je to fakt otravny.
nevim par veci:
- je to normalni ze o neco malo klesnou ty otacky kdyz maj odber svetla nebo brzdy? nemuze to delat remen ze by mirne prokluzoval? nebo ze by teda uz pomalu odchazel alternator? prijde mi to byt divne. na otackomeru to skoro nejde zaznamenet ten rozdil - ne jak na facku tam to fak kleslo o stovku ) pak by to teda klepalo proto, ze otacky padnou pod ja nevim 850 na 750 pri kterejch to uz vibruje pac jsou moc nizky.
- nebo to klepani nejak nesouvisi s tim ze klesnou otacky na takovy, pri kterejch to klepe (motor), ale je to tim ze je pri tehle otackach uz vymackanej silentblok motoru? pri o trosku vyssich to pak ustane protoze na nich ten silentblok jeste tlumi?
jeste poznamka: on to moc nikdo extra nepozna ze to vibruje, jen ridic co v tom jezdi denne a stoji v kolonach - tak ho to fakt sere. abyste zase nemyslel ze to skace jak koza. motor je v dobrem stavu a ma najeto vcelku malo, olej nebere proste tim to neni - ale to ze se volant klepe je i viditelne. co ale poznaj i spolujezdci je ze kdyz mirne pridam plyn tak klepani ustane, ale kdyz ho pak zase pustim tak to zatrepe tak ze kdyz je v aute klid tak to pozna taky )
proste vic to snad popsat neslo - doufam ze nekdo bude vedet. diky za tipy!
osobne tipuju:
- dobijeni (alternator, kostra..)
- silentblok motoru
- zapalovani (zapalovaci kabely, svicky..)
takže nakonec to bylo fakt tim silentblokem motoru, stalo to z original dilu (4 silentbloky) i s praci skoro 4.000,- ale vysledek je uzasny. uplne jine auto. tiche, neprenasi se zadne vibrace od motoru ani na volnobeh, ani v tahu motoru (naprosto klidne jako novy), a ani kdyz zapnu vsecky spotrebice, zmacknu okynka oboje doraz, tak mimo houpnuti volnobehu to vubec nezatrese autem. parada. ani servo vytocene na maximalni rejd nedela binec - je to krasne tichounke.
všem doporučuji tuto výměnu provést, u auta staryho 1996 a vic. poznate to a stoji to za to. juhu!
Naposledy upravil(a) black_sheep dne 24 pro 2009, 00:35, celkem upraveno 1 x.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
jo a v kulise razeni to citit neni. kdyz uchopim radicku tak se neklepe, kupodivu..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
Tak to sme dva.Mě toto dělá už min půl roku.A dělá to od té doby ,co sem v jeden den nechal měnit rozvody + všechny řemeny,komplet spojku,zavařit ruplé svody a navařit nový vlnovec. Nejhorší je když pustím vyhřívání zadního skla,to mi pak vibrujou i uši na hlavě. Dělá mi to vyloženě od toho servisu,před tím vubec nic.Mám podezření právě na ty silentbloky,nebo na ten nový vlnovec,pač mi ho kámoš blbě navařil,je teď o něco kratší,takže je výfuk dost hodně našponovaný.A to právě nevím,jestli nejdou vibrace právě od toho výfuku.
Naposledy upravil(a) karlosino dne 31 pro 2008, 08:23, celkem upraveno 1 x.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
ja mam cece taky pocit ze to dela uz dyl - od nejakyho z vetsich servisu co jsem delal. rozvody/spojka - jeden z toho. to by znamenalo ze jak nekdo rozdela ten silentblok a pak ho znova sesroubuje a neni novej - tak uz je to v riti.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
No právě silentblok.Z toho mám největší bobky. Kus gumy + kus železa a stojí to kolem čtverky,tak to opravdu nepotěší. z toho se mi fakt ježí chlupy až na řiti. Kdybych aspoň věděl,že je to tím. Už sem aji vyměnil svíčky,filtr,vyčistil škrtící klapu,nechal zkontrolovat váhu vzduchu,nebo co to je a výsledek žádný.
Naposledy upravil(a) karlosino dne 31 pro 2008, 08:20, celkem upraveno 1 x.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
hmm... tak to bude sakra to samy.. silentblok. kruci. leda jeslti nemuze bejt povolenej..?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
Mi to začlo dělat až po druhé výměně rozvodů( 2X rozvody během jednoho měsíce!!! ) Takže vlastně byl dolů silentblok dvakrát. Jooo kdyby mi tak dal někdo hodný jeden za dara. Ale to spíš vyhraju první ve sportce.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
nee, zadarmo chci ja a jestli ho da nekdo tobe tak uz se naseru.. nejdriv broza se svodama a loketkou a ted ty silentblok - to uz bych nemohl
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
To mě spíš trefi do hlavy meteorit,než abych dostal silentbloky zadara
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
mám stejný problém, jak se auto zahřeje a volnoběh padá někam na 900ot/min, tak mi začíná vibrovat volant. A jak pustim vyhřívání zadního okna, nebo šlápnu na brzdu, tak to je pak radost (alterátor odebírá víc výkonu řemenem z klikovky a otáčky tak padaj někam na 800-850ot/min). Dělaj to silentbloky motoru, jsou vychozený a neudrží vibrace motoru a pustí to i do zbytku auta a části s podobnou vlastní frekvencí se rozvibrují taky.
Provizorní řešení je zvednout otáčky volnoběhu, třeba o 50-100ot/min, tím dorazovým šroubkem na klapce.
Provizorní řešení je zvednout otáčky volnoběhu, třeba o 50-100ot/min, tím dorazovým šroubkem na klapce.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
jo tak to mam fakt to same, akorat bych rekl ze tak o 100 otacek min akorat ty asi neoveris to s tou klimou vid?mirpie píše:mám stejný problém, jak se auto zahřeje a volnoběh padá někam na 900ot/min, tak mi začíná vibrovat volant. A jak pustim vyhřívání zadního okna, nebo šlápnu na brzdu, tak to je pak radost (alterátor odebírá víc výkonu řemenem z klikovky a otáčky tak padaj někam na 800-850ot/min). Dělaj to silentbloky motoru, jsou vychozený a neudrží vibrace motoru a pustí to i do zbytku auta a části s podobnou vlastní frekvencí se rozvibrují taky.
Provizorní řešení je zvednout otáčky volnoběhu, třeba o 50-100ot/min, tím dorazovým šroubkem na klapce.
nejvic me stve ze to zacalo delat raz na raz, driv to nedelalo prave ze vubec tak jsem si liboval a najednou bac a zaclo to delat.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
no klimu nemám, ale když na volnoběh otočíš volantem a řemenice čerpadla servořízení začne odebírat více výkonu přes řemen z klikovky, tak to taky slušně padá, než mu ECU opět zkoriguje otáčky. Ale tohle vše udělat najednou - pustit klimu, pohnout s volantem, pustit vhřívání skla, zapnout dálkové s mlhovkami, tak nevim nevim, zda by to nechcíplo...Ale to konstruktéři ví, že vše najednou prostě nesepneš a ECU má tak čas korigovat otáčky postupně. Ale i tak mi to přijde, že by to ty otáčky mohlo zvednout více.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
Jo,tak klima to dělá a dělá mi to i třeba po sepnutí ventilátoru chladiče při přehřátém motoru.Taky když zapnu klimu,tak se mi zvednou trošičku otáčky a vibrace volantu jsou aspoň dočasně pryč.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
tak to mame vsici tri stejny problem.karlosino píše:Jo,tak klima to dělá a dělá mi to i třeba po sepnutí ventilátoru chladiče při přehřátém motoru.Taky když zapnu klimu,tak se mi zvednou trošičku otáčky a vibrace volantu jsou aspoň dočasně pryč.
kolik mate najeto? ja 165.000. ale von ten silentblok starne takze to je asi jedno. kolik by stala takova sada silentbloku?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: klepani (vibrace do volantu) na volnobeh - coupe
Já mám 2.0 l 96ku rok,a mám tam teď nějakých 120 000 km. A ty silentbloky sem zatim u nás nikde na netu neviděl.Jenom na korejských stránkách a stály 199 dollarů komplet,což je celkem dost,a nebo jenom samotné gumy za 79 dollaru. Ale zas nevím,jestli to náhodou nejsou nějaké tuningové.
http://www.kdmstuff.com/shop/step0.php? ... &pagenow=2
http://www.kdmstuff.com/shop/step0.php? ... &pagenow=2