Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Mám Nové Santa Fe teprve půl roku a zažívám první zimu.S vozidlem se seznamuji a stále hledám v diskusi odpověď - názor, na ony zabudované příčné nosníky na střeše.Nechápu jejich poslání a nikdo mi to ještě nedokázal odborrně ani polopaticky vysvětlit.Já prostě nevím k čemu jsou dobré a použitelné.Kdo o tom něco opravdu ví ať nás "neználky" poučí.
Nechci se jen smířit s tím,že tam prostě jsou a pro mne prozatím k ničemu../zvláště když se dočítám,co vše je třeba dokoupit,vyvrtat a upravit aby se dal použít střešní box.
Díky za zasvěcenou odpověď.
edd
Nechci se jen smířit s tím,že tam prostě jsou a pro mne prozatím k ničemu../zvláště když se dočítám,co vše je třeba dokoupit,vyvrtat a upravit aby se dal použít střešní box.
Díky za zasvěcenou odpověď.
edd
- Reklama
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Ahoj. z Tvého příspěvku na mne dýchá troška nervozity ...
skoro mám pocit že selhání není ani tak v těch nosičích jako u Tvého prodejce ... ten by Ti měl vše přizpůsobit tak abys byl spokojený - navíc to není nic co by bylo v rozporu se zárukou, je to postup schválený importérem ...
když se podíváš na kolejnici v které příčníky jezdí, končí někde uprostřed střechy ... směrem dopředu je v drážce gumový pásek ... a tady je začíná práce prodejce ( nebo jsi se neptal ? )
dealer udělá toto - stojí to 0,-Kč a je to za 5 minut ! ! ! gumový pásek se vyjme, na předním konci se vyvrtá na každé straně dírka pro aretaci příčníku a je to ...
a co dokupovat ?
no snad jen kdybys potřeboval převážet třeba 6 párů lyží v jednoduchých nosičích tak by mohl nastat problém s tím, že je příčník nízko nad střechou ... ale to jsme řešili o téma vedle ... https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=48&t=11622 ( navíc koukám že jsi toto vlákno sám založil, nerozumím tomu proč to probíráš na více místech
a potom můžeš příčníky používat naprosto plnohodnotně - prostě je to jen otázka správného výběru příslušenství, nic složitého v tom nehledej ...
skoro mám pocit že selhání není ani tak v těch nosičích jako u Tvého prodejce ... ten by Ti měl vše přizpůsobit tak abys byl spokojený - navíc to není nic co by bylo v rozporu se zárukou, je to postup schválený importérem ...
když se podíváš na kolejnici v které příčníky jezdí, končí někde uprostřed střechy ... směrem dopředu je v drážce gumový pásek ... a tady je začíná práce prodejce ( nebo jsi se neptal ? )
dealer udělá toto - stojí to 0,-Kč a je to za 5 minut ! ! ! gumový pásek se vyjme, na předním konci se vyvrtá na každé straně dírka pro aretaci příčníku a je to ...
a co dokupovat ?
no snad jen kdybys potřeboval převážet třeba 6 párů lyží v jednoduchých nosičích tak by mohl nastat problém s tím, že je příčník nízko nad střechou ... ale to jsme řešili o téma vedle ... https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=48&t=11622 ( navíc koukám že jsi toto vlákno sám založil, nerozumím tomu proč to probíráš na více místech
a potom můžeš příčníky používat naprosto plnohodnotně - prostě je to jen otázka správného výběru příslušenství, nic složitého v tom nehledej ...
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
V prvé řadě bych chtěl poděkovat za odezvu - prozatím je jediná.Jeví se,že jsem mírně těžkopádný...jsem si vědom,že jsme box a převážení lyží řešili a vcelku se dopracovali výsledku-přes všemožné úpravy.Ale vždy jsme nějak přeskočili základní otázku,kterou jsem položil extra - samostatně:K ČEMU TEDY SLOUŽÍ ONY DODÁVANÉ PŘÍČNÍKY ?...Mně vyplynulo,že je musím sundat /vyhodit či uložit někde v koutě / a pořídit nové uchycení (proti zvyklosti - v atypických ližinách) a pořídit také nové příčníky . Abych dostal konkretní odpověď a bylo mi nakonec kolem těch dodaných příčníků jasno,hodil jsem to jako nové tema.A ty jsi zase v reakci na přípěvek toto přeskočil a odpověděl, jak již dříve, kolem uchycení případného boxu či nosiče lyží.( ale vidím to spíše na box než samostatné nosiče lyží).
A pokud box,tak již asi původní příčniky vůbec ne. ?...nevím-nezkoušel jsem,ale jeví se mi to tak.
Že je na konci gumový pásek je jasně vidět-usuzuji,že se dá snadno sundat...atd...vrtat a dále.To vše jsem z dřívějších příspěvků pochopil.
Stále však nevím: ( a pořád očekávám od někoho jednoduchou a jasnou odpověď )
1.stávající příčníky sundat a vyhodit ?
2.K čemu konkretně se dají namontované příčníky ( po úpravách "DODO "...známé z historie "Dodělej doma") použít?
Já to obecně vidím jako nedomyšlenou konstrukci - byť jsou úpravy schváleny importérem.
Jistě,že se mohu mýlit-neznalost všech možností použití a využití připouštím.
edd
A pokud box,tak již asi původní příčniky vůbec ne. ?...nevím-nezkoušel jsem,ale jeví se mi to tak.
Že je na konci gumový pásek je jasně vidět-usuzuji,že se dá snadno sundat...atd...vrtat a dále.To vše jsem z dřívějších příspěvků pochopil.
Stále však nevím: ( a pořád očekávám od někoho jednoduchou a jasnou odpověď )
1.stávající příčníky sundat a vyhodit ?
2.K čemu konkretně se dají namontované příčníky ( po úpravách "DODO "...známé z historie "Dodělej doma") použít?
Já to obecně vidím jako nedomyšlenou konstrukci - byť jsou úpravy schváleny importérem.
Jistě,že se mohu mýlit-neznalost všech možností použití a využití připouštím.
edd
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
ted nevím jestli se mám smát??? opravdu nevíš na co jsou ty příčníky??? a kam např v letě dáš držák kol?? na 5 dveře ne a i ta rakev se tam da např dát... Vůbec nechápu jak se tak ptáš a proč tohle zbytečné vlákno. čau
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Takže znovu a snad již dost srozumitelně česky ...
1.) příčníky jsou na to co jiné příčníky u jiných aut ... na přidělání příslušenství
2.) nic nevyhazuj - samozřejmě je použiješ ! ! ! jediný co se vyhodí ( ale nemusí, můžeš dát i zpět - je gumový pásek )
3.) zajdi za dealerem a nech si vyvrtat 2 dirky - zdarma a za 5 minut ( doufám že již naposledy zde píšu k čemu je vrtání - je to k tomu aby se PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY daly posunout úplně dopředu a ne jen do poloviny střechy ! ! ! ) - tedy opakuji, tato 5 minutová operace se dělá proto abys už nemusel nic víc řešit, kupovat, vyhazovat atd ...
4.) přiděláš tam prakticky libovolný box nebo držák na kola, lyže atd ...
myslím že kdybys zašel za dealerem, ušetříš sobě i nám spoustu času a nervů ...
je to už dost srozumitelné ? ? ? ( raději se ptám protože již v původním příspěvku jsem psal : a potom můžeš příčníky používat naprosto plnohodnotně - prostě je to jen otázka správného výběru příslušenství, nic složitého v tom nehledej ... ( myslel jsem samozřejmě PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY ) )
1.) příčníky jsou na to co jiné příčníky u jiných aut ... na přidělání příslušenství
2.) nic nevyhazuj - samozřejmě je použiješ ! ! ! jediný co se vyhodí ( ale nemusí, můžeš dát i zpět - je gumový pásek )
3.) zajdi za dealerem a nech si vyvrtat 2 dirky - zdarma a za 5 minut ( doufám že již naposledy zde píšu k čemu je vrtání - je to k tomu aby se PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY daly posunout úplně dopředu a ne jen do poloviny střechy ! ! ! ) - tedy opakuji, tato 5 minutová operace se dělá proto abys už nemusel nic víc řešit, kupovat, vyhazovat atd ...
4.) přiděláš tam prakticky libovolný box nebo držák na kola, lyže atd ...
myslím že kdybys zašel za dealerem, ušetříš sobě i nám spoustu času a nervů ...
je to už dost srozumitelné ? ? ? ( raději se ptám protože již v původním příspěvku jsem psal : a potom můžeš příčníky používat naprosto plnohodnotně - prostě je to jen otázka správného výběru příslušenství, nic složitého v tom nehledej ... ( myslel jsem samozřejmě PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY ) )
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Jeho pravděpodobně zajímalo, ostatně mně taky, proč jsou tak blízko u sebe, když se to prakticky nedá na nic, pokud to v servisu neupraví, použít.SuperMUF píše:Takže znovu a snad již dost srozumitelně česky ...
1.) příčníky jsou na to co jiné příčníky u jiných aut ... na přidělání příslušenství
2.) nic nevyhazuj - samozřejmě je použiješ ! ! ! jediný co se vyhodí ( ale nemusí, můžeš dát i zpět - je gumový pásek )
3.) zajdi za dealerem a nech si vyvrtat 2 dirky - zdarma a za 5 minut ( doufám že již naposledy zde píšu k čemu je vrtání - je to k tomu aby se PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY daly posunout úplně dopředu a ne jen do poloviny střechy ! ! ! ) - tedy opakuji, tato 5 minutová operace se dělá proto abys už nemusel nic víc řešit, kupovat, vyhazovat atd ...
4.) přiděláš tam prakticky libovolný box nebo držák na kola, lyže atd ...
myslím že kdybys zašel za dealerem, ušetříš sobě i nám spoustu času a nervů ...
je to už dost srozumitelné ? ? ? ( raději se ptám protože již v původním příspěvku jsem psal : a potom můžeš příčníky používat naprosto plnohodnotně - prostě je to jen otázka správného výběru příslušenství, nic složitého v tom nehledej ... ( myslel jsem samozřejmě PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY ) )
Hyundai Santa Fe 2,2CRDi VGT ELEGANCE 4x4 vyrobeno 10/08
BitPower - 136,8 kW/186 HP, 412 Nm
SUBARU Outback 2,5i Comfort NAVI - vyrobeno 12/08
BitPower - 147 kW/200 HP, 263 Nm
SUBARU Legacy 2.5GT Sport - vyrobeno 05/10
195 kW/265 HP, 350 Nm
BitPower - 136,8 kW/186 HP, 412 Nm
SUBARU Outback 2,5i Comfort NAVI - vyrobeno 12/08
BitPower - 147 kW/200 HP, 263 Nm
SUBARU Legacy 2.5GT Sport - vyrobeno 05/10
195 kW/265 HP, 350 Nm
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Tak,ty jsi to skutečně pochopil....mně šlo spíše o souhlas s mým názorem,(či vyvrácení mého názoru),že toto je nedomyšlená konstrukce nadstřešní konstrukce.Ani mne tak nezajímal konkretní postup /DODO -dodělej doma/...těch by český kutil dokázal možná vymyslet více.Konkretní návod v příspěvcí jistě nebyl na škodu a řada lidí si z toho něco vzala.Spinner píše:Jeho pravděpodobně zajímalo, ostatně mně taky, proč jsou tak blízko u sebe, když se to prakticky nedá na nic, pokud to v servisu neupraví, použít.SuperMUF píše:Takže znovu a snad již dost srozumitelně česky ...
1.) příčníky jsou na to co jiné příčníky u jiných aut ... na přidělání příslušenství
2.) nic nevyhazuj - samozřejmě je použiješ ! ! ! jediný co se vyhodí ( ale nemusí, můžeš dát i zpět - je gumový pásek )
3.) zajdi za dealerem a nech si vyvrtat 2 dirky - zdarma a za 5 minut ( doufám že již naposledy zde píšu k čemu je vrtání - je to k tomu aby se PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY daly posunout úplně dopředu a ne jen do poloviny střechy ! ! ! ) - tedy opakuji, tato 5 minutová operace se dělá proto abys už nemusel nic víc řešit, kupovat, vyhazovat atd ...
4.) přiděláš tam prakticky libovolný box nebo držák na kola, lyže atd ...
myslím že kdybys zašel za dealerem, ušetříš sobě i nám spoustu času a nervů ...
je to už dost srozumitelné ? ? ? ( raději se ptám protože již v původním příspěvku jsem psal : a potom můžeš příčníky používat naprosto plnohodnotně - prostě je to jen otázka správného výběru příslušenství, nic složitého v tom nehledej ... ( myslel jsem samozřejmě PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY ) )
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
edd píše:Tak,ty jsi to skutečně pochopil....mně šlo spíše o souhlas s mým názorem,(či vyvrácení mého názoru),že toto je nedomyšlená konstrukce nadstřešní konstrukce.Ani mne tak nezajímal konkretní postup /DODO -dodělej doma/...těch by český kutil dokázal možná vymyslet více.Konkretní návod v příspěvcí jistě nebyl na škodu a řada lidí si z toho něco vzala.Spinner píše:Jeho pravděpodobně zajímalo, ostatně mně taky, proč jsou tak blízko u sebe, když se to prakticky nedá na nic, pokud to v servisu neupraví, použít.SuperMUF píše:Takže znovu a snad již dost srozumitelně česky ...
1.) příčníky jsou na to co jiné příčníky u jiných aut ... na přidělání příslušenství
2.) nic nevyhazuj - samozřejmě je použiješ ! ! ! jediný co se vyhodí ( ale nemusí, můžeš dát i zpět - je gumový pásek )
3.) zajdi za dealerem a nech si vyvrtat 2 dirky - zdarma a za 5 minut ( doufám že již naposledy zde píšu k čemu je vrtání - je to k tomu aby se PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY daly posunout úplně dopředu a ne jen do poloviny střechy ! ! ! ) - tedy opakuji, tato 5 minutová operace se dělá proto abys už nemusel nic víc řešit, kupovat, vyhazovat atd ...
4.) přiděláš tam prakticky libovolný box nebo držák na kola, lyže atd ...
myslím že kdybys zašel za dealerem, ušetříš sobě i nám spoustu času a nervů ...
je to už dost srozumitelné ? ? ? ( raději se ptám protože již v původním příspěvku jsem psal : a potom můžeš příčníky používat naprosto plnohodnotně - prostě je to jen otázka správného výběru příslušenství, nic složitého v tom nehledej ... ( myslel jsem samozřejmě PŮVODNÍ PŘÍČNÍKY ) )
Už jsem se zařekl ,že neodpovím v diskuzi v čem vozíte lyže,ale opravdu mě opět tvoje připomínky dostávají a myslím si,že vše už tady bylo řečeno:
-nech si v servisu odvrtat 2 díry o průměru 10,aby šel přední příčník poposunout do předu,je to schválené importérem - pak si to nemusíš dodělávat doma-DODO/
- kup si takové příslušenství,které jde uchytit na ty příčníky a ty staré věci ze škodovky kterou si si dodělával doma-DODO už konečně vyhoď
-a jestli jde o peníze za odvrtání lyžiny,tak mě to udělal servis již při prodeji a zdarma-mám střeční okno,takže když je příčník ve předu,tak ho nesmím otevřít -vyklopit směrem nahoru
-nosnost střechy se ti nesníží
-a na závěr jedna rada zde na fóru se již podobné témata probílala takže HLEDEJ v sekci new santa fe
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
takže : Jeho pravděpodobně zajímalo, ostatně mně taky, proč jsou tak blízko u sebe, když se to prakticky nedá na nic, pokud to v servisu neupraví, použít.
- nevím, číst myšlenky neumím, soudruzi v Koreji asi museli někde udělat chybu, nebo už opravdu nevím co na to odpovědět ... myslel jsem že jsme forum které má řešit důsledky, ne z koule věštit příčiny myšlenkový procesů soudruhů konstruktérů ( byť z kapitalistické J.Koreje )
to bychom se dostali do začarovaného kruhu dotazů ... takže zde uvedu jen několik které taky nevím proč jsou, aby bylo o zábavu postaráno ...
- proč má okénko jen Auto Down a ne i Auto Up
- proč jsou kontrolky mlhovek umístěné v tlačítkách které přes volant ani nejsou vidět, a když je chci zmáčknout tak bych se vyboural jak se kroutím abych je viděl
- proč nemá palubní počítač okamžitou spotřebu
- proč se s otevřením dveří nerozsvěcí lampička nad první řadou ale až ta velká vzadu od které vpředu skoro nic nevidím
- proč se tak idiotsky mění žárovka na předních parkovačkách že by si jeden zlomil natřikrát ruku
- proč kunám tak chutná kabeláž, hadička a izolace ( jak na Santičce tak na Getzíkovi ) když vedle stojí auta jiných značek a ani se jich nedotkne
- nevím, číst myšlenky neumím, soudruzi v Koreji asi museli někde udělat chybu, nebo už opravdu nevím co na to odpovědět ... myslel jsem že jsme forum které má řešit důsledky, ne z koule věštit příčiny myšlenkový procesů soudruhů konstruktérů ( byť z kapitalistické J.Koreje )
to bychom se dostali do začarovaného kruhu dotazů ... takže zde uvedu jen několik které taky nevím proč jsou, aby bylo o zábavu postaráno ...
- proč má okénko jen Auto Down a ne i Auto Up
- proč jsou kontrolky mlhovek umístěné v tlačítkách které přes volant ani nejsou vidět, a když je chci zmáčknout tak bych se vyboural jak se kroutím abych je viděl
- proč nemá palubní počítač okamžitou spotřebu
- proč se s otevřením dveří nerozsvěcí lampička nad první řadou ale až ta velká vzadu od které vpředu skoro nic nevidím
- proč se tak idiotsky mění žárovka na předních parkovačkách že by si jeden zlomil natřikrát ruku
- proč kunám tak chutná kabeláž, hadička a izolace ( jak na Santičce tak na Getzíkovi ) když vedle stojí auta jiných značek a ani se jich nedotkne
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010
Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Fajn-prima.Sepsal jsi některé bodíky nad kterými jsem se také pozastavil.Ono by to chvílemi bylo i k smíchu..ale nesmím si uvědomovat,že jsem vyplajznul více než 3/4 melounu.A kdoví co ještě objevíme.Vypadá to,že to "úžasné" vychvalování Nové Santy je spíše propagační tah.Trošku si vyčítám,že jsem tyto klubové stránky ( a s připomínkami-i bez těch mých )neobjevil než jsem koupil.Z dnešního pohledu bych zřejmě rozvažoval a rozvažoval poněkud lépe a více. A zůstal bych asi u Toyoty či bych se zakoukl do Hondy..vždyť to CRW je docela dobré vozítko..a takové začátečnické chyby nemá.
K bodu "okamžitá spotřeba" : Po prvních ujetých kilometrech jsem si uvědomil,jak mi chybí.U předešlého vozidla /Toyota/ jsem vlastně měl jen nastavený pohled na okamžitou spotřebu a podle toho jsem vlastně jezdil / a krotil nohu /.To ukazování průměrné spotřeby bych docela oželel.Vlastně mně štve,když tam vidím stále přibité číslo 9,2 .
A ta chutná kabeláž?...doufám,že nějaký správný kutil vymyslí,čím je natřít aby to hlodavcům nechutnalo....a dá tady vědět.
Umístění kontrolky mlhovek mi vadí také a mnohem více,než rozvícení zadní řady světel při otevření dveří.
K výměně žárovek u parkovaček jsem se ještě nedostal,takže k tomu se nedokážu vyjádřit-ale věřím,že to tak je.
edd
K bodu "okamžitá spotřeba" : Po prvních ujetých kilometrech jsem si uvědomil,jak mi chybí.U předešlého vozidla /Toyota/ jsem vlastně měl jen nastavený pohled na okamžitou spotřebu a podle toho jsem vlastně jezdil / a krotil nohu /.To ukazování průměrné spotřeby bych docela oželel.Vlastně mně štve,když tam vidím stále přibité číslo 9,2 .
A ta chutná kabeláž?...doufám,že nějaký správný kutil vymyslí,čím je natřít aby to hlodavcům nechutnalo....a dá tady vědět.
Umístění kontrolky mlhovek mi vadí také a mnohem více,než rozvícení zadní řady světel při otevření dveří.
K výměně žárovek u parkovaček jsem se ještě nedostal,takže k tomu se nedokážu vyjádřit-ale věřím,že to tak je.
edd
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
parkovačku už jsem měnil a podle sevisky jsem vyndal světlo.akorát neodpojoval kabely,povolit 2 x šroub M 6 a 1 x matku M6 a je to vše, kdyby jste žárovku chtěli měnit jednodušeji kupte si třeba mondeo a rozeberete i přední masku.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Vracím se k těm "výhradám". Už jsem o tom psal na jiném místě. Moc by mne zajímalo, zda to čtou i prodejci, či servismani a přenášejí to na výrobce. Mají přece zadarmo ohlasy přímo o nás. Nikde jsem reakci z jejich strany na těchto stránkách nenašel
New SF 2,2 VGT ELEGANCE A/T Blue titanium
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Mám dojem,že to jistě nečtou....ty stránky jsou více pro nás ať si vyměníme poznatky,či předáme nápady či se "vypláčem".Ale opravdu by si dokázali z mnohých příspěvků-kdyby chtěli ,vzít alespoň postřehy a něco podnikat - mají na to kompetenci.My jen můžeme poplakávat.
Z tohoto týdne mám čerstvý zážitek,když jsem si nechal /odborně-jistě/ vrtat otvory v podélných ližinách pro posun příčníku-nosiče.
Úvodem jsem prohlásil,že za to nic nehodlám platit ( spíše by měli oni zaplatit za ztrátu času a dojíždění do servisu aby provedli dodělávku a střešní nosič se mohl používat jak je zvykem).Cukali se jak to nejvíce šlo-nejprve ..1 hodiny práce / kolem 650,-Kč..nevím přesně/.Pak jsem psal přímo na centrálu Hyundai a ředitel nějakého odboru mi odpověděl,že kdyby byl ten můj prodejce slušný,tak to udělá grátis...zvláště,když na tuto "odchylku" vozidla neupozornil při prodeji.Jinak kdybych před přejímkou vozu tuto úpravu žádal-nebyl by problém-udělali by bez řeči.Problém byl a je u čerstvách nákupů,že mne v létě ani nenapadlo uvažovat o připevnění BOXU....nenapadlo mne,že je to tak konstrukčně zdrbané.
No,nakonec cukli a ty 2 dírky mi vyvrtali grátis.Ale ...že to je již zvláště objednaná práce atd. atd.
Teď mi BOX konečně sedí a nosiče mohou sloužit svému účelu.
edd
Z tohoto týdne mám čerstvý zážitek,když jsem si nechal /odborně-jistě/ vrtat otvory v podélných ližinách pro posun příčníku-nosiče.
Úvodem jsem prohlásil,že za to nic nehodlám platit ( spíše by měli oni zaplatit za ztrátu času a dojíždění do servisu aby provedli dodělávku a střešní nosič se mohl používat jak je zvykem).Cukali se jak to nejvíce šlo-nejprve ..1 hodiny práce / kolem 650,-Kč..nevím přesně/.Pak jsem psal přímo na centrálu Hyundai a ředitel nějakého odboru mi odpověděl,že kdyby byl ten můj prodejce slušný,tak to udělá grátis...zvláště,když na tuto "odchylku" vozidla neupozornil při prodeji.Jinak kdybych před přejímkou vozu tuto úpravu žádal-nebyl by problém-udělali by bez řeči.Problém byl a je u čerstvách nákupů,že mne v létě ani nenapadlo uvažovat o připevnění BOXU....nenapadlo mne,že je to tak konstrukčně zdrbané.
No,nakonec cukli a ty 2 dírky mi vyvrtali grátis.Ale ...že to je již zvláště objednaná práce atd. atd.
Teď mi BOX konečně sedí a nosiče mohou sloužit svému účelu.
edd
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Máš opravdu zvláštní dotaz.
Já si příčníky naopak pochvaluju. Bez velkých problémů na ně připevním motorovou kosu nebo strunovku, box jsem prostě koupil takový, co na ně pasuje (viz. samostatné vlákno).
Jak se potom díváš na auta, co mají střešní nosníky, ale příčníky musíš stejně dokoupit? Prostě příčníky u Santy jsou součást výbavy a že ty je nevyužiješ? No tak to máš prostě smůlu.
Já si příčníky naopak pochvaluju. Bez velkých problémů na ně připevním motorovou kosu nebo strunovku, box jsem prostě koupil takový, co na ně pasuje (viz. samostatné vlákno).
Jak se potom díváš na auta, co mají střešní nosníky, ale příčníky musíš stejně dokoupit? Prostě příčníky u Santy jsou součást výbavy a že ty je nevyužiješ? No tak to máš prostě smůlu.
SF 2007 Elegance Satin Begie
Re: Zabudované příšné nosiče u Nového Santa Fe
Olaf píše:Máš opravdu zvláštní dotaz.
Já si příčníky naopak pochvaluju. Bez velkých problémů na ně připevním motorovou kosu nebo strunovku, box jsem prostě koupil takový, co na ně pasuje (viz. samostatné vlákno).
Jak se potom díváš na auta, co mají střešní nosníky, ale příčníky musíš stejně dokoupit? Prostě příčníky u Santy jsou součást výbavy a že ty je nevyužiješ? No tak to máš prostě smůlu.
Pravdu máš,že příčníky jsou součástí výbavy Santy-tedy v ceně.../také ta cena Santy zanedbatelná není/.To není o mé smůle...to je nedořešena konstrukce...když si necháš vyvrtat díry v podélnících,dá se posunout přední příčník do přední polohy / na př.aby se tam dal uchytit delší střešní box/.
Vozíš strunovku,motorovou kosu i box.
Ten krátky se tam dá upevnit vyhovujícím způsobem.A když upevníš delší box tak špice kmitá.
Takže,to není moje smůla,ale smůla výrobce,že se ,"netrefil" do standardu. (..a bez dodatečné úpravy jseš vedle.