Keď je vonku chladno a hlavne, keď sú mínusové teploty. Pri naštartovaní Hyundai Atosu dôjde ku kolísaniu otáčok motora. Trhá s motorom, až kým sa nezohreje, potom to prestane. Keď je zohriaty motor otáčky nekolíšu. Diagnostika - odčítanie závad z pamäte chýb : vynechávanie zapaľovania na 4 valci.Vymenil som sviečky a vysokonapäťové káble a nič. Môže to byť indukčná cievka alebo vstrekovacia tryska ?
Poraďte, ďakujem Alojz
Kolíšu otáčky motora.
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Kolíšu otáčky motora.
Mně kolísaly otáčky a směrem dolů z vyšších padaly na nulu když jsem měl slabou a starou baterku, pokud je starší doporučuju novou, ale může to být závada elektroinstalace, jestli to dělá jen jeden válec může to být i zapalovací kabel.
Re: Kolíšu otáčky motora.
řešil jsem podobný problém ,při zvýšené vzdušné vlhkosti, nebo když jsem stál delší dobu nad kaluží,tak jsem potom špatně startoval,po ohřátí motoru se problém neprojevil,na konektoru zapalovací cívcy byla vysokým napětím vypálená vodivá cesta(vypadalo to jako prasklinka),normálně to není vidět, musí se cívka vymontovat,očistit,nejlépe ostrým předmětem vyškrabat zuhelnatělou vrstu plastu(ta je při zvýšené vhlkosti vodivá a pak to probíji na kostru) a zalepit nějakým epoxidovým lepidlem a bude po problému.