tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- Reklama
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
ups, to musela být prda, bez bagu asi řidičovi ulítla hlava
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
Já si nemyslím, že airbagy selhaly. Vypadá to, že náraz, ač silný, byl dost pod úhlem a řídící jednotka to vyhodnotila tak, že pytle nevystřelí.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
To musela být šlupka , brr... ale je pěkně vidět jak má výztuhy ve dveřích a možná ty dveře dost podrželi, aby z toho nebyla kostka 1x1m
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí...,
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
Ani celni ani bocni? Ackoli byl pekne uhnuty volant? No nevim, mozna selhani bagu, mozna spatne nastaveni seznoru, ale vudel bych to, ze nekde je neco spatne
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
nejvic spatne bylo v mozku dotycneho mezi volantem a sedadlem, ze to nechal dojit tak daleko.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
ja mam z toho taky pocit ze tie airbagy nezlihali , ten uhol narazu je divny a na jednom fore som cital ze ten clovek nebol priputany , jeden pan to tam pekne vysvetlil ze vraj robi cely zivot v nejakej spolocnosti na airbagoch na volante a vravel ze pocitac vyhodnotil ze by nemali vystrelit ze vraj nieco podobne robi aj system SRS ze to snima v akej polohe sedi sofer ci je priputany alebo nie a ze podla tychto veci vyhodnoti ci vystreli alebo nie lebo je mozne ze keby vystrelil tak toho sofera zabije , skor by som povedl ze bocne airbagy mali vystrelit a nie predne
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
nasiel som prispevok toho pana tak ked chcete tak si to treba prelozit z ang
I work on both airbags and steering wheels for a living, and believe me, the steering wheel is supposed to bend. If it was stiff, it would cause even more damage to the occupant. With the steering wheel being bent the way it is, though, that tells me the person was unbelted. Which is stupid step number one.
Also, with the angle crash appears to have occurred, it's right in between a side and a frontal crash. It's likely not that the airbags failed to go of -- the computer that collects the data and determines if it is a good course of action probably decided a "no-deploy" was the best case.
Airbags help, for sure, but can sometimes do more harm than good. If you're incorrectly seated, unbelted, etc., they can induce injuries you may otherwise have not sustained. That's why you should always wear your seatbelt! Airbags work with seatbelts as a system for the maximum safety effects.
And finally, this is KOREA we're talking about. They're safety standards don't exactly match ours here in the States. BUT in order for Hyundai to sell here in the US, they have to meet all federal safety standards -- which have recently become even more stringent. And then you have the IIHS tests, which all manufacturers want to do well on for publicity's sake.
I work on both airbags and steering wheels for a living, and believe me, the steering wheel is supposed to bend. If it was stiff, it would cause even more damage to the occupant. With the steering wheel being bent the way it is, though, that tells me the person was unbelted. Which is stupid step number one.
Also, with the angle crash appears to have occurred, it's right in between a side and a frontal crash. It's likely not that the airbags failed to go of -- the computer that collects the data and determines if it is a good course of action probably decided a "no-deploy" was the best case.
Airbags help, for sure, but can sometimes do more harm than good. If you're incorrectly seated, unbelted, etc., they can induce injuries you may otherwise have not sustained. That's why you should always wear your seatbelt! Airbags work with seatbelts as a system for the maximum safety effects.
And finally, this is KOREA we're talking about. They're safety standards don't exactly match ours here in the States. BUT in order for Hyundai to sell here in the US, they have to meet all federal safety standards -- which have recently become even more stringent. And then you have the IIHS tests, which all manufacturers want to do well on for publicity's sake.
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
Také si myslím,jak psal Laxo,že chlap nebyl připoutaný(podle zkřiveného volantu/pásy by ho tak daleko nepustily-jinak celá kabina netknuta).Nebyl kontakt zapnutých pásů,nevysřelily-to je daleko lepší řešení,než když proti letícímu nepřipoutanému tělu letí airbagy-to je zlomený vaz,skoro jistotou ).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
peklad: co plas laxo18 je to pres googla prelozene musim rict vzlastni preklad:)
práce na obou airbagů a volantů pro bydlení, a věřte mi, volant má ohýbat. Kdyby to bylo tvrdé, to by mohlo způsobit ještě větší škodu pro cestujícího. S volantem je ohýbaným způsob je, když mi říká, že daná osoba byla unbelted. , Který je hloupý krok číslo jedna.
Také s úhlem pád se zdá, že k němu došlo, je to přímo v mezi boční a čelní havárii. Je pravděpodobné, že by se airbagy nepodařilo přejít na: - počítač, který shromažďuje údaje a určí, zda se jedná o dobrý průběh akce zřejmě rozhodl a "no-nasazovat" byl v nejlepším případě.
Airbagy pomohou, pro jistotu, ale někdy může udělat více škody než užitku. Pokud jste nesprávně sedí, unbelted, atd., mohou vyvolat zranění může být jinak nemají trvalé. To je důvod, proč byste měli vždy mít vaše seatbelt! Airbagy, bezpečnostní pásy s prací, což je systém pro maximální bezpečnost účinky.
A konečně, je to KOREA jsme mluvíš. Jsou bezpečnostní normy nemusí přesně odpovídat naše tady ve Státech. Aby však mohla Hyundai prodávat zde v USA, budou muset splňovat všechny federální bezpečnostní normy - které se v poslední době ještě přísnější. A pak jste se IIHS testů, z nichž všichni výrobci chtějí dělat dobře pro propagaci svého.
práce na obou airbagů a volantů pro bydlení, a věřte mi, volant má ohýbat. Kdyby to bylo tvrdé, to by mohlo způsobit ještě větší škodu pro cestujícího. S volantem je ohýbaným způsob je, když mi říká, že daná osoba byla unbelted. , Který je hloupý krok číslo jedna.
Také s úhlem pád se zdá, že k němu došlo, je to přímo v mezi boční a čelní havárii. Je pravděpodobné, že by se airbagy nepodařilo přejít na: - počítač, který shromažďuje údaje a určí, zda se jedná o dobrý průběh akce zřejmě rozhodl a "no-nasazovat" byl v nejlepším případě.
Airbagy pomohou, pro jistotu, ale někdy může udělat více škody než užitku. Pokud jste nesprávně sedí, unbelted, atd., mohou vyvolat zranění může být jinak nemají trvalé. To je důvod, proč byste měli vždy mít vaše seatbelt! Airbagy, bezpečnostní pásy s prací, což je systém pro maximální bezpečnost účinky.
A konečně, je to KOREA jsme mluvíš. Jsou bezpečnostní normy nemusí přesně odpovídat naše tady ve Státech. Aby však mohla Hyundai prodávat zde v USA, budou muset splňovat všechny federální bezpečnostní normy - které se v poslední době ještě přísnější. A pak jste se IIHS testů, z nichž všichni výrobci chtějí dělat dobře pro propagaci svého.
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
Doplnuju Presnejsi preklad :
Zivim se praci na airbazich a volantech a verte mi ze volant je delany aby se ohnul. Kdyby byl pevny, zpusobilo by to mnohem vetsi ujmu cestujicimu. To ze se volant ohl timtu zpusobem rika ze osoba nebyla pripoutana. Coz je hloupy krok cislo jedna.
Stala se havarie pod uhlem, presne mezi stranou a predni casti. Neni to ze by airbagy se pokazily a nevystrelily- pocitac sbira data a rozhoduje jestli je to dobra pricina pro aktivaci airbagu a rozhodl, ze neaplikovat airbagy bude nejlepsi.
Pro ujasneni Airbagy pomohou, ale někdy můžou udělat více škody než užitku. Napriklad pokud spatne sedíte, jste nepripoutani atd., mohou zpusobit zranění ktere by clovek neustal. To je důvod, proč byste měli vždy mít vas pas! Airbagy spolu s bezpecnostnimi pasy pracuji jako maximalne efektivni becnostni system.
A na konec, tohle je KOREA o cem mluvime. Jejich bezpecnostni standardy nejspou presne shodne temi v US. Ale aby hyundai mohl prodavat auta tu tak musi projit vsemi federalnimy standardy-- ktere jsou stale vice prisnejsi. A pak tu jeste mame IIHS testy, ty chteji vsichni vyrobci delat dobre pro jejich publicitu.
Zivim se praci na airbazich a volantech a verte mi ze volant je delany aby se ohnul. Kdyby byl pevny, zpusobilo by to mnohem vetsi ujmu cestujicimu. To ze se volant ohl timtu zpusobem rika ze osoba nebyla pripoutana. Coz je hloupy krok cislo jedna.
Stala se havarie pod uhlem, presne mezi stranou a predni casti. Neni to ze by airbagy se pokazily a nevystrelily- pocitac sbira data a rozhoduje jestli je to dobra pricina pro aktivaci airbagu a rozhodl, ze neaplikovat airbagy bude nejlepsi.
Pro ujasneni Airbagy pomohou, ale někdy můžou udělat více škody než užitku. Napriklad pokud spatne sedíte, jste nepripoutani atd., mohou zpusobit zranění ktere by clovek neustal. To je důvod, proč byste měli vždy mít vas pas! Airbagy spolu s bezpecnostnimi pasy pracuji jako maximalne efektivni becnostni system.
A na konec, tohle je KOREA o cem mluvime. Jejich bezpecnostni standardy nejspou presne shodne temi v US. Ale aby hyundai mohl prodavat auta tu tak musi projit vsemi federalnimy standardy-- ktere jsou stale vice prisnejsi. A pak tu jeste mame IIHS testy, ty chteji vsichni vyrobci delat dobre pro jejich publicitu.
Naposledy upravil(a) DEDe dne 20 led 2009, 10:04, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
No mel sem vetsi problemy rozumet tomu strojovymuprekladu nez anglictine Taky si myslim ze nebyl pripoutanej, dneska uz kazdy novy auto "vi" kdyz se ridic nepripouta. A v pripade, ze by nepripoutanymu ridici vystrelily arbagy, muze to bejt nebezpecny i kdyby jel treba 40mph (youtube) kdyz se k volantu dostane moc blizko.
Podle toho jak to auto vypada, tak fakt nejel pomalu, a pri takovy rychlosti by airbagy nemohly vystrelit vcas. Kdyby vystrelily tak mu to urazi palici (minimalne zlomi vaz)
Podle toho jak to auto vypada, tak fakt nejel pomalu, a pri takovy rychlosti by airbagy nemohly vystrelit vcas. Kdyby vystrelily tak mu to urazi palici (minimalne zlomi vaz)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
http://www.nextautos.com/first-accident ... lery-12090
tady je vic fotek...
kazdopadne, tohle neni dobra reklama pro automobilku, ackoliv to vubec neni selhani, ale naopak SRS delalo co mohlo. Pokud nebyl ridic pripoutanej, tak proste pytle nevyletej, protoze by ho to akorat tak dorazilo.
muze za to ten fakt, ze korejci to umistuji na sve blogy, a americky novinari, a blogeri, ktery o tom nemaj moc poneti to zase zacali prebirat jeden od druhyho. a nakonec, dvakrat postizeny JPP efektem to dorazilo i k nam....
EDIT: jednu myslenku o pasech jsem tady napsal a byla prevzata, nicmene po chvili uvazovani jsem si uvedomil ze je to absolutni blabol - tak to mazu
tady je vic fotek...
kazdopadne, tohle neni dobra reklama pro automobilku, ackoliv to vubec neni selhani, ale naopak SRS delalo co mohlo. Pokud nebyl ridic pripoutanej, tak proste pytle nevyletej, protoze by ho to akorat tak dorazilo.
muze za to ten fakt, ze korejci to umistuji na sve blogy, a americky novinari, a blogeri, ktery o tom nemaj moc poneti to zase zacali prebirat jeden od druhyho. a nakonec, dvakrat postizeny JPP efektem to dorazilo i k nam....
EDIT: jednu myslenku o pasech jsem tady napsal a byla prevzata, nicmene po chvili uvazovani jsem si uvedomil ze je to absolutni blabol - tak to mazu
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
DEDe dekuji za kloudny preklad bohuzel anglicky neumim
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: tak prvni genesis je nasrot - airbagy nevystelily
ono je to tak ze novinari teraz robia tomu autu zle meno ze je nebezpecne pricom opak je pravdou ten system funguje perfektne a da sa povedat zachranil tomu dotycnemu zivot u mna si s tymto spravil domienku ze to auto je dostatocne bezpecne , ked sa kuknem na to auto isiel asi pekne rychlo nepriputany a prezil to sice vraveli ze je alebo bol v kritickom stave u mna to ma auto 5 hviezd za bezpecnost , ten clovek urcite vie co urobil a bude si uz toho vedomi co nabuduce spravi ako cislo jedna , inak niekde som cital ze sa niecomu vyhybal preto vrazil do piliera mozno chodcoci fakt netusim
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw