skusal som IX55
Moderátor: Moderátoři
skusal som IX55
tak som vcera absolvoval jazdu s novym veracruzom, ked mi zavolali ze pridite si vyskusat. Tak som tak trochu skepticky siel ze som zvedavy aspon na ten motor.
No a utrpel som mierny sok. Toto auto akoby ani nebolo z aktualnej doby Hyundai. Prislo mi akoby ste dosli do predajne dacie a medzi autami by stalo trebars nove Audi A4 a tvrdili ze to je novinka od dacie. Tak mi prisiel ix55.
Poporiadku, interie takmer uplne premiovy, mekcene plasty, ine materialy, ine sedacky, lepsia koza, jedine dve veci co prebralo od sata fe je ovladanie PC a plastove cierne klucky na otvaranie dveri. Skoda toho detailu ale navadi.
Ked som vsak zacal jazdit tak som nemohol uverit ze soferujem hyundai.
Teraz musim celkom realne povedat vsetkym zabudnime na nase santa fecka, toto s nim nema vobec nic spolocne okrem znaku na kapote. Podvozok konecne bez buchotania, sedacky nedrncia, odhlucnenie na absolutne vysokej urovni, jaudne vlastnosti na mile vzdialene od fecka, nekymaca sa, je tvrdsy, automat ok, motor je taky trochu slabsi trojliter ale zrejme kvoli prevodovke, ktora je vraj japonska ale nezvladne viac nez 451Nm co je skoda ale kazdopadne sili ma to auto dost. Pri 0-100km/h ide asi ako moje cipnute fecko ale uz potom vo vyssich rychlostiach ma ix55 kasne navrh.
Ak to realne zhodnotim bez akychkolvek emocii tak santa fe je proti tomuto jedna otrasna rachotina, az som vytoceny ako moze stat veracruz tolko co som dal za moje fecko. Podla porovnania tychto dvoch aut by malo fecko v plnej vybave stat max 600000,- Sk aj s DPH taky je to rozdiel. No som zaskoceny skutocne treba si ho skusit. Pocitovo z jazdy, ticho, pohodlie, pocit nie je daleko od X5 co sa tyka premiovosti vozenia.
No a utrpel som mierny sok. Toto auto akoby ani nebolo z aktualnej doby Hyundai. Prislo mi akoby ste dosli do predajne dacie a medzi autami by stalo trebars nove Audi A4 a tvrdili ze to je novinka od dacie. Tak mi prisiel ix55.
Poporiadku, interie takmer uplne premiovy, mekcene plasty, ine materialy, ine sedacky, lepsia koza, jedine dve veci co prebralo od sata fe je ovladanie PC a plastove cierne klucky na otvaranie dveri. Skoda toho detailu ale navadi.
Ked som vsak zacal jazdit tak som nemohol uverit ze soferujem hyundai.
Teraz musim celkom realne povedat vsetkym zabudnime na nase santa fecka, toto s nim nema vobec nic spolocne okrem znaku na kapote. Podvozok konecne bez buchotania, sedacky nedrncia, odhlucnenie na absolutne vysokej urovni, jaudne vlastnosti na mile vzdialene od fecka, nekymaca sa, je tvrdsy, automat ok, motor je taky trochu slabsi trojliter ale zrejme kvoli prevodovke, ktora je vraj japonska ale nezvladne viac nez 451Nm co je skoda ale kazdopadne sili ma to auto dost. Pri 0-100km/h ide asi ako moje cipnute fecko ale uz potom vo vyssich rychlostiach ma ix55 kasne navrh.
Ak to realne zhodnotim bez akychkolvek emocii tak santa fe je proti tomuto jedna otrasna rachotina, az som vytoceny ako moze stat veracruz tolko co som dal za moje fecko. Podla porovnania tychto dvoch aut by malo fecko v plnej vybave stat max 600000,- Sk aj s DPH taky je to rozdiel. No som zaskoceny skutocne treba si ho skusit. Pocitovo z jazdy, ticho, pohodlie, pocit nie je daleko od X5 co sa tyka premiovosti vozenia.
- Reklama
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: skusal som IX55
No proto jsme nové Santa Fe zatím nepořizovali:-D
Je to luxusní svezení a to jsi nejel v benzínu. My měli k dispozici tu 3,8 benzín a supeeeer:-D
Je to luxusní svezení a to jsi nejel v benzínu. My měli k dispozici tu 3,8 benzín a supeeeer:-D
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: skusal som IX55
chlapi, pojďte se bavit do jednoho příspěvku
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: skusal som IX55
Klidně už jsem tam, ale já jsem dřív přispíval tady a až pak přibyl příspěvek v tom druhém tématu.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: skusal som IX55
Každý nový je vždy hezký a má své plus,ale počkáme 2 roky a pak si povíme,kde co bouchá či nebouchá a podobně.Myslím si,že zatím můžu říct zda líbí či ne,ostatní prověří čas.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: skusal som IX55
jasne ze si pockame dva roky a podobne, ale santa fe buchotalo aj za novoty, to ze po par km bucha viac vdaci za tycky stabilizatorov a hrkajuce sedadla. Ale ix55 je skratka tiche uz neviem ako to vysvetlit, skratka vyskusaj novu fabiu z predajne a vyskusaj novy mercedes C z predajne. Asi taky je rozdiel medzi tymito autami. To znamena ze keby aj is55 zacal buchat tak je o 300% tichsi nez santa fe s 1 kilomentrom na tachometri.
Skratka len som chcel povedat ze to auto je na mile daleko od sucasneho santa fe ktore sa povazuje za nejaku spicku v hyundai.
Skratka len som chcel povedat ze to auto je na mile daleko od sucasneho santa fe ktore sa povazuje za nejaku spicku v hyundai.
Re: skusal som IX55
Já teda nevím jak komu,ale zatím žádné bouchání nemámtomki píše:jasne ze si pockame dva roky a podobne, ale santa fe buchotalo aj za novoty, to ze po par km bucha viac vdaci za tycky stabilizatorov a hrkajuce sedadla. Ale ix55 je skratka tiche uz neviem ako to vysvetlit, skratka vyskusaj novu fabiu z predajne a vyskusaj novy mercedes C z predajne. Asi taky je rozdiel medzi tymito autami. To znamena ze keby aj is55 zacal buchat tak je o 300% tichsi nez santa fe s 1 kilomentrom na tachometri.
Skratka len som chcel povedat ze to auto je na mile daleko od sucasneho santa fe ktore sa povazuje za nejaku spicku v hyundai.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: skusal som IX55
Já teda nevím jak komu,ale zatím žádné bouchání nemám [/quote]
no tak sa prevez napr v X5 a zisti co je dobry a tichy podvozok, potom sa prevez v IX55 a zistis ze ten podvozok sa mu smelo vyrovna, potom si sadni spet do santa fe a zistis ako ja ze sa to neda ani len prirovnat z daleka
no tak sa prevez napr v X5 a zisti co je dobry a tichy podvozok, potom sa prevez v IX55 a zistis ze ten podvozok sa mu smelo vyrovna, potom si sadni spet do santa fe a zistis ako ja ze sa to neda ani len prirovnat z daleka
Re: skusal som IX55
Já tedy taky žádné bouchání nemám a se santou jsem nadmíru spokojen. O tom že bude Veracruz v prodeji jsem věděl v dobe koupi mého SF. (V USA se prodává přes rok). Nekoupil bych ho z několika důvodů. 180cm je výška vjezdů mých garáží. Jezdime převážně ve dvou, tak na co sedm sedadel (v N1 to bude docela sranda - bud sedadla, která nikdy nepoužiju, nebo kufr jak ve fábii). A co jsem ani netušil, je natvrdo zabudované audio - možná i kvalitní. Bez navigace bych už nejezdil a instalovat před každým výjezdem navigaci na sklo a čekat, až se chytne už mám za sebou. Jezdil jsem s Fordem, Audinou, BMW i Volvem a že bych zaznamenal tak prudké hnutí mysli jak to prezentuje tomki si nevzpomínám. Cena je dnes samozřejmě o něčem jiném než před půl rokem a podle mého se v ní odráží obava dovozce, aby vůbec něco prodal.
SF Elegance AT
Re: skusal som IX55
no tak sa prevez napr v X5 a zisti co je dobry a tichy podvozok, potom sa prevez v IX55 a zistis ze ten podvozok sa mu smelo vyrovna, potom si sadni spet do santa fe a zistis ako ja ze sa to neda ani len prirovnat z daleka[/quote]tomki píše:Já teda nevím jak komu,ale zatím žádné bouchání nemám
Zatím opravdu nemám duvod se prevez v ničem jiném ,aut jsem už vystřídal dost a proto pravím počkáme a uvidíme.Mezi náma s x 5 si na prdel zrovna nesednu.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 20 srp 2006, 20:08
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: skusal som IX55
Měl jsem možnost ujet s ix55 asi 100km a musím souhlasit že to auto je jak z jiného světa v rámci značky Hyundai.
Nicméně připomínám že v době kdy přišlo na trh new Santa fe tak to vypadalo ve srovnání s předchozímy modely podobně a všichni už dnes víme že nějaké ty mouchy by se našli...
Dnes mě jen štve že za tu cenu ix55 bylo před 2,5 rokem Santa Fe, a když k tomu přičtu investice do doplňků, který ix55 má rovnou (blinkry do zrcátek, dobrý radio) tak je to přesně na korunu...
Nicméně připomínám že v době kdy přišlo na trh new Santa fe tak to vypadalo ve srovnání s předchozímy modely podobně a všichni už dnes víme že nějaké ty mouchy by se našli...
Dnes mě jen štve že za tu cenu ix55 bylo před 2,5 rokem Santa Fe, a když k tomu přičtu investice do doplňků, který ix55 má rovnou (blinkry do zrcátek, dobrý radio) tak je to přesně na korunu...
Hyundai Sonata 2.0 Elegance 2004
Hyundai Santa Fe 2006 2.7 V6
Hyundai ix55 3.0 V6 ropa
Hyundai Santa Fe 2006 2.7 V6
Hyundai ix55 3.0 V6 ropa
Re: skusal som IX55
S tý ceny bych taky nebyl tak překvapený. Plná palba SF Elegance AT = dnes 859k + 75k bonusová výbava. iX55 Premium = 1069k. Takže když nepočítám bonus tak rozdíl ceny je 210k = 20% takže to je podle mýho docela v poměru. Při stoupajícím dolaru podle mýho stoupá dovozci v současné době i adrenalin. Nelze srovnávat ceny před rokem, dvěma a dnes. I Mercedes měsíc nevyráběl aby prodal zásoby... A navíc - Pioneer(zadarmo) taky nehraje spatně a integrovanou navigaci do iX55 nikdy nedáš (leda rozkopat panel)
SF Elegance AT
Re: skusal som IX55
s vývojem cen souhlas, navíc tlačí konkurence, zatímco před 2-3 roky byl Santík v této cenové relaci jedinou volbou, dnes je v nabídce podstatně více vozů
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: skusal som IX55
hosi cele co tu chcem povedat je toto:
- s X5 si ani ja nesadnem na zadok, tiez som skusal aj Volvo aj GL, ML a podobne vychytavky.
To co chcem povedat je ze IX55 uplne atakuje premiovost interieru s tymito modelmi, tiez jazdny prejav a celkovy pocit s auta je ze stalo min. 2 000 000,-Sk. Audio je tam infinity s tusim 8mimi repro a subwooferom.
Vsetky cacky backy ako elektronice zatvaranie kufru, sklapane el zrkadla atd atd.
Materialy na kilometre vzdialene oproti nasim santa feckam. Ked tu niekto pise ze mu santa fe nebuchoce ja tym nemyslim stabilizacne tycky, odidene ramena a podobne. Ja tym myslim santa fe ktore vyjde z predajne a jeho podvozok skratka buchoce a sedacky a cele auto sa otriasa. Jasne ze ked to porovname s lacnejsimi autami alebo so starym santa fe tak je tam velky pokrok. Ale nase santa fecka maju daleko k premiovkam vyhotovenim interieru, materialmy, povozkovymi kvalitami a celkovym prejavom.
IX55 uz toto vsetko ma a za rovnaku cenu ako tie nase fecka.
Tak dufam ze uz som to vysvetlil dostatocne.
- s X5 si ani ja nesadnem na zadok, tiez som skusal aj Volvo aj GL, ML a podobne vychytavky.
To co chcem povedat je ze IX55 uplne atakuje premiovost interieru s tymito modelmi, tiez jazdny prejav a celkovy pocit s auta je ze stalo min. 2 000 000,-Sk. Audio je tam infinity s tusim 8mimi repro a subwooferom.
Vsetky cacky backy ako elektronice zatvaranie kufru, sklapane el zrkadla atd atd.
Materialy na kilometre vzdialene oproti nasim santa feckam. Ked tu niekto pise ze mu santa fe nebuchoce ja tym nemyslim stabilizacne tycky, odidene ramena a podobne. Ja tym myslim santa fe ktore vyjde z predajne a jeho podvozok skratka buchoce a sedacky a cele auto sa otriasa. Jasne ze ked to porovname s lacnejsimi autami alebo so starym santa fe tak je tam velky pokrok. Ale nase santa fecka maju daleko k premiovkam vyhotovenim interieru, materialmy, povozkovymi kvalitami a celkovym prejavom.
IX55 uz toto vsetko ma a za rovnaku cenu ako tie nase fecka.
Tak dufam ze uz som to vysvetlil dostatocne.
Re: skusal som IX55
Ahoj nadšenci,
taky jsem měl možnost se svést s ix55 ( teda fuj to se to blbě píše ).
najeto více jak 300 - trasa Pce-Přelouč-Pce-Hlinsko-Brno-Pce - spotřeba dle PC 11l, opravdu jsem se neloudal - i když mělo auto při převzetí pouze 850 km.
Hodnocení ? - vím že ho chci - akorát mi vadí nafta, protože tuze často pouze popojíždím a to turodieselu opravdu nesvědčí.
Zápor - nevím zda tím, že to bylo zcela nové, ale při jízdě po obci (50 kou) se po delší době projevily vibrace ve volantu od motoru - drobné ale přeci - ono to běželo blízko volnoběhu a asi se to trochu víc cukalo - třeba to zajetí vylepší.
Akcelerace dostačující - žádný louda to není a hlavně akceleruje z jakékoliv rychlosti - tedy u nás jsem víc jak 180 nezkoušel - zlatá převozní čísla. Zkoušel jsem porovnat se svým santou 2,7 a v identickém úseku a v identických podmínkách rozdíl v akceleraci 2s ve prospěch Veracruzu.
Jízdní vlastnosti zcela jiné než naši santíci I.
zkrátka již jen naspořit milonek a jdu si splnit přání.
clay
taky jsem měl možnost se svést s ix55 ( teda fuj to se to blbě píše ).
najeto více jak 300 - trasa Pce-Přelouč-Pce-Hlinsko-Brno-Pce - spotřeba dle PC 11l, opravdu jsem se neloudal - i když mělo auto při převzetí pouze 850 km.
Hodnocení ? - vím že ho chci - akorát mi vadí nafta, protože tuze často pouze popojíždím a to turodieselu opravdu nesvědčí.
Zápor - nevím zda tím, že to bylo zcela nové, ale při jízdě po obci (50 kou) se po delší době projevily vibrace ve volantu od motoru - drobné ale přeci - ono to běželo blízko volnoběhu a asi se to trochu víc cukalo - třeba to zajetí vylepší.
Akcelerace dostačující - žádný louda to není a hlavně akceleruje z jakékoliv rychlosti - tedy u nás jsem víc jak 180 nezkoušel - zlatá převozní čísla. Zkoušel jsem porovnat se svým santou 2,7 a v identickém úseku a v identických podmínkách rozdíl v akceleraci 2s ve prospěch Veracruzu.
Jízdní vlastnosti zcela jiné než naši santíci I.
zkrátka již jen naspořit milonek a jdu si splnit přání.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)