Radary ve svodidlech

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: Radary ve svodidlech

Příspěvek od shwaara »

Trochu jsi ustoupil, par prispevku vys jsi vsazel na necelych 20%, ale budiz. Pivo nepiju, tak snad Te neurazi objednat mi Capy :D
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Reklama
 

rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: Radary ve svodidlech

Příspěvek od rade622 »

Jenže ty jsi taky stáhl mantinely na již používané standardní zařízení.
Co to je za chlast to Capy? Není to snad něco bez alkoholu?
Rány šoky kuří oka - vše vyléčí KOLA-LOKA.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: Radary ve svodidlech

Příspěvek od shwaara »

rade622 píše:Jenže ty jsi taky stáhl mantinely na již používané standardní zařízení.
Co to je za chlast to Capy? Není to snad něco bez alkoholu?
Rány šoky kuří oka - vše vyléčí KOLA-LOKA.
Rade622
Ja nikdy nekyval na zarizeni ve schvalovacim rizeni, tudiz jsem nic nestahl :wink: Ale to neni dulezite. Hlavni je, aby byla dobra nalada.
Jojo, je to obycejny dzus:)
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: Radary ve svodidlech

Příspěvek od shwaara »

Par informaci o radarech Polcam v novych Passatech R36:

Ramet:
Nejedná se o srovnávací měření ( např. jako zařízení Gesig) ale o úsekové měření i když s využitím údajů se snímače vlastní rychlosti (přesně stanovená konstanta mající s tachometrem společný pouze zdroj impulsů) pro měření dráhy. Princip spočívá v tom, že obsluha zahájí měření stiskem tlačítka a v tom okamžiku běží odpočet času a dráhy. Po ujetém úseku např. 100m ( obsluha může nastavit od 50m do 999 999m, pod 50m zařízení nevytvoří záznam) se záznam ukončí ( automaticky nebo ručně ) měřič spočítá průměrnou rychlost a ta se stane neměnnou součástí záznamu. Záznam je video sekvence, která zobrazuje celou dobu po kterou byl zapnutý odečet času a rychlosti. Ve video sekvenci jsou uvedeny všechny údaje tj. čas, vlastní rychlost, odečítaný čas i dráha, počet impulsů, údaje GPS atd..Pokud obsluha chce použít jen první a poslední snímek záznamu, platí , že měřené vozidlo na posledním snímku musí být stejné velikosti nebo menší než na prvním snímku. Obě varianty jsou schválené. Protože se jedná o průměrnou rychlost, nelze měřenému vozidlu přiřadit větší rychlost než ve skutečnosti v daném úseku jela bez ohledu na průběh jízdy měřicího vozidla. Při schvalování typu se bere ohled na všechny skutečnosti, které mohou mít vliv na přesnost měření a součet všech nepřenosností měření nesmí překročit ±3km/hod do rychlosti 100km/hod nebo ±3% nad 100km/hod. Toto platí pro všechny měřiče rychlosti ( stanovená měřidla) tj. i radary lasery apod.. Pokud jsem informován, tak MD vydalo doporučení, aby se celkový výsledek naměřený silničními rychloměry (stanovenými měřidly) o tyto hodnoty snížil..
Výrobce:
silniční rychloměr typ PolCam PC 2006 (značka schválení typu TCM 162/08 – 4600) byl schválen jako stanovené měřidlo Certifikátem o schválení typu měřidla č. 0111-CS-C016-08. Schválený rozsah měření rychlosti 10 km/h až 299 km/h, rozsah délky měřeného úseku 50 m až 999999 m, rozsah provozních teplot -10 °C až + 50 °C, způsob měření před nebo za vozidlem.
Zarizeni v CR servisuje Ramet C.H.M. a.s.
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Odpovědět

Zpět na „Pokec“