Povětšinu večera jsem jezdil s plným autem lidí a moc jsem ho když byl motor v teplotě nešetřil (vše bylo OK) jenže když jsem všechny vyložil a jel se projet poloprázdnou Prahou jen tak polehoučku a nedej bože z kopečka, motor najendou začal víc kouřit měl nepravidelný chod (na volnoběh) a teplota vody začala rapidně klesat. Navíc i když už jsem pomalu parkoval a teplota vystoupala cca na normál, spustila se sahara která to začala chladit zpět podle mého názoru pod normál a pustila se zbytečně brzo.
Viděl bych to na termostat nebo nějáké trplotní čidlo, a možná oboje máte s tím někdo zkušenost?
Prozatím to asi pořeším tak, že mezi chladič klimy a vodny nacpu nějáký poolystyren nebo něco čím část studeného vzduchu pošlu jinam než na chladič aby mu nebyla pořád zima jebže pořád se takhle jezdit nedá
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Další, jaké máte volnoběžné otáčky u skupáčů? Já měl u starého něco kolem 800 ale nový motor mi drží pořád 1200
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)